Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
82 Trans Am "TAZ" by Saper
Autor Wiadomość
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 42
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-10-08, 19:30   

No ja bym się nie mógł doczekać... ale to co piszesz w sumie sens też ma :-) Obyś był zadowolony :-)
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2014-10-15, 14:23   

ntr napisał/a:
No ja bym się nie mógł doczekać... ale to co piszesz w sumie sens też ma :-) Obyś był zadowolony :-)


Jeżeli nic nie wybuchnie to będę zadowolony :)

Wczoraj dokopałem się do sprężyn i znalazłem oznaczenie springs rate. Przód 900lbs, tył 225lbs - do pierwszej jazdy będę musiał poprawić plomby w zębach, inaczej wszystkie polecą ;)
_________________
WTFWJD?
 
 
mike 
Czerwone są szybsze


Wóz: 3gen firebird 4BlackBetty
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 214
Skąd: lublin
Wysłany: 2014-10-16, 11:35   

Gruby projekcik !
Jesteśmy łakomi jakichś fotosów z postępów prac :)
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2014-10-16, 12:02   

mike napisał/a:
Gruby projekcik !
Jesteśmy łakomi jakichś fotosów z postępów prac :)


Zdjęć mam masę, ale przedstawiają one śrubki itp. elementy... wszystko w celu ułatwienia składania.

Zdjęcia prezentujące "coś" ciekawszego, będą to dopiero jak kolejne elementy zostaną odświeżone lub założone ;)

Plan na dziś to demontaż układu hamulcowego z mostu, oddanie go do piaskowania i malowania oraz wstawienie silnika na stojak... musiałem dorobić długie śruby calowe do mocowania i jeszcze muszę skończyć przeróbkę "uchwytu" do stojaka, bo nie był chyba przewidziany pod taki silnik ;)

Plan na jutro: demontaż osprzętu silnika lub poskładanie zwrotnic z hamulcami.

Ciekawostka z rozbiórki: K-member był przyspawany z jednej do karoserii :lol:
_________________
WTFWJD?
 
 
mike 
Czerwone są szybsze


Wóz: 3gen firebird 4BlackBetty
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 214
Skąd: lublin
Wysłany: 2014-10-16, 12:29   

Saper napisał/a:


Ciekawostka z rozbiórki: K-member był przyspawany z jednej do karoserii :lol:

W jakimś aucie widziałem tylko luźno dyndającą śrubę :D
więc dobrze że miałeś przyspawane :D
 
 
Niewysoki 

Wóz: 1969 Dodge Monaco 500
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 15
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-10-18, 18:15   

Po latach jestem z powrotem na tym forum - za zachętą Pawła Kuleszy, który przypomniał mi ten adres. I trafiam na mój były samochód, który tak się zmienił. Cieszę się, że trafił w dobre ręce i jeździ a właściwie zap....a coraz lepiej. Czytając wątek, zauważyłem, że kupiłeś go ze skrzynią TH200 jaką miał pierwotnie, ja wstawiłem tam TH400, od Pawła zresztą. Widocznie Peng włożył ją ponownie nie montując oryginalnego shiftera. Saper, wycieraczka tylnej szyby była chyba tylko w tym roczniku, smaczek taki, działała, jak sprzedawałem.
_________________
1969 Dodge Monaco 500, 383ci
 
 
Vini 
T/A 4ever


Wóz: Trans-AM GTA 6.6TPI T-Top
Wiek: 35
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 357
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-10-18, 20:51   

wycieraczka była opcją chyba przez cały okres produkcji, ja w Żniwiarzu (89' GTA) też miałem
_________________


Trans-AM 400 SLP
Camaro 305 Carb
Caprice 307 Carb
 
 
 
Niewysoki 

Wóz: 1969 Dodge Monaco 500
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 15
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-10-18, 21:16   

Opcją może, ale wtedy chyba w TA standardem. Choroba, tyle lat, miałem gdzieś na płycie reklamówki z tamtych lat, wycieraczka była jak w mordę. Zależało mi nawet, by działała i została. Później już ich nie ma, nawiasem mówiąc słusznie, bo tylna szyba oczyszcza się i tak. Widziałeś kiedyś późniejszego z wycieraczką? Ale właściciel robi co uważa. Pospiesznie odkopuję się sprzed 9 lat i mogę sadzić błędy. Lata 82-84 pod względem wyglądu, są najładniejsze. Czysta, prosta linia bez niepotrzebnych dodatków. Zawsze mi się podobały.
_________________
1969 Dodge Monaco 500, 383ci
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2014-10-19, 15:41   

Niewysoki napisał/a:
Po latach jestem z powrotem na tym forum - za zachętą Pawła Kuleszy, który przypomniał mi ten adres. I trafiam na mój były samochód, który tak się zmienił. Cieszę się, że trafił w dobre ręce i jeździ a właściwie zap....a coraz lepiej. Czytając wątek, zauważyłem, że kupiłeś go ze skrzynią TH200 jaką miał pierwotnie, ja wstawiłem tam TH400, od Pawła zresztą. Widocznie Peng włożył ją ponownie nie montując oryginalnego shiftera. Saper, wycieraczka tylnej szyby była chyba tylko w tym roczniku, smaczek taki, działała, jak sprzedawałem.


Siema, na razie to od dwóch lat nie jeździ ;)

Wycieraczka, działała jeszcze przez jakiś czas, później to już tylko ręcznie... może smaczek, ale mi nie pasuje do linii tego auta.
_________________
WTFWJD?
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2014-10-21, 22:18   

Wahacze przednie i belka wypiaskowana



Teraz są polerowane na lustro ;-)



.
.
.
.
A serio, to po sugestii Piotrka zostały przeszlifowane wszystkie nierówności, uszkodzenia, wady np. tego typu:






Piotrek wykonał jeszcze poprawki łączeń w samej belce



Wahacze idą do ponownego piaskowania i malowania. Belka wymaga jeszcze "podcięcia" pod kompresor do klimy.
_________________
WTFWJD?
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 42
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-10-22, 07:29   

Wow... rób dokumentacje rób, z takim podejściem to ja nie wiem czy będzie istniał 3rd gen w lepszym stanie... nie zdziwiłbym się jakby Jay Leno kiedyś nie złożył Ci oferty :-)
Trzymam kciuki!
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2014-10-22, 14:18   

Saper, polerowanie wahaczy? Będziesz je oglądał od spodu?
 
 
aro 
as far as u can


Wóz: Corvette '79
Wiek: 39
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 135
Skąd: Ujazdów
Wysłany: 2014-10-22, 15:20   

Saper napisał/a:
Teraz są polerowane na lustro ;-)
.
.
.
.
A serio, to po sugestii Piotrka zostały przeszlifowane wszystkie nierówności, uszkodzenia, wady

dał winka i potem napisał, że na serio to chodziło o przeszlifowanie nierówności
_________________
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes for sale :roll: , or not?
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2014-10-22, 17:22   

aro napisał/a:
dał winka i potem napisał, że na serio to chodziło o przeszlifowanie nierówności


Wiem co napisał, ale nie wiem po co trzepać się nad wahaczami :mrgreen:
 
 
aro 
as far as u can


Wóz: Corvette '79
Wiek: 39
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 135
Skąd: Ujazdów
Wysłany: 2014-10-22, 17:43   

nyos napisał/a:
aro napisał/a:
dał winka i potem napisał, że na serio to chodziło o przeszlifowanie nierówności


Wiem co napisał, ale nie wiem po co trzepać się nad wahaczami :mrgreen:

ma dużo dziur ;)
_________________
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes for sale :roll: , or not?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group