Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Cześć Panowie (i Panie :) )
Autor Wiadomość
Wilko77 

Dołączył: 22 Mar 2016
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-22, 13:50   Cześć Panowie (i Panie :) )

marzy mi się, oj marzy, bulgot V8.
Jako że 40ka zbliża się i wyrosłem z chłopięcych marzeń, czas zamienić je w konkretne cele.

Bardzo podoba mi się Cadillac Eldorado - ktoś z Was pomyka tym samochodem? Jeśli tak, miałbym trochępytań (nie, nie o spalanie :) )

Pozdrawiam
Wilko
 
 
Maniek 
Wspierający

Wóz: Ford Thunderbird 1976
Wiek: 33
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 307
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-03-22, 14:21   

ma napęd na przód...
_________________
www.geodezja.lublin.pl - Profesjonalny sprzęt geodezyjny
 
 
 
Wilko77 

Dołączył: 22 Mar 2016
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-22, 18:02   

ma, prawda...

Generalnie szukam czegoś w układzie siedzień 2+2, raczej coupe, z V8 i mimo że mam swoją opinię o amerykanach (miękkie szafy na kołach, z bajecznym wyglądem na zewnątrz i raczej przeciętnym środkiem, prowadzące się dobrze po prostych), to ciągle wracam do tego marzenia.

Wizualnie podoba mi się jeszcze Buick Riviera :)
 
 
aro 
as far as u can


Wóz: Corvette '79
Wiek: 39
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 135
Skąd: Ujazdów
Wysłany: 2016-03-23, 07:52   

Wilko77 napisał/a:
Wizualnie podoba mi się jeszcze Buick Riviera :)

no to masz odpowiedź

rozumiem, że lata 70?

fajne jeszcze bywają Monte Carlo, Chevelki i F-body - też się bujają
_________________
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes for sale :roll: , or not?
 
 
Wilko77 

Dołączył: 22 Mar 2016
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-23, 08:49   

niby mam, ale chce daily driver. Może palić więcej, w razie czego niestety LPG, ale rocznie robię do 40 tyś i nie chcę zostać gdzieś na drugim końcu Polski. Mam w razie czego drugi samochód, "cywilny", ale tym też bym chciał móc pojeździć.

Jakieś pomysły? :)
 
 
aro 
as far as u can


Wóz: Corvette '79
Wiek: 39
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 135
Skąd: Ujazdów
Wysłany: 2016-03-23, 12:06   

to ja bym nie szukał amerykańca z lat 70 jako daily, no chyba, że stać Cię na lawety i naprawy.
_________________
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes for sale :roll: , or not?
 
 
Wilko77 

Dołączył: 22 Mar 2016
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-23, 12:21   

dokładnie tak samo myślę. Ale też nie znam się na amerykańcach, stąd moje pytanie.

Nie jest dla mnie wyznacznikiem klasyk.
Moje parametry, w których chciałbym optymalnie się zmieścić:
- V8 (za dźwięk po pierwsze i za "to coś" czego nie ma w silnikach TFSI i innych tego typu)
- wyglądem inny niż to co stoi po supermarketami - chce na tym samochodzie zrobić również reklamę swoich szkoleń, a są inne niż to co oferuje rynek (szkolenia z przywództwa, ale nietypowe i niepowtarzalne na europejskim rynku)
- jako że to na swój sposób zabawka, to budżet 40-50K
- w dłuższe trasy mogę jeździć innym samochodem, ale chciałbym móc używać tego na codzień bez stresu że stanę po przejechaniu paru metrów
- nic wielkiego i ciężkiego typu Navigator, terenowym już swoje przejechałem
- idealnie coupe, ale z układem 2+2, nie 2 osobowe, chociaż jeśli będzie super fajne, to da radę. Ale optymalnie 2+2, bo mam psy i do tego ma być tylne siedzenie

Jakieś typy?
Wpadł mi w oko również Lincoln Mark VIII LSC
 
 
Kabdul 


Wiek: 42
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 243
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-03-23, 20:16   

Celuj w Camaro lub T/A 3 gen. Za 50k zrobisz je na ładnie i w miarę bezawaryjny. Będzie klasyk, będzie relatywnie mało palił, ma 2+2. A IROC czy GTA to klasa sama w sobie w temacie wyglądu i zajebistości.
 
 
Techno200 
Wspierający


Wóz: Fbody
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 210
Skąd: Chełm
Wysłany: 2016-04-03, 21:18   

Daj spokój z 3gen em. Dołoż parę groszy i szukaj chargera srt lub 5,7 zrób dobry wydech i będziesz miał i dźwięk i 4 normalne siedzenia i niezawodność.

Ewentualnie camaro lub trans am 4 gen z 1997-2002 z ls1 5,7 . Tez niezawodne i ekonomiczne tylko
Te miejsce z tyłu to na małe psy raczej.
_________________
Pontiac Trans Am WS6 7.5 1979
Jeep Cherokee XJ 4.0 1991
Chevy Camaro Z28 5.7 LS1 2001
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group