Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ntr
2016-02-26, 11:09
wyrzucanie wody z chłodnicy
Autor Wiadomość
MIMBRO 
Bulgot V8

Wóz: Ford Mustang 5.0 V8 1967r coupe
Wiek: 41
Dołączył: 16 Maj 2013
Posty: 12
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2013-05-19, 00:25   wyrzucanie wody z chłodnicy

Witam piszę bo mam problem przy otwartej chłodnicy i zapalonym motorze oczywiście rozgrzanym wyrzuca płyn ,dla wyjaśnienia układ jest w tej chwili bez termostatu czy może to byc uszczelka pod głowicą walnięta ,chłodnica czysta przepłukana nie wiem o co chodzi
_________________
MIMBRO
 
 
Szymon 
Wspierający
Szymon Dąbrowski


Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Pomógł: 42 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 657
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-12, 12:42   Re: wyrzucanie wody z chłodnicy

MIMBRO napisał/a:
Witam piszę bo mam problem przy otwartej chłodnicy i zapalonym motorze oczywiście rozgrzanym wyrzuca płyn ,dla wyjaśnienia układ jest w tej chwili bez termostatu czy może to byc uszczelka pod głowicą walnięta ,chłodnica czysta przepłukana nie wiem o co chodzi

Masz tam ikolego pod ręką szereg serwisów aut amerykańskich więc tam się trzeba udać. Pytanie jest niestety zbyt mocno laickie. Zapraszam do lektury na internecie jak działa układ chłodzenia, o co chodzi z układami z przeponą lub bez, jak działa zbiornik wyrównawczy. Przede wszystkim układ chłodzenia w tym aucie musi mieć korek i trzymać określone chłodzenie. Jak otworzymy korek to praktycznie w każdym aucie wyrzuci płyn a tym bardziej jak będzie zalana woda bo np. woda w garnku/czajniku czy też w chłodnicy z otwartym korkiem zagotuje się poniżej 100 st C a zamknięta z odpowiednią poduszką powietrzną i korkiem co trzyma do określonego ciśnienia zagotuje się np dopiero w 120st C. Na podobnej zasadzie działa szybkowar ale kto teraz wie co to jest szybkowar...
Do sprawdzenia czy jest coś z uszczelką pod głowicą służy specjalny zestaw z płynem, który reaguje zmianą koloru w przypadku kontaktu z dwutlenkiem z przedmuchów przez uszczelkę głowicy. Każdy warsztat w tych czasach musi to mieć tak jak młotek, lewarek czy szereg innych narzędzi.
_________________
.:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group