Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ntr
2016-02-26, 11:12
Temperatura silnika zbyt wysoka
Autor Wiadomość
piter7525 
DRIVER

Wóz: FIREBERD
Wiek: 48
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 2
Skąd: GRYFICE
Wysłany: 2008-05-04, 21:13   Temperatura silnika zbyt wysoka

Witam pojawil sie nowy problem z chlodzeniem silnika a mianowicie rosnie temperatura cieczy jak wskazuje wskaznik na tablicy do 130 c a wentylator nie dziala i nie schladza cieczy co moze byc przyczyna tego.Gdzie znajduje sie czujnik temp. ktory powoduje zalaczenie wentylatora i w jaki sposob go sprawdzic czy on dziala prawidlowo.Co moze byc tego jeszcze przyczyna pozdr

Moje autko ma silnik 3,1 i jest z roku 92. CZekam na schemat i jakas podpowiedz i gdzie szukac tej skrzynki pozdr.witam czekam w dalszym ciagu na odpowiedz SZymonie POZDR Z nad morza
_________________
DRIVER
Ostatnio zmieniony przez ntr 2008-05-08, 08:32, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Szymon 
Wspierający
Szymon Dąbrowski


Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Pomógł: 42 razy
Wiek: 49
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 657
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-05-06, 06:26   Re: Temperatura silnika zbyt wysoka

piter7525 napisał/a:
Witam pojawil sie nowy problem z chlodzeniem silnika a mianowicie rosnie temperatura cieczy jak wskazuje wskaznik na tablicy do 130 c a wentylator nie dziala i nie schladza cieczy co moze byc przyczyna tego.Gdzie znajduje sie czujnik temp. ktory powoduje zalaczenie wentylatora i w jaki sposob go sprawdzic czy on dziala prawidlowo.Co moze byc tego jeszcze przyczyna pozdr


podstawowe pytanie jaki masz silnik, w silnikach 5.0/5.7 TPI oraz 2.8/3.1 MPI to komputer silnika decyduje o włączeniu wiatraka, tylko 5.0 TBi ma włącznik wentylatora, podasz jaki masz silnik to Ci walnę prosty schemat i zmotasz to w momencie
--------------------
więc tak, to komputer silnika steruje włączaniem wiatraka, robi to koło 107 st C,
podaje masę na przekaźnik który w Twoim modelu powinien się znajdować w komorze silnika w rogu tu blisko kierowcy, przekaźnik ma cztery przewody:
1. czerwony gruby - zasilanie stałe plusem które potem jest puszczane na
2. czarny z czerwonym paskiem - na wiatrak
3. brązowy - plus po zapłonie na cewkę przekaźnika
4. zielony z białym paskiem - aktywacja masą z komputera silnika
zewrzyj kontrolnie te dwa najgrubsze przewody na wyciągniętym przekaźniku, jeżeli wiatrak się nie kręci to podaj mu bezpośrednio plus i minus, jeśli wtedy się kręci to zgubiło masę na wtyczkę do wiatraka, jeżeli się kręci po zwarciu styków na przekaźniku to wtedy trzeba zapiąć przekaźnik i zewrzeć do masy zielono biały przewód na włączonym zapłonie patrząc jakie efekty,
itd itp
_________________
.:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group