 |
AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!
|
Przesunięty przez: ntr 2016-02-26, 11:11 |
Klimatyzacja w firebird 3 nie działa |
Autor |
Wiadomość |
drasmen
Wóz: firebird 92
Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 15 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2010-05-03, 00:55 Klimatyzacja w firebird 3 nie działa
|
|
|
Witam jak sprawdzić czy w klimie brakuje gazu lub czy jest coś innego zepsute kompresor na 100proc sprawny bo jak go zmostkuje to działa i pompuje gaz ale rurki są tylko minimalnie jedna ciepła a druga zimna może brakuje gazu jak tak to który czujnik sprawdzić, już nikt sie taką starą klimą niezajmuje a gaz to może jeszcze załatwie od kolegi pozdrawiam |
|
|
|
 |
Szymon
Wspierający Szymon Dąbrowski

Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Pomógł: 42 razy Wiek: 50 Dołączył: 16 Paź 2006 Posty: 657 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-05-04, 07:08 Re: Klimatyzacja w firebird 3 nie działa
|
|
|
drasmen napisał/a: | Witam jak sprawdzić czy w klimie brakuje gazu lub czy jest coś innego zepsute kompresor na 100proc sprawny bo jak go zmostkuje to działa i pompuje gaz ale rurki są tylko minimalnie jedna ciepła a druga zimna może brakuje gazu jak tak to który czujnik sprawdzić, już nikt sie taką starą klimą niezajmuje a gaz to może jeszcze załatwie od kolegi pozdrawiam |
niestety jest to zadanie wyłącznie dla kogoś kto się zajmuje przynajmniej chłodnictwem jeśli nie klimatyzacją samochodową, włączanie kompresora na krótko gdzie nie wiadomo czy jest czynnik i zarazem OLEJ w układzie to ryzykowna operacja bo to tak jak odpalić silnik ze zgubionym bagnetem od oleju gdzie jest duże prawdopodobieństwo że nie ma w nim oleju, test nie działającej klimatyzacji zaczyna się od podpięcia manometrów, jeśli nie ma ciśnienia, pompuje się układ azotem patrząc za wyciekami, po wyeliminowaniu ewentualnych wycieków można nabić gazem tylko oczywiście stosownym zamiennikiem R12 który jest już wycofany z obiegu. Skąd to stwierdzenie, że kompresor jest na 100% sprawny, to się okazuje dopiero jak pójdzie w ruch na nowym czynniku z odpowiednią ilością oleju z kontrastem do wykrywania nieszczelności, ponad połowa tych kompresorów albo i 3/4 ogółu cieknie z obudowy oraz z przodu ośki z simeringu.
To musi zrobić ktoś bezwzględnie przygotowany, mając na uwadze konieczność zajrzenia do zaworu rozprężnego i filterka oraz wymiany zaworku wentylka tego gdzie się nabija czynnik. Ja mam osobny sprzęt do starych systemów i klimy bez problemu w klasykach moich klientów działają o ile tylko ktoś sobie życzy mieć klimę. |
_________________ .:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|