 |
AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!
|
Przesunięty przez: ntr 2016-02-26, 11:12 |
Body mounts for Caprice |
Autor |
Wiadomość |
luiss
Wóz: Chevy Caprice Classic 5.0 1978
Wiek: 53 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2009-02-25, 09:29 Body mounts for Caprice
|
|
|
Z powodu ciągłych i nieudanych prób dorwania gum do posadzenia budy na ramie (rocznik budy około 78-82) skłaniam sie do pomysłu aby posadzić Caprisa na sztywno np. na aluminiowych krążkach? Te gumy mam już okropnie rozjechane. wiem ze to sie sprawdza w wyczynie a jak w codziennym użytkowaniu? |
_________________ Big Black Matt Box
+ Edelbrock Performer (kolektor, wałek, gaźnik) + headersy, + dual pipes + tłumiki Thrush Turbo + IMPCO |
|
|
|
 |
Szymon
Wspierający Szymon Dąbrowski

Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Pomógł: 42 razy Wiek: 50 Dołączył: 16 Paź 2006 Posty: 657 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-02-25, 11:16 Re: Body mounts for Caprice
|
|
|
luiss napisał/a: | Z powodu ciągłych i nieudanych prób dorwania gum do posadzenia budy na ramie (rocznik budy około 78-82) skłaniam sie do pomysłu aby posadzić Caprisa na sztywno np. na aluminiowych krążkach? Te gumy mam już okropnie rozjechane. wiem ze to sie sprawdza w wyczynie a jak w codziennym użytkowaniu? |
to będzie masakra, rozwali nadwozie całkowicie, to przecież cały sekret komfortu w tym aucie (mówimy o sedanach), sanki z zawieszeniem z przodu doczepione do kasty na tych krążkach i z tyłu tak samo, wszelkie uderzenia dochodzą do tych krążków i tam już są praktycznie całkiem eliminowane, wspaniale amortyzuje to wstrząsy, kabina jest bardzo stabilna i mało co się gnie, dlatego w kredensach w środku nic nie ma prawa skrzypieć jak w autach na pełnej ramie bądź samonośnych, zauważmy iż ogóry 91-96 nie są już tak dobre na dziurawe drogi bo są na pełnej ramie,
rozumiem że wpisałeś w wyszukiwarkę "caprice body mount" tudzież jeszcze "bushing" i nic nie znalazłeś? nie polecam polibuszy, to megakibel, lepiej byłoby polecieć do sklepu z gratami do ciężarówek zwłaszcza klasycznych typu jelcze stary robury, dobrać jakieś gumy, dorobić do nich tulejki itp i będzie wyczes,
utwardzanie kredensa to wg mnie chory pomysł, czemu to ma służyć, chyba jedynie pogorszeniu trakcji, drogi się to trzymać nigdy nie będzie i tak |
_________________ .:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|