Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ntr
2011-06-03, 12:03
Ford Thunderbird - rejestracja na zabytek? / LPG? / swap?
Autor Wiadomość
Szymon 
Wspierający
Szymon Dąbrowski


Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Pomógł: 42 razy
Wiek: 49
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 657
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-19, 07:28   

żadne wielopunkty fordowskie, jakieś ichniejsze TBI da radę, nawet mam pomysła na to i wiem skąd wziąć fanty, albo można przerobić obecny silnik w czym nie widzę problemu albo rąbać się z przekładaniem innego, ten silnik wiemy w jakim jest stanie tak więc zostawmy w spokoju temat innego silnika, trzeba tylko ten przerobić na TBI, przerobimy normalnie obecny kolektor
_________________
.:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona
 
 
Maniek 
Wspierający

Wóz: Ford Thunderbird 1976
Wiek: 33
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 307
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-09-19, 07:49   

Zainteresowany jestem mocno założenie TBI do tego Forda. Jak byś chciał się podjąć przeróbką było by miło. Skalkuluj mi koszty to ustalimy termin.

[ Dodano: 2012-06-09, 21:05 ]
krawcu napisał/a:
Ja tez jezdze na codzien. Pytanie jest takie jaka jest pewnosc ze zamiast 17 ltr benzyny nie bedzie palil 30 ltr gazu, a etedy czy to sie w ogole zwroci i czy wiecej bedzie przyjemnosci czy wkurwienia na gaz. Ci co mnie znaja to wiedza ze lubie czasem zagazowac auto ale dzieki temu widze wady i zalety tego rozwiazania. Gaz napewno oplaci sie na trasach ale w miescie juz jest ta watpliwe, nawet pomijajac smrod, ktorego w duzym silniku ciezko uniknac na gazie. Awaryjnosc naprawde wzrasta, przepalaja sie wydechy, obroty raz sa dobre raz za niskie, jeszcze raz za wysokie, na benzynie przestaje jezdzic jak trzeba a wydaje mi sie ze szczegolnie auta gaznikowe wlasnie.


Takie małe podsumowanie:

Dzisiaj po paru latach jak czytam te posty stwierdzam, że jest w nich duuuużo prawdy. Wydech mam wiecznie dziurawy, wydmuchało mi uszczelki spod kolektora (lub wyjarało), na benzynie odpycha się co najmniej słabo, zapewne gaźnik zardzewiał... :)
Uważam natomiast, że jest to wynik właściwości LPG, a nie np. źle założonej instalacji. Jeśli chodzi o obroty to z tym nie mam problemu.
Co do spalania, to w trasie pali 25 litrów LPG, miasto - ilości niezmierzalne :)
Nie mam porównania do benzyny, gdyż gaźnik był w średnim stanie od początku i zacząłem karmić go cyklonem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group