Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ntr
2016-02-26, 11:08
Skrzynia - diagnoza + tylny most
Autor Wiadomość
juniort 

Dołączył: 07 Mar 2014
Posty: 4
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2014-08-16, 21:25   Skrzynia - diagnoza + tylny most

Szymon,
Dyfer:
Pytanie odnosnie mojego 5.0 TBI. Czy orientujesz sie czy wszystkie dyferencjaly w Firebirdach 91 - byly identyczne ? - z tego co patrze na ebay-u chyba tak.
Nie wyje - ale dosyc mocno stuka juz - byc moze to kolyska.

Drugie pytanie - skrzynia
otoz ostatnio podczas jazdy - na dosyc niskich obrotach -na D lub OD - skrzynia co jakis czas sobie jakby zabrzeczy / zawyje.

Dzis przetestowalem ruszanie na 1 i potem jazde na 2.
Generalnie na 1 - skrzynia bardzo "wyje"
na 2 troche mniej.
po przeczuceniu na D - co jakis czas i to na niskich obrotahc.

Co to moze byc ?
 
 
Szymon 
Wspierający
Szymon Dąbrowski


Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Pomógł: 42 razy
Wiek: 49
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 657
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-23, 11:20   Re: Skrzynia - diagnoza + tylny most

juniort napisał/a:
Szymon,
Dyfer:
Pytanie odnosnie mojego 5.0 TBI. Czy orientujesz sie czy wszystkie dyferencjaly w Firebirdach 91 - byly identyczne ? - z tego co patrze na ebay-u chyba tak.
Nie wyje - ale dosyc mocno stuka juz - byc moze to kolyska.

Drugie pytanie - skrzynia
otoz ostatnio podczas jazdy - na dosyc niskich obrotach -na D lub OD - skrzynia co jakis czas sobie jakby zabrzeczy / zawyje.

Dzis przetestowalem ruszanie na 1 i potem jazde na 2.
Generalnie na 1 - skrzynia bardzo "wyje"
na 2 troche mniej.
po przeczuceniu na D - co jakis czas i to na niskich obrotahc.

Co to moze byc ?


Mosty nie były identyczne. Masz luz na półosiach do zlikwidowania albo jest w normie bo one tak mają. Jeśli myśli się o wymianie półosi to trzeba mieć na uwadze fakt iż przed 90 rokiem zaczęto stosować półosie z wieloklinem 28 zębów, starsze miały 26. Jeśli auto ma niechcący nieoryginalny most z wcześniejszych roczników to można się zdziwić podczas wymiany półosi.
W skrzyni jęczy na jedynce przekładnia planetarna aktywowana komponentem low/reverse. Miałem ją w ręku, wyglądała idealnie i luz spełniał normy, w wielu tych skrzyniach słychać na jedynce planetarkę ale w niczym to nie przeszkadza.
_________________
.:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group