Czarna Bestia -> Chevy Impala SS '94 |
Autor |
Wiadomość |
ntr
Administrator GM driver :-)

Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2311 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-10-17, 19:00
|
|
|
bakupno, jakbyś zmieniał silnik to ja może bym łyknął Twój, jeśli dasz dobrą cenę
Do LSów generalnie jest najwięcej gratów tuningowych i chyba najbardziej nadają się do modzenia.. |
_________________ "Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!" |
|
|
|
 |
bakupno
Wspierający ...

Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 305 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-10-17, 19:32
|
|
|
ntr, no można by się dogadać |
_________________ Pozdrawiam
Piotrek
 |
|
|
|
 |
bakupno
Wspierający ...

Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 305 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-10-18, 10:30
|
|
|
no to oficjalnie będzie swap na LS1 + odpowiednia skrzynia
jak ruszymy z robotą będę informował o postępach, może też Szymon znajdzie chwile żeby coś dodać od siebie. |
_________________ Pozdrawiam
Piotrek
 |
|
|
|
 |
duch_gdansk
Wóz: camaro 3gen 86r
Wiek: 50 Dołączył: 02 Paź 2012 Posty: 62 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-10-18, 10:33
|
|
|
Dopiero teraz dojrzałem "Tylny most "Mooser" Ford 9,5" o przełożeniu 3,25:1. "
Jakie masz obroty silnika przy 100km/h ??? |
_________________ Camaro 86r SC
Camaro 87r SC |
|
|
|
 |
bakupno
Wspierający ...

Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 305 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-10-18, 10:34
|
|
|
hmm coś ok 2tyś, a czemu pytasz? |
_________________ Pozdrawiam
Piotrek
 |
|
|
|
 |
zaskar
Wóz: 98 Camaro Z28 LS1/T56
Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 127 Skąd: S-ec / D-G
|
Wysłany: 2012-10-18, 11:08
|
|
|
MarcinV8 zrobił w swoim Caprice (Impala SS clone ) swapa na LS1 i powiem, ze fajnie to zapindala. Jeździ nim na codzień z tego co kojarzę bo widywałem furę w Katowicach.
Nie wiem czy jest tu na forum ale na pewno jest na Flamingach, także pewno możesz go podpytac co i jak.
Tutaj link do jego tematu na flamingach:
http://www.flamingwheels....php?f=15&t=5900 |
_________________
 |
|
|
|
 |
duch_gdansk
Wóz: camaro 3gen 86r
Wiek: 50 Dołączył: 02 Paź 2012 Posty: 62 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-10-18, 17:23
|
|
|
bakupno napisał/a: | hmm coś ok 2tyś, a czemu pytasz? |
Przełożenie fajne na trasę, cisza ekonomia ale nie na kopa spod świateł. Zależy co kto lubi i jak wozu używa. |
_________________ Camaro 86r SC
Camaro 87r SC |
|
|
|
 |
bakupno
Wspierający ...

Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 305 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-10-18, 18:14
|
|
|
duch_gdansk napisał/a: | bakupno napisał/a: | hmm coś ok 2tyś, a czemu pytasz? |
Przełożenie fajne na trasę, cisza ekonomia ale nie na kopa spod świateł. Zależy co kto lubi i jak wozu używa. | hmm jakoś tego nie odczułem ruszająć ze świateł, nawet na suchym jak od razu dam gaz to z rolką ruszy |
_________________ Pozdrawiam
Piotrek
 |
|
|
|
 |
duch_gdansk
Wóz: camaro 3gen 86r
Wiek: 50 Dołączył: 02 Paź 2012 Posty: 62 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-10-19, 10:44
|
|
|
Masz kawał mocnego wozu to ma konkretnego kopa ale gdybyś zmienił na 4,10 to byś zobaczył ile piekła robi ten sam silnik .
Azi mieszał dyframi w TA Lt1 i swoim Camaro. Nie pamiętam jaki był ten szybki dyferek a drugi to 4,10. Różnica w tym co robi wóz piekielna ale coś za coś, na trasie ciszy nie zaznasz.
Jak dużo jeździsz w trasy to masz fajne przełożenie, jak krótkie wypady dla zabawy i adrenaliny to mocne przełożenie robi robotę. |
_________________ Camaro 86r SC
Camaro 87r SC |
|
|
|
 |
bakupno
Wspierający ...

Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 305 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-10-19, 11:48
|
|
|
No ja latam też nim w trasy... więc przełożenie zostaje... |
_________________ Pozdrawiam
Piotrek
 |
|
|
|
 |
ntr
Administrator GM driver :-)

Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2311 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-10-19, 13:22
|
|
|
Zmiana dyfra na tak agresywny to już tylko do sportu albo do ostrego upalania.
W aucie ulicznym nie ma sensu.. biegi się za krótkie robią, średnio się to sprawdza w aucie którym jeździ się na codzień.
Wiem, bo sam też eksperymentowałem w innym aucie z przełożeniami.. mam tam 3.65 i to max na jaki bym się zdecydował w aucie ulicznym.. |
_________________ "Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!" |
|
|
|
 |
bakupno
Wspierający ...

Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 305 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-10-22, 08:41
|
|
|
a takie aktualne foto
edit naklejka
 |
_________________ Pozdrawiam
Piotrek
 |
|
|
|
|
 |
ntr
Administrator GM driver :-)

Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2311 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-10-22, 08:55
|
|
|
Brakuje tylko naklejki Amerykany.com |
_________________ "Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!" |
|
|
|
 |
**OSKAR**
Wspierający
Dołączył: 16 Cze 2012 Posty: 157 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-10-22, 17:13
|
|
|
Fajny , bakupno ile tam masz do setki w nim ? ;D |
|
|
|
 |
bakupno
Wspierający ...

Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 305 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-10-22, 17:42
|
|
|
(edit seria miała 7sek do 100km/h)
dobrze jeśli urwałem 0,5 - 1 sek z serii |
_________________ Pozdrawiam
Piotrek
 |
|
|
|
 |
|