Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
ile wam pali
Autor Wiadomość
YaroFirebird 


Wóz: Pontiac Firebird
Wiek: 36
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 16
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-04-24, 01:17   

nie no zatankowałem go do pełna świeżą wachą
 
 
 
zaskar 

Wóz: 98 Camaro Z28 LS1/T56
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 127
Skąd: S-ec / D-G
Wysłany: 2009-07-30, 10:19   

YaroFirebird napisał/a:
nie no zatankowałem go do pełna świeżą wachą


Jesli piszesz, ze jeździsz na cyklonie, to nie zalewaj baku do pełna, tylko max do połowy i po prostu częściej tankuj, bo wtedy benzyna w baku się nie stażeje, nie wytrąca się z niej woda itd... po prostu w zbiorniku masz więcej świeżego paliwka.
 
 
czlowiekmucha 
MaC


Wóz: Firebird 3.1 1991
Wiek: 43
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 28
Skąd: GW
Wysłany: 2009-07-31, 12:49   

A ile Pali Cheeroke 5.2?

Chce taki kupić dla mamy :mrgreen:
_________________
'91 Firebird 3.1
'93 Audi C4 2.6
'91 Mini 998cc
 
 
mik 


Wóz: Fbird V6
Wiek: 39
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 85
Skąd: Czerwionka-Leszczyny
Wysłany: 2009-07-31, 16:59   

czlowiekmucha napisał/a:
A ile Pali Cheeroke 5.2?

Chce taki kupić dla mamy


Sam myslalem o taki na codzien, ale w gazie.
I gazu z tego co sie dowiedziałem trzeba liczyć koło 20l/100km.
Podobno można zejsc do 18 czy nawet niżej, ale mieszana jazda raczej bez szaleństw to właśnie koło 20 litrów LPG. Więc benzyny pewnie parę (2 ? 3?) litrów mniej ;-)
_________________

 
 
 
czlowiekmucha 
MaC


Wóz: Firebird 3.1 1991
Wiek: 43
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 28
Skąd: GW
Wysłany: 2009-07-31, 20:21   

Ja mam na oku takiego właśnie ale bez gazu Grand Cheeoroke 5.2 1993 rok. I tak właśnie myślę że tyle może palić ale przydałoby mi sie kilka opinii.
_________________
'91 Firebird 3.1
'93 Audi C4 2.6
'91 Mini 998cc
 
 
santa fe 
Wspierający

Wóz: Chevy C1500 '96 / V8 5,7L
Wiek: 51
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 368
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-08-01, 00:09   

Gadałem z kolesiem, który ma z silnikiem 5,9, twierdził że poniżej 19l ciężko mu zejść.
Ja mam tylnonapędowego pickupa z 5,7 i pali mi minimum 15 w mieście, wybryki typu - przybajerowanie zakrętu i kilka kickdownów zwiększa wynik do 18l. Jakby tak dynamicznie cały czas się poruszać, szacowałbym 22l na sto w mieście.
 
 
czlowiekmucha 
MaC


Wóz: Firebird 3.1 1991
Wiek: 43
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 28
Skąd: GW
Wysłany: 2009-08-01, 21:18   

To niewiele więcej niż moja V6

a Grand Cheerokie 4.0? bo znalazłem lepsza ofertę niż ten 5.2 któego miałem brac?

Pewnie pali niewiele mniej?
_________________
'91 Firebird 3.1
'93 Audi C4 2.6
'91 Mini 998cc
 
 
zaskar 

Wóz: 98 Camaro Z28 LS1/T56
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 127
Skąd: S-ec / D-G
Wysłany: 2009-08-01, 21:34   

czlowiekmucha, wszelkie info na temat Jeepów znajdziesz na www.jeep.org.pl/forum i www.jeepnieci.pl
 
 
czlowiekmucha 
MaC


Wóz: Firebird 3.1 1991
Wiek: 43
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 28
Skąd: GW
Wysłany: 2009-08-01, 21:37   

Dzięki Zaskar trochę poszperałem i 4.0 palą nawet więcej niż 5.2 ale dopóki nie będe miał to sie nei przekonam
_________________
'91 Firebird 3.1
'93 Audi C4 2.6
'91 Mini 998cc
 
 
misieq 


Wóz: Pontiac
Wiek: 41
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 86
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-08-04, 19:46   

Co do 5.9 to pali w mieście od 23 l wachy, w trasie od 13. Realnie 25/16.
Ale zapierdziela lepiej niż większość 3gen v8. Myślę że na równo z 5.7 TPI
_________________
Past
-T/A 86' 350 TPI manual
-Jeep Grand Cherokee LX 360
-Camaro LS1
Present:
1995 Pontiac Firebird - Firepapuga 383
2001 Lincoln Navigator
 
 
 
Szymon 
Wspierający
Szymon Dąbrowski


Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Pomógł: 42 razy
Wiek: 49
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 657
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-08-04, 22:04   

grandziakami jeździ większość naszej ekipy, traktujemy je jako podstawowe taczki-econowozy-gazojady przedłużenie naszych nóg, jeśli 4.0 to tolerujemy wyłącznie rocznik 93 i tylko te co są na automacie aw4 japońskim niezniszczalnym, paliwożerność tak jak chłopaki mówią i faktycznie 5.2 V8 jest mniej paliwożerne od 4.0 L6 ale 4.0 jest prostym rzędowym silnikiem odpornym na potworne skatowanie, zatrzymanie z temperatury, niezmienianie oleju po 40-50kkm i lepiej, w 4.0 jedni mają reduktory przełączalne napęd na tył / na 4 lub quadradrive z mechanizmem lepkościowym międzyosiowym co moim zdaniem jest zajebiste bo start to ma na mokrym niesamowity, całość roboty ze strony kierowcy to pedał w podłogę,
na rynku jest wiele aut za grosze ale niestety sporo to totalne parchy, czasami buda prezentuje się świetnie ale jest to mechaniczny kibel no i te coponiektóre instalacje gazowe tak na sztukę zrobione że masakra, ale econowóz to jest zajebisty i nie szkoda tego tłuc bo obity jeep wygląda sexi a jadu ma jak trzeba
_________________
.:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona
 
 
drasmen 

Wóz: firebird 92
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 15
Skąd: Tychy
Wysłany: 2009-10-28, 19:06   

Witam chcecie żeby wam malo autko paliło to zamiast sondy pdłączcie se jednego paluszka rozładowanego do około 0.8V komp to se odczytuje jako bogata mieszanka i na krótszy czas otwiera wtryski a co za tym idzie to mniejsze spalanie ale minusem jest to że jest zero radochy z jazdy w przyszłości zrobie sobie przełącznik do przełączania sondy na fałszywą sonde na paluszku jezdzi ale wolno sie zbiera nawet malacze mnie brały ale spalanie 7l po mieście a normalnie mi żre 20 do 30 :mrgreen:
 
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-10-29, 08:47   

drasmen napisał/a:
Witam chcecie żeby wam malo autko paliło to zamiast sondy pdłączcie se jednego paluszka rozładowanego do około 0.8V komp to se odczytuje jako bogata mieszanka i na krótszy czas otwiera wtryski a co za tym idzie to mniejsze spalanie ale minusem jest to że jest zero radochy z jazdy w przyszłości zrobie sobie przełącznik do przełączania sondy na fałszywą sonde na paluszku jezdzi ale wolno sie zbiera nawet malacze mnie brały ale spalanie 7l po mieście a normalnie mi żre 20 do 30 :mrgreen:

A co ze spalaniem stukowym i EGT?
Sprawdzasz to w ogóle, czy odpierdalasz taką kowbojkę, a potem będziesz płakał jak Ci się silnik przegrzeje, głowice popękają, czy zawory wypalą, albo się zatrze po prostu? Aż tak Ci szkoda z patola na byle jaki gaz?
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
zaskar 

Wóz: 98 Camaro Z28 LS1/T56
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 127
Skąd: S-ec / D-G
Wysłany: 2009-10-29, 14:14   

drasmen, daj zdjęcia swojego samochodu, żeby każdy wiedział czego później nie kupować jak sie pojawi za 5tys na jakimś allegro.

Z drugiej strony jeśli dasz naładowanego paluszka na 1,5V to samochód pewnie będzie palił ze 4 litry :mrgreen:
 
 
dzida 


Wóz: '88 Firebird 5.0 TBI
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2009-10-29, 16:05   

Dawno sie tak nie uśmiałem, to twój silnik i Twoja sprawa drasmen co z nim robisz, ale tak jak zaskar napisał - chętnie obejrzymy fotki tego powozu z wypalonymi gniazdami zaworowymi a w przyszłości z korbą wystającą z bloku :roll:

Kurde Ty naprawde coś takiego zrobiłeś? Einstein miał racje ze głupota ludzka jest nieskończona...
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group