CORVETTE C4R INTERCEPTOR |
Autor |
Wiadomość |
iceman

Wóz: C4R LS7
Wiek: 43 Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 29 Skąd: LAS VEGAS:)
|
Wysłany: 2013-04-04, 21:05 CORVETTE C4R INTERCEPTOR
|
|
|
To może i ja w końcu zaprezentuję moje oczko w głowie. Chevy Corvette C4 1992r. W serii 5.7 LT1 + 4L60E. Z serii zostało niewiele
ZAWIESZENIE: Bilstein żółty i komplet poliuretanu.
SILNIK: Fabryczne 5.7 LT1 wyleciał i jest 7.0 LS7 z Corvette C6 Z06 2008.
Następnie silnik został lekko pomotany: Ragin Racing Cam, sprężyny PRC, kolektor ssący FAST 102, przepustnica Nick Williams 102, dolot AFE, long tube Headers, 2 pompy paliwa, NX system.
Na hamowni wypluło 591HP i 730NM bez nitro.
Z nitro 691HP i 930NM
MOC: 591HP + 100 HP NX SHOT
UKŁAD HAMULCOWY: K-SPORT 8x przewody w oplocie + Line Lock.
Tył tarcze nawiercane z C4 .
UKŁAD WYDECHOWY: MAGNAFLOW 3''
NADWOZIE: Oklejona w białym macie + czarny mat dach i słupek. Nie chciało mi się plastiku malować.
Poszerzenia, naklejki itp.
WNĘTRZE: Spartańskie ;- Klatka + kubły SPARCO PRO 2000 + pasy SIMPSON, kierownica MOMO do tego sterowanie NITRO + elektrycznie otwierana butla. Weidband AUTOMETER + obrotomierz AUTOMETER z shiftlight + sterowanie Line Lockiem
Shifter HURST.
KOŁA: SAC WHEELS 18x9.5 285/35/18 i 18x12 335/30/18 + Dystanse. Opony idą szybko.
AUDIO: Brak
SRZYNIA BIEGÓW: T56 MAGNUM
Sprzęgło GM+ lekkie koło zamachowe Fidanza
Dyfer: Dana 36 3.73 zmieliłem była Dana 36 3.54 RICHMOND jest Dana 44 3.54 z ZR1.
PLANY NA SEZON: Czeka na montaż Lowering Kit i grubsze Sway Bary
Generalnie auto warczy, ryczy i daje radochę z jazdy.
http://www.youtube.com/watch?v=XWdfvrgs1lg
http://www.youtube.com/wa...j4&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=nbQ5JrtXdVI
 |
_________________ CORVETTE C4R
T/A WS6
GMC TYPHOON
300C SRT8
F350 SUPERDUTY |
Ostatnio zmieniony przez iceman 2013-04-07, 21:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
**OSKAR**
Wspierający
Dołączył: 16 Cze 2012 Posty: 157 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-04-04, 21:10
|
|
|
Robi robotę A mam pytanie jak przerobiliście shifter-a z automat na manual (chodzi mi o przerobienie deski ) ? |
|
|
|
 |
carlito

Wóz: Camaro RS '92
Wiek: 43 Dołączył: 30 Maj 2011 Posty: 469 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-04-04, 21:12
|
|
|
wow dobry skurczybyk |
|
|
|
 |
iceman

Wóz: C4R LS7
Wiek: 43 Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 29 Skąd: LAS VEGAS:)
|
Wysłany: 2013-04-04, 21:15
|
|
|
**OSKAR** napisał/a: | A mam pytanie jak przerobiliście shifter-a z automat na manual (chodzi mi o przerobienie deski ) ? |
Wycieliśmy wszystko co przeszkadzało |
_________________ CORVETTE C4R
T/A WS6
GMC TYPHOON
300C SRT8
F350 SUPERDUTY |
|
|
|
 |
dizzastar

Wóz: Dodge RAM SRT-10
Wiek: 46 Dołączył: 02 Kwi 2013 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-04, 21:20
|
|
|
Fajowa Syrena w tle |
|
|
|
 |
iceman

Wóz: C4R LS7
Wiek: 43 Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 29 Skąd: LAS VEGAS:)
|
Wysłany: 2013-04-04, 21:24
|
|
|
dizzastar napisał/a: | Fajowa Syrena w tle |
Syrena kolegi |
_________________ CORVETTE C4R
T/A WS6
GMC TYPHOON
300C SRT8
F350 SUPERDUTY |
|
|
|
 |
mike
Czerwone są szybsze

Wóz: 3gen firebird 4BlackBetty
Dołączył: 30 Gru 2008 Posty: 214 Skąd: lublin
|
Wysłany: 2013-04-04, 21:31
|
|
|
urywa dupe , chciałbym kiedyś dostąpić zaszczytu i zobaczyć jak miota |
|
|
|
 |
dizzastar

Wóz: Dodge RAM SRT-10
Wiek: 46 Dołączył: 02 Kwi 2013 Posty: 10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-04, 21:35
|
|
|
iceman napisał/a: |
Syrena kolegi |
Naprawdę mistrz!
Apropos połączenia Twojego potwora i leciwej 105tki przypomniał mi się ten projekt. Niektórzy może kojarzą, inni może nie słyszeli... Jak na lata 90te auto rzucało na kolana!
http://www.youtube.com/watch?v=2hxK4zvaucg
Sorki za OT |
|
|
|
 |
nyos
Wspierający
Wiek: 35 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 1209 Skąd: Wild Wild West
|
Wysłany: 2013-04-04, 21:40
|
|
|
iceman napisał/a: | i jest 7.0 LS7 z Corvette C6 Z06 2008.
Następnie silnik został lekko pomotany: Ragin Racing Cam, sprężyny PRC, kolektor ssący FAST 102, przepustnica Nick Williams 102, dolot AFE, long tube Headers, 2 pompy paliwa, NX system. Na hamowni wypluło 591HP i 730NM bez nitro. |
Mógłbyś powiedzieć ile (mniej więcej) wyszedł Cię koszt zakupu silnika? Właśnie negocuję cenę serii LS7 z osprzętem i wiązką, bez skrzyni i nie wiem jaki jest realny zakres cenowy tego w Polsce.
ps.
Samochód widziałem na CLASSICAUTO CUP - robi robę. |
|
|
|
 |
iceman

Wóz: C4R LS7
Wiek: 43 Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 29 Skąd: LAS VEGAS:)
|
Wysłany: 2013-04-04, 21:43
|
|
|
nyos napisał/a: | Mógłbyś powiedzieć ile (mniej więcej) wyszedł Cię koszt zakupu silnika? Właśnie negocuję cenę serii LS7 z osprzętem i wiązką, bez skrzyni i nie wiem jaki jest realny zakres cenowy tego w Polsce. |
Minimum ok. 30tys bez osprzętu to cenią. Dolar drogi. Jak chcesz motać dolicz drugie tyle. |
_________________ CORVETTE C4R
T/A WS6
GMC TYPHOON
300C SRT8
F350 SUPERDUTY |
|
|
|
 |
99piotr99
Wspierający
Wiek: 27 Dołączył: 02 Sie 2009 Posty: 374 Skąd: z dupy
|
Wysłany: 2013-04-04, 21:48
|
|
|
|
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 21:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Witek R.
Wóz: T/A GTA
Wiek: 52 Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 57 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2013-04-04, 21:53
|
|
|
Mocno poHIENowana |
_________________ Witek
 |
|
|
|
 |
nyos
Wspierający
Wiek: 35 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 1209 Skąd: Wild Wild West
|
Wysłany: 2013-04-04, 21:57
|
|
|
iceman napisał/a: | Minimum ok. 30tys bez osprzętu to cenią. Dolar drogi. Jak chcesz motać dolicz drugie tyle. |
40tysi chcą za silnik, osprzęt, wiązkę i kompa. W miarę realnie. Jeśli się dogadamy to wezmę, ale seria mi wystarszy.
ps.
Syrenka znana, ale z tego co pamiętam to sama góra z syrenki została
Lubelska replika Syrenki Sport robi też fajną robotę, szczególnie jak opowiada o niej właściciel, w zeszłym roku 1h opowidał mi o przedniej szybie |
|
|
|
 |
iceman

Wóz: C4R LS7
Wiek: 43 Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 29 Skąd: LAS VEGAS:)
|
Wysłany: 2013-04-04, 21:58
|
|
|
Witek R. napisał/a: | Mocno poHIENowana |
Wg hienich pomysłów Wiciu. |
_________________ CORVETTE C4R
T/A WS6
GMC TYPHOON
300C SRT8
F350 SUPERDUTY |
|
|
|
 |
cornholio01

Wóz: Ford Mustang 95',Ford Expedition 98'
Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 343 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-04-04, 23:43
|
|
|
he he grubo - jest power |
|
|
|
 |
|