Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ntr
2010-05-14, 21:51
Który silnik do camaro 3 gen
Autor Wiadomość
Qbens 

Wóz: Camaro RS i 4 inne RWD
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 29
Skąd: Windsor, UK / Radom
Wysłany: 2010-05-14, 12:16   Który silnik do camaro 3 gen

Siema, pytanie na szybkości. Lepiej młodsze LT1 z automatem (chodził na gazie) czy starszy z manualem?? Z którym będzie mniej problemów przy swapie z V6??
1
2
Z góry dzięki za odpowiedź, pozdro.....
 
 
mpnx 
FBND Disco Boy


Wóz: TA 95
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 76
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-05-14, 21:48   

Mysle ze ten 5,7 z zetefka bedzie lepszy do szybszego ruszania bo mialy wiecej momentu i z manualem mniejsza strata tym bardzej ze ten LT1 to z caprisa z zeliwnymi glowicami . Tak czy inaczej komp do wymiany czyli zabawa z podlaczeniem wszystkiego i tak chyab taka sama w obu przypadkach.

Ale lepiej jak sie Szymon wypowie bo juz sporo takich przerobek narobil.
_________________
. . . . . . . . . : : : : : Garage of TransAms : : : : : . . . . . . . .
 
 
 
Qbens 

Wóz: Camaro RS i 4 inne RWD
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 29
Skąd: Windsor, UK / Radom
Wysłany: 2010-05-17, 13:15   

Ten drugi silnik to jest L98 z C4 tak?? On jest w miare rozwojowy czy trzeba sporo dłubania i pieniędzy żeby z niego coś więcej wycisnąć??
I jeszcze jak ma sie LT5 do LS1?? Bo stoją w podobnej cenie.
LT5 miał troche więcej mocy ale jak z momentem?? Któryś z nich jest bardziej awaryjny??

Szukam czegoś sensownego do camaro i chce sie najpierw wywiedzieć co lepsze bo niektóre silniki można dostać w podobnej cenie, a różnica może być między nimi spora więc wole przy kupnie dołożyć pare groszy niż potem płacić trzy razy tyle żeby osiągnąć coś konkretnego.
 
 
Matys13 
V8 OWNER


Wóz: Trans Am 95
Wiek: 44
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 47
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: 2010-05-17, 16:34   

Najtańsze LT5 :
http://cgi.ebay.com/ebaym...=item2eaaeb6331
Jedno z tańszych LS1 ( mały przebieg ) :
http://cgi.ebay.com/ebaym...=item3cabf9c315

LT5 to raczej zły pomysł i ekonomicznie nieuzasadniony. Mocy ma troszke więcej, ale każda modyfikacja niesie za sobą spore koszty aniżeli miałoby to miejsce w LS1. No i mało gratów do tych silników. Ja bym przycelował w LS1 bo sporo do tego gratów a i silnik dość łatwy w modyfikacjach no i nie zamorduje Cie finansowo.
Generalnie wszystko obija się o kase, ile masz i na ile Cie stać, tyle inwestujesz.
_________________
Red "Hypnotic Poison" Trans Am 95
 
 
 
pyotrek 
FKP Oryginal


Wóz: szkoda gadać
Wiek: 48
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 131
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-18, 10:26   

LT5 WOGÓLE NIE GADA!!!
Żenuła pod względem lansu. Jakbyś ałdi jeździł. Albo bejcą.
Bierz LS1. Łatwe, tanie - niebezpieczne.
_________________
========================
'87 Silver Camaro RS 305 TBI - sold
'94 Green TransAm 350 LT1 - sold
......?
 
 
Szymon 
Wspierający
Szymon Dąbrowski


Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Pomógł: 42 razy
Wiek: 48
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 657
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-25, 21:20   

najlepszy stosunek wydanej kasy do osiągów na dzień dobry ma LQ9 6.0 stosowany m.in. w cadillac escalade, okablowanie ma pod skrzynię 4L60E jak w 98-up fbody, jeździł w suvie awd którym nikt gum nie palił bo nie ma jak, młodszy jest od LSów z 4genów, chodził w suvie na wiskozie to nie ma że się kiedyśtam wiatrak nie włączył,
jest to generalnie to samo co LS2 tylko na żeliwnym bloku, dlatego jest wytrzymalsze choć deko cięższe od LSów,
dowód - pierwszy z brzegu artykuł starej jak świat instytucji gearheadowej:
http://www.gmhightechperf...ests/index.html

dlatego ściągnąłem sobie taki motorek ale jest do zbycia bo w międzyczasie jak bujał się na łajbie w drodze do Polski to pochwyciłem lokalnie za grosze LS2 i zanim ten przyszedł to już LS2 od dawna był u mnie pod maską,
szczegóły za parę minut w dziale handlowym
_________________
.:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group