Potrzebna pomoc Dodge Charger 1973 340magnum |
Autor |
Wiadomość |
Mareckiv8
Mopar Fan

Wóz: Charger 73'
Wiek: 36 Dołączył: 25 Sie 2011 Posty: 54 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2011-12-20, 15:31 Potrzebna pomoc Dodge Charger 1973 340magnum
|
|
|
Bardzo potrzebuje pomocy wczoraj odebrałem auto z portu uruchomiliśmy je po raz pierwszy odpaliło bez problemowo ale zauważyliśmy mały wyciek ...po kilku minutach auto zgasło stwierdziliśmy że się zalał lub nie ma paliwa..Zapakowaliśmy auto na lawetę i do domu później okazało się że muszę przejechać chargerem jakieś 700m do drogiego garażu i się zaczeło....
To było drogie odpalenie no i tankowaliśmy auto pochodziło zagrzało się i tak strasznie zaczął kopcić!! na śiwo a jak więcej gazu to na czarno ale nie mocno...ale ogólnie zaczoł strasznie kopcić...masakra czołg
No i jedziemy posiadam automat w kierownicy i problem jest taki że wrzuca się bieg i auto jedzie ale do bani nie równo szaleją obroty chce gasnąc masakra i strasznie kopci zatrzymuje się nie chcę jechać z powrotem jeszcze bieg '''wydaje mi się że wyskakuje i często''' i tak jechaliśmy zwalniał obroty spadały szarpał kopcił strasznie bieg wyskakiwał czasami przygasało coś w środku czyli jakieś przepięcia nie wiadomo no i tak dojechaliśmy..Auto w garażu otwieramy maskę a tam wszystko w oleju zmieszanym chyba z benzyną....i taki strzał na maskę....
Daje zdjęcia z opisami i napiszę co wiem..
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Tyle co wiem...::
-gaźnik wygląda świetnie
-Przeciek z uszczelki od skrzyni [leci olej już podobno jakiś czas]
-silnik mocny po renowacji [podobno]
-jakieś przebicie za alternatorem [widać iskierki]
-jak jest kolektor ssący i wchodzi ta gruba rura od chłodnicy tam jest uszczelka
przecieka i wychodzą bąbelki.....
-ten automat działa jak by chciał a nie może
PROSZĘ POMOCY |
|
|
|
|
 |
99piotr99
Wspierający
Pomógł: 2 razy Wiek: 27 Dołączył: 02 Sie 2009 Posty: 374 Skąd: z dupy
|
Wysłany: 2011-12-20, 18:37
|
|
|
|
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 20:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Mareckiv8
Mopar Fan

Wóz: Charger 73'
Wiek: 36 Dołączył: 25 Sie 2011 Posty: 54 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2011-12-20, 22:26
|
|
|
Ok dokładnie zrobię to jak najszybciej dam rade i napiszę tu co z tego wyszło...martwię się bo teraz nie chcę żeby mechanika mnie ogołociła.. |
|
|
|
 |
ntr
Administrator GM driver :-)

Wóz: '87 El Camino
Pomógł: 7 razy Wiek: 44 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2311 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-12-21, 10:31
|
|
|
Tu chyba jest więcej niż jeden problem opisywany.. A jak Ci cieknie olej ze skrzyni, to raczej upewnij się.. że jego poziom nie spadnie za nisko, byś sobie całkiem skrzyni nie zatarł. |
_________________ "Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!" |
|
|
|
 |
Mareckiv8
Mopar Fan

Wóz: Charger 73'
Wiek: 36 Dołączył: 25 Sie 2011 Posty: 54 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2011-12-21, 17:13
|
|
|
Dziś znalazłem chwilkę poszyłem do garażu i zrobiłem grubsze oględziny .:::
- ten czerwony kabelek od gaźnika jest odczepiony albo obcięty
- Alternator i pod spodem jest chyba pompa paliwa i te kable [wszystko w benzynie alternator cały]
- Albo mi się wydaje albo kolektor to shit on jest popękany ..???
-głowice wyglądają dobrze [z mojego punktu widzenia]
Zdjęcia
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
99piotr99
Wspierający
Pomógł: 2 razy Wiek: 27 Dołączył: 02 Sie 2009 Posty: 374 Skąd: z dupy
|
Wysłany: 2011-12-21, 19:01
|
|
|
|
|
|
|
 |
|