Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[ZLOT] IV AWSA - 27 sierpnia 2011, Sochaczew
Autor Wiadomość
Air 
AmericanWheels.pl


Wóz: '89 Chevy Camaro IROC-Z
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-29, 17:40   

Co do doboru aut - nie da się trzymać kurczowo regulaminu, szczególnie, jeśli niektórzy zawodnicy go nawet pobieżnie nie przeczytali. Zawsze istnieje możliwość przedyskutowania tego kto w jakiej klasie będzie startował i jeśli argumenty są sensowne - możemy przychylić się do prośby zawodnika, szczególnie jeśli może podnieść to atrakcyjność zawodów dla uczestników imprezy i wyrównać szanse w poszczególnych klasach (w tym roku skorzystały z tego dwie osoby).

Co do parametrów technicznych samochodów - nie jesteśmy w stanie weryfikować tego w dokładny sposób. Wiadomo, że od razu widać, że Corvette nie pasuje do klasy Daily Driver, a dragster z 1000-konnym Hemi nie ma czego szukać w Vintage mimo, że nadwozie pochodzi z 1967 roku, ale rozróżnienie 305 od 350, a 350 od 383, o mocy jednostki już w ogóle nie mówiąc - zwyczajnie nie jest dla nas w tej chwili możliwe, a aut ze swapem nie brakuje (jeśli ktoś nam zasponsoruje w przyszłości mobilną hamownię, to będzie można w łatwy sposób to weryfikować :lol: ). Dlatego liczymy na uczciwość zawodników, i zakładamy, że grają fair-play. Jeśli istnieją uzasadnione podejrzenia, że tak nie jest - odpowiednim czasem i miejscem do składania zażaleń jest impreza :) - parametry zgłoszonych aut publikowałem wcześniej na WWW przed zawodami (kolejnym razem wywiesimy w widocznym miejscu listę na miejscu imprezy, jak też - zgodnie z podpowiedziami GS-a z VTG i Grzenia - odwrócimy kolejność przejazdów konkursowych i pozakonkursowych co pozwoli na wcześniejszą weryfikację aut, jak też wyczucie toru przez zawodników).

Sądzę, że problem z mocą silnika można przy 1/4 mili wyeliminować prowadząc zawody na zasadach bracket racingu.

Auta nieamerykańskie poza Taunusem (który wg mnie jest klimacie, a którego kierowca jest zakręcony w odpowiednią stronę - z resztą do niedawna miał F-Body, a teraz remontuje Impalę z lat 60.) w zawodach udziału nie brały (Mercedes wcisnął się na start podczas przejazdów konkursowych, miał opłacony udział, prośba o wycofanie się z przejazdu nie przyniosła efektu, więc wystartował dwa razy i za każdym razem dostał po tyłku :lol: )

Jako organizator dostrzegam jeszcze sporo rzeczy do poprawienia na kolejnych edycjach, ale jestem ogólnie zadowolony, bo niedociągnięcia z zeszłego roku, jakie zgłaszali uczestnicy - zostały w zasadzie wyeliminowane i jak narazie feedback jest pozytywny, chociaż krytyki też nie brakuje/nie brakowało - i dobrze - bierzemy ją sobie do serca, dzięki czemu jesteśmy w stanie poprawiać to i owo (bo nie wszystkich rzeczy, które można jeszcze poprawić jesteśmy świadomi).

Dziękuję ekipie z Amerykany.com za liczne przybycie i miłę opinie o imprezie podczas jej trwania!
_________________
Amatorskie Wyścigi Samochodów Amerykańskich
IV Amatorskie Wyścigi Samochodów Amerykańskich - 27 sierpnia 2011, Sochaczew
 
 
Karol 
Wspierający

Wóz: CORVETTE C5
Wiek: 39
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 85
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-08-29, 20:50   

Saper napisał/a:
ntr, masz jakieś czasy na 1/4 mili ekipy z Lublina?
Trzeba było wpaść do mnie zdać relację :-(


Jeśli w AWSA brali by udział amatorzy a nie zawodowcy startujący na dragowych kołach
to mieli byśmy dwa pierwsze miejsca mustang i moja zakała spisali się na medal
aczkolwiek powinienem mieć trochę pretensji do siebie samego bo jak by nie mój żałosny czas reakcji to mimo ze jechałem z pasażerem miał bym 3 a nie 4 lokatę no ale cóż takie życie. :-(

DRUGA SPRAWA!
Nie potrafię zrozumieć dlaczego zawody zostały przerwane po dwóch przejazdach czemu nie było np. 2 rundy potem jakiś finał itp. przecież wyniki na poniższych lokatach mogły by wyglądać zupełnie inaczej a po za tym było by więcej jazdy i frajdy bo co z tego ze można było jeździć do woli po za konkursem skoro to już nie to samo co emocje towarzyszące zawodom :-P mam trochę żalu do organizatorów bo to ze to amatorskie zawody to jednak trzeba stwierdzić że amatorska to była organizacja 1/4 mili a nie kierowcy biorący udział, podobał mi się zapał ludzi do jazdy i ogólne nastawienie uczestników ale niestety dwa przejazdy wyniki i do domu trochę słabo co nie zmienia faktu ze sama idea takich imprez to super sprawa za rok też postaram się przyjechać i mam nadzieje ze po pierwsze zawody to będą zawody a po drugie z mojej strony postaram się zrobić 12stkę. :-P
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-08-29, 22:17   

Nie pierdol nyos, bo się słabo robi. Oszukałeś z premedytacją organizatorów i takie są fakty - nic tego nie zmieni.

Dobrze wiesz jaki masz silnik pod maską, a celowo podałeś nie właściwy i zaniżoną moc. Prawie na każdym forum motoryzacyjnym w tym kraju się chwalisz tym autem i jego mocą ponad 200koni, więc weź się nie ośmieszaj. :lol:
Jak Meksyk nie jest w Ameryce, to Ty idź kup sobie globus :D To jest auto produkowane przez koncern US z części US i tylko poszyciem zewnętrznym różni się od reszty G-Body, które są robione w Detroit, Michigan, czy innych fabrykach na tym kontynencie.

Ford Taunus to auto niemieckie, Ford to parę koncernów, produkujących auta specyficzne na dany rynek. Bardzo ubolewam, że np. nie można dostać aut robionych przez australijskiego FPV - te bryki dopiero mają zajebisty klimat.
Ale co do Taunusa nie mam wątpliwości - to jest prawowity zwycięzca 1/4mili i jakbyś miał za grosz honoru, to byś mu odesłał puchar. Bo gość i auto są mocno klimatyczne i szkoda, że go tak wykiwałeś.

Oczywiście nie przeczytałeś regulaminu i jak zwykle gadasz na temat na który nie masz pojęcia. O moście nic nie było wspomniane w regulaminie, zakazane były przeróbki układu zasilania i modyfikacji silnika! Więc zaspawanie mostu raczej mnie nie wykluczy, a nawet to jak strzelanie sobie w nogę, bo pomaga przy starcie, a potem tylko spowalnia auto, więc w ogóle tylko z niewiedzy można użyć tego argumentu :lol:

Natomiast swap z 5.0 na 5.7, które nie występowało w tym roczniku.. hmm, to chyba jednak poważna modyfikacja.
Dobra co tu dużo gadać, zachowałeś się jak się zachowałeś, zrobiłeś to celowo i z premedytacją. Masz frajdę z oszukiwania ludzi to Twój problem. Mnie taka postawa zniesmacza i straciłem wobec Ciebie sporo szacunku i zaufania jakimi Cię darzyłem. Tyle w temacie z mojej strony. :roll:
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
czak 


Wóz: 84 Chevy El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-30, 01:37   

nyos napisał/a:
Jeśli AWSA miałaby być tylko i wyłącznie dla aut amerykańskich to nie mogłoby startować np. żadne El Camino bo były produkowane w Meksyku



Co do EL Camino z Meksyku to GM przerzucił tam ich produkcje dopiero w drugiej połowie 84 roku. Mój, wg VINu, jest jeszcze z Teksasu. NTRa faktycznie z Meksyku, ale te dwa 4-geny co startowały są najprawdopodobniej amerykańskie.

No chyba, że są kanadyjskie, ale to marne szanse.

7 pozycja w VIN kodzie:
B = Baltimore, MD
D = Doraville, GA
R = Arlington, TX
Z = Fremont, CA
1 = Oshawa, Canada
 
 
Air 
AmericanWheels.pl


Wóz: '89 Chevy Camaro IROC-Z
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-30, 15:09   

nyos napisał/a:
Ja z żoną nie żałuję wyjazdu, było OK, ale mogłoby być lepiej. Co do krytyki to pozwolę sobie na kilka uwag:

- nie rozumiem dlaczego skoda była pojazdem technicznym (w końcu to dno motoryzacyjne), 100 razy lepiej pasowałby ten poobijany voyager


No proszę Cię. Gość, którego wynajęliśmy do obsługi toru przyjechał takim autem i już. Jak też nie widział problemu, żeby na te kilka godzin uruchomić silnik, który robił jako agregat. Jeśli w przyszłości weźmiemy Heuer Taga to też przyjadą jakimśtam Sprinterem czy Jumperem, a nie salonką GMC. (A aparaturę Taga lub podobną, mimo że to koszt 4x większy pewnie kolejnym razem weźmiemy - mi też nie odpowiada aparatura bez wyświetlania wyników, nawet jeśli mierzy wszystko w porządku, i zgadzam się, że 1/4 mili wyszła przez to z deka amatorsko - starałem się co prawda zapewnić minimum informacji w postaci wydruku paragonów, ale inwertery, a chwilę potem drukarka odmówiły w tym upale posłuszeństwa i nie było nawet tego - złośliwość rzeczy martwych).

nyos napisał/a:
- płyta lotniska była jaka była, ale tor można było pozamiatać chociaż z kamieni i usunąć trawę która była na torach lewym i prawym

- dlaczego był tylko 1 przejazd próbny, przecież można było je zacząć od np. godz. 10, a od 14 zrobić zawody i przejazdy punktowane, w których jechałyby auta zbliżone mocą do siebie


Kolejnym razem tak to będzie wyglądało.

nyos napisał/a:
- brakowało mi stałego komentatora, który by nakręcał imprezę i mówił co teraz będzie i dlaczego, oraz opisywał startujące auta i ich właścicieli


Postaramy się to zapewnić, niestety - mamy stały deficyt rąk chętnych do pomocy, mimo, że każdemu pomocnikowi płacimy dniówkę (i to taką powyżej minimum krajowego).

nyos napisał/a:
- skoro była klasa inne samochody, to moim zdaniem mercedes miał prawo startować tym bardziej że miał opłacony start więc mówienie że się wepchał jest nie na miejscu


Nie było klasy aut nieamerykańskich. Ich przejazdy odbywały się poza zawodami, nawet mimo, że kierowcy opłacali je na równi z autami amerykańskimi. Odsyłam Cię (i Mercedesa) do harmonogramu imprezy. W zeszłym roku wszyscy jeździli jednocześnie i niektórym się to niepodobało, dlatego w tym roku było inaczej.

nyos napisał/a:
- skoro nie było ekranu z wynikami powinien to mówić komentator, a każdy przejazd powinien skutkować otrzymaniem karteczki z drukarki


j/w

Dziękuję za uwagi - samemu też mam najwięcej zastrzeżeń do 1/4 mili - i powiem tyle - wnioski z uwag po III AWSA wyciągnęliśmy i poprawiliśmy te rzeczy na IV AWSA. I tak też będziemy się starali zrobić po tej imprezie.
_________________
Amatorskie Wyścigi Samochodów Amerykańskich
IV Amatorskie Wyścigi Samochodów Amerykańskich - 27 sierpnia 2011, Sochaczew
 
 
mike 
Czerwone są szybsze


Wóz: 3gen firebird 4BlackBetty
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 214
Skąd: lublin
Wysłany: 2011-08-30, 15:22   

nyos napisał/a:
a tak naprawdę do dopiero raz udało się nam umówić na wspólnego cruza.


dlatego przestańcie się dziewczyny sprzeczać :mrgreen: i zróbmy sobie cruzzza :->
 
 
99piotr99 
Wspierający

Wiek: 26
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 374
Skąd: z dupy
Wysłany: 2011-08-30, 17:51   

:barf:
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 20:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Szymon 
Wspierający
Szymon Dąbrowski


Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Wiek: 49
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 657
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-30, 17:55   

Air napisał/a:
nyos napisał/a:
Ja z żoną nie żałuję wyjazdu, było OK, ale mogłoby być lepiej. Co do krytyki to pozwolę sobie na kilka uwag:
bla bla bla bla


j/w

Dziękuję za uwagi - samemu też mam najwięcej zastrzeżeń do 1/4 mili - i powiem tyle - wnioski z uwag po III AWSA wyciągnęliśmy i poprawiliśmy te rzeczy na IV AWSA. I tak też będziemy się starali zrobić po tej imprezie.


jak podwyższysz wpisowe to będą uwagi na temat wysokości wpisowego, jak nie masz talentu wróżki ile ludzi przyjedzie wpłacających oczywiście w ostatniej chwili to będziesz słuchać pretensji o brak talentu wróżki ile jakich usług w jakiej ilości zamówić, jak wtopisz własny hajs to nic się nie stanie, jak coś Ci zostanie to będziesz rozliczany ile to zarobiłeś, uważam że impreza była zajebista i meta też zajebista, jakieśtam uwagi mam powiedzmy żeby jakoś lepiej uporządkować starty aby obok siebie nie stały auta z których jedno ma 200hp mniej i 500kg więcej bo traci na tym show, ustawić też ze trzy znaki na placu gdzie kręcą się ludzie i stoją auta "speed limit 10mph" bo nie wszyscy to usłyszeli przez ten głośnik,
Nyos ma gadane to zamiast sponsorować papugę niech sam nią zostanie, wlejemy w niego ze dwa mocne piwa na rozruch i hej :-D
_________________
.:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona
 
 
Air 
AmericanWheels.pl


Wóz: '89 Chevy Camaro IROC-Z
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-01, 04:35   

Szymon napisał/a:
jak podwyższysz wpisowe to będą uwagi na temat wysokości wpisowego, jak nie masz talentu wróżki ile ludzi przyjedzie wpłacających oczywiście w ostatniej chwili to będziesz słuchać pretensji o brak talentu wróżki ile jakich usług w jakiej ilości zamówić, jak wtopisz własny hajs to nic się nie stanie, jak coś Ci zostanie to będziesz rozliczany ile to zarobiłeś, uważam że impreza była zajebista i meta też zajebista, jakieśtam uwagi mam powiedzmy żeby jakoś lepiej uporządkować starty aby obok siebie nie stały auta z których jedno ma 200hp mniej i 500kg więcej bo traci na tym show, ustawić też ze trzy znaki na placu gdzie kręcą się ludzie i stoją auta "speed limit 10mph" bo nie wszyscy to usłyszeli przez ten głośnik,
Nyos ma gadane to zamiast sponsorować papugę niech sam nią zostanie, wlejemy w niego ze dwa mocne piwa na rozruch i hej :-D


Hehe, widzę, że rozumiesz temat. Nie wszystko da się przewidzieć i nie wszystkim da się dogodzić - rok temu koszulki były na zasadzie kto pierwszy - ten lepszy to wkurzeni byli Ci co się nie załapali, mimo, że się zapisali, w tym roku koszulki były dla tych co się zapisali i opłacili na tydzień przed imprezą - to niezadowoleni byli Ci co nie dostali bo olali temat...
Rok temu zawody były po południu, a wcześniej jazda w stylu dowolnym - część była niezadowolona bo cośtam i nie chce im się czekać, albo już się najeździli i mieli dobre czasy... W tym roku były od początku dnia a potem jazdy dowolne - to ponownie inni niezadowoleni (jeśli chodzi o tę kolejność to jednak skłaniam się do pierwszego rozwiązania - najpierw jazda do woli, a potem dopiero przejazdy punktowane).
Rok temu nawierchnia była chwalona, teraz z kolei trochę narzekania, bo na torze do 1/4 mili pojawił się żwir (niestety trochę nasza wina, że wcześniej tego nie zobaczyliśmy - na płycie lotniska wojsko jeździ sobie w ramach ćwiczeń czołgami i wyrzutniami rakiet na gąsienicach i jak widać szkodzi to jej troszkę) itd itd... Niebawem przygotujemy ankietę internetową dla uczestników co ułatwi nam zebranie i przetworzenie opinii (i miejmy nadzieję przyczyni się do dalszego podniesienia poziomu imprezy w przyszłości).

A jeśli chodzi o kasę - po podliczeniu wszystkiego wygląda na to, że znowu udało się wyjść na zero (czyli tak jak zakładaliśmy i liczyliśmy) co daje realną szansę na to, że będziemy przedsięwzięcie kontynuować nadal z podobnym zapałem ;)

Tymczasem zapraszam do oglądania galerii zdjęć:

http://www.americanwheels...36-IV-AWSA.html

Trochę sampli:













_________________
Amatorskie Wyścigi Samochodów Amerykańskich
IV Amatorskie Wyścigi Samochodów Amerykańskich - 27 sierpnia 2011, Sochaczew
 
 
Maniek 
Wspierający

Wóz: Ford Thunderbird 1976
Wiek: 33
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 307
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-09-01, 16:44   

A czerwony Dodge Challenger z Lublina nie pokonał czerwonego Mustanga z Lublina...?
 
 
 
Karol 
Wspierający

Wóz: CORVETTE C5
Wiek: 39
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 85
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-09-05, 11:33   

Maniek napisał/a:
A czerwony Dodge Challenger z Lublina nie pokonał czerwonego Mustanga z Lublina...?

Zaskoczyles mnie tym pytaniem Challenger zrobil 14,58 mustang w probnych zlamal 12 wiec co tu porownywac z tym czasem to mozna przyjac ze nikogo nie pokonal.
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-09-05, 12:13   

Karol napisał/a:
Zaskoczyles mnie tym pytaniem Challenger zrobil 14,58 mustang w probnych zlamal 12 wiec co tu porownywac z tym czasem to mozna przyjac ze nikogo nie pokonal.


Jak mawiają amerykanie: "All show, no go!" :lol:
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
cacek 

Wóz: camaro 5.0 manual ttop
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-09, 02:16   

coś tam skręciłem i wrzuciłem na YT :

http://www.youtube.com/watch?v=WChe9uPMuhE
_________________
f*ck fuel economy...
 
 
Karol 
Wspierający

Wóz: CORVETTE C5
Wiek: 39
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 85
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-10-29, 15:53   

Nudząc się skleiłem kilka ujęć z ćwiary i mam nadzieje ze konserwatywni zwolennicy klimatu nie będą mi mieli za złe ścieżki dźwiękowej użytej do podkładu :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=eZzN7L5gaXc
 
 
Air 
AmericanWheels.pl


Wóz: '89 Chevy Camaro IROC-Z
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-26, 14:08   

Zachęcam do obejrzenia wideoklipu zmontowanego z materiału nagranego podczas IV Amatorskich Wyścigów Samochodów Amerykańskich. Szczególne podziękowania należą się Mikołajowi Gacowi (g|Art), który zmontował film, ekipie RC Concept, która za pomocą swoich wspaniałych machin latających nagrała sporo ciekawego materiału oraz zespołowi Leash Eye, który zgodził się na wykorzystanie ich kawałka "Lee the Shy" pochodzącego z singla "From Hell to Wyoming".

http://vimeo.com/32584323
_________________
Amatorskie Wyścigi Samochodów Amerykańskich
IV Amatorskie Wyścigi Samochodów Amerykańskich - 27 sierpnia 2011, Sochaczew
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group