Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Dodge Durango 2004, 5,7 Hemi
Autor Wiadomość
BigBadaBing 

Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 2
Skąd: wwa
Wysłany: 2015-02-26, 20:18   Dodge Durango 2004, 5,7 Hemi

Witam,

błagam o pomoc. Mam takiego jak w temacie Dodgea i pojawił się problem po 4 miesiącach eksploatacji. Samochód dosłownie wyłącza się podczas jazdy (jak na razie nie szybkiej) i kompletnie sztywnieje. To znaczy nie mogę skręcać, jedynie minimalnie da radę wykonać ruchy kierownicą po czym samochód się włącza. Czasem gaśnie również chwilę po ruszeniu, po czym muszę ze dwa razy przekręcić kluczykiem aby zapalił. Towarzyszy temu dziwny dźwięk, jakby elektryczne pstryknięcia. Na amerykańskich forach znalazłem info że może to być sensor przepustnicy albo jakieś "styki" przy komputerze. Dodam jeszcze że jest w lpg i czasem wyłączenie/blokowanie (ang. stalling) następuje przed przełączeniem z benzyny na lpg. Wrzucam na park, odpalam, ruszam i zaraz po tym przełącza. Tak to wygląda.
Zanim wydam kupę kasy i tak nic nie wskóram, potrzebuję porady czy warto to wogóle robić. Nie chce być bardziej stratny :| A tak ogólnie to super auto ;) szkoda że chce mnie zabić. Pozdrawiam
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2015-02-27, 10:32   

Najpierw podłącz komputer diagnostyczny i zeskanuj czy nie ma błędów. Wróć do domu z wydrukiem i przenalizuj. Bardzo możliwe że to pierdoła i nie ma sensu jeździć po warsztatach i zostawiać kupe szmalu na eksperymenty.
 
 
Brolcio 


Wóz: Firebird 92, Sable 97, Camaro 01
Pomógł: 7 razy
Wiek: 49
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 319
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-03-01, 14:13   

Jest spora szansa, że po prostu masz uszkodzoną kostkę stacyjki (miałem tak w Astro) i działy się dziwne rzeczy - łącznie z tym, że auto mi gasło podczas jazdy. Szukając zrobiłem obejście kostki stacyjki - wtedy przekonałem się, że tam był problem po czym wymieniłem kostkę stacyjki i po problemie.
To, że problem występuję chwilę po uruchomieniu lub w czasie jazdy a czasami pomaga przekręcenie kluczykiem w stacyjce może potwierdzać, że to styki , które mogą być poupalane.
 
 
złomek 


Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 23
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-03-25, 14:17   

a ja obstawiam czujnik położenia wału - miałem to w Jeepie. Raz działał a raz nie...
_________________
Chevy Caprice Classic "Bulgar"
Jeep ZJ "Złomek"
... inne pierdzikółka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group