Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ntr
2016-02-26, 11:12
Pompa paliwa ciągle chodzi po wyłączeniu zapłonu
Autor Wiadomość
czlowiekmucha 
MaC


Wóz: Firebird 3.1 1991
Wiek: 44
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 28
Skąd: GW
Wysłany: 2009-08-10, 14:06   Pompa paliwa ciągle chodzi po wyłączeniu zapłonu

Firebird 3.1

Pompa paliwa ciągle chodzi po wyłączeniu zapłonu, wyjąłem 3 przekaźniki pod maską i dalej chodzi, jak odłącze bezpiecznik w okolicy filtra powietrza to przestaje chodzić ale jak podłącze to znowu chodzi (wcześnie takie odłączenie na 5 min pomagało).

Jak odłącze czujnik ciśnienia oleju przy filtrze to przestaje. NA razie go odłączyłem na stałe, można tak jeździć?

Czy wymiana czujnika pomoże?


edit:

dziś jezdziłem pół dnia i normalnie wszystko śmiga z odłączonym tym czujnikiem, tylko na benzynie na wolnych obrotach troche nierówno chodzi
_________________
'91 Firebird 3.1
'93 Audi C4 2.6
'91 Mini 998cc
 
 
Szymon 
Wspierający
Szymon Dąbrowski


Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Pomógł: 42 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 657
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-08-17, 22:15   Re: Pompa paliwa ciągle chodzi po wyłączeniu zapłonu

czlowiekmucha napisał/a:
Firebird 3.1

Pompa paliwa ciągle chodzi po wyłączeniu zapłonu, wyjąłem 3 przekaźniki pod maską i dalej chodzi, jak odłącze bezpiecznik w okolicy filtra powietrza to przestaje chodzić ale jak podłącze to znowu chodzi (wcześnie takie odłączenie na 5 min pomagało).

Jak odłącze czujnik ciśnienia oleju przy filtrze to przestaje. NA razie go odłączyłem na stałe, można tak jeździć?

Czy wymiana czujnika pomoże?


edit:

dziś jezdziłem pół dnia i normalnie wszystko śmiga z odłączonym tym czujnikiem, tylko na benzynie na wolnych obrotach troche nierówno chodzi


to faktycznie jawnie wskazuje na jakiś temat z tym czujnikiem/włącznikiem ciśnieniowym, na początku rozklejał się jak odpuściłeś zasilanie a teraz już nie, niektóre auta wcale tego nie mają, to wymysł jakiegoś nadgorliwego czereśniaka żeby bardziej zamotać elektrykę w aucie ale skoro już jest to można to wymienić, pierwszy raz słyszę o takim przypadku ale widziałem już raz nowe switche do wentylatora chłodnicy summitowskie co jak już się raz włączyły to póki prąd przez nie płynął to już się same nie wyłączyły
_________________
.:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group