Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ntr
2016-02-26, 11:11
Kłopot z odpaleniem- immo
Autor Wiadomość
J.T. 

Wóz: Firebird Formula 5.0
Wiek: 38
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 8
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-02-20, 12:48   Kłopot z odpaleniem- immo

Witam,

Mój problem dotyczy immobilaizer'a.
Ptak stał w sumie odkąd śnieg spadł ale był odpalany co jakiś czas żeby silnik się nie zastał.
2 dni temu jak mrozy odpuściły, podłączyłem akumulator żeby odpalić, nagrzać motor i ruszyć żeby się przejechać kawałek i tutaj jest sedno sprawy...

wsadzam kluczyk przekręcam kluczyk i chce zapalić i nic, kontrolki się świecą i jak zapłon to "security" nie gaśnie i nawet rozrusznik nie zakręci. Całą zimę podłączałem akumulator żeby odpalić i zawsze odpalał, a teraz się obraził.

Wiadomo czego może to być przyczyną??
 
 
Szymon 
Wspierający
Szymon Dąbrowski


Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Pomógł: 42 razy
Wiek: 49
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 657
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-22, 07:00   Re: Kłopot z odpaleniem- immo

J.T. napisał/a:
Witam,

Mój problem dotyczy immobilaizer'a.
Ptak stał w sumie odkąd śnieg spadł ale był odpalany co jakiś czas żeby silnik się nie zastał.
2 dni temu jak mrozy odpuściły, podłączyłem akumulator żeby odpalić, nagrzać motor i ruszyć żeby się przejechać kawałek i tutaj jest sedno sprawy...

wsadzam kluczyk przekręcam kluczyk i chce zapalić i nic, kontrolki się świecą i jak zapłon to "security" nie gaśnie i nawet rozrusznik nie zakręci. Całą zimę podłączałem akumulator żeby odpalić i zawsze odpalał, a teraz się obraził.

Wiadomo czego może to być przyczyną??


widać problem z VATSem, można to próbować naprawić lub lepiej obejść przez np. błyskawiczne zainstalowanie czipa antyvatsowego, mam jeszcze z jeden na półce, można też potem docelowo wywalić vats z czipa siedzącego w ECM (komputer silnika), sprawdź jednak czy nie stracił kontaktu rezystor w kluczyku, trzebaby nim delikatnie poruszać w stacyjce, każda nieudana próba to z tego co pamiętam min 15 min czekania aż security zgaśnie
_________________
.:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group