Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ntr
2016-02-26, 11:12
obroty, odpalanie T/A 5.0
Autor Wiadomość
Witek R. 

Wóz: T/A GTA
Wiek: 52
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 57
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2009-05-06, 15:04   obroty, odpalanie T/A 5.0

Cześć Szymon. Chodzi o GTA, które pochwaliłeś (dzięki), które znasz.
Jest tam 5.0 na wielopunkcie. Silnik chodzi jak normalna, klasyczna V8, OK.
Ale mam dwa objawy, podejrzewam, że nie jest to normalne:
1) Jak odpalam zimnego (jak już odparują resztki paliwa, tak podejrzewam) to pali od strzału, ale nie trzyma wolnych obrotów. Muszę trzymać gazem na ok 800-1000 rpm. Tak ze 2-3 minuty, potem już moge puścić gaz i trzyma te swoje 500 z groszami
2) jak jest ciepły to żeby zapalił musze go kręcić 2-3 sekundy i zapalać na wciśniętym gazie (duży ładunek powietrza/paliwa?). Odpali bez problemu ale walnie z wydechu nie opalonym paliwem.
Zapłonu nie sprawdzałem, przyznaję.
Co sprawdzić - może powiesz w ciemno bo z Tarnowskich Gór mam do Ciebie kawałek...
Dzięki, Pozdrawiam
_________________
Witek
 
 
 
Szymon 
Wspierający
Szymon Dąbrowski


Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Pomógł: 42 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 657
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-05-07, 10:47   Re: obroty, odpalanie T/A 5.0

Witek R. napisał/a:
Cześć Szymon. Chodzi o GTA, które pochwaliłeś (dzięki), które znasz.
Jest tam 5.0 na wielopunkcie. Silnik chodzi jak normalna, klasyczna V8, OK.
Ale mam dwa objawy, podejrzewam, że nie jest to normalne:
1) Jak odpalam zimnego (jak już odparują resztki paliwa, tak podejrzewam) to pali od strzału, ale nie trzyma wolnych obrotów. Muszę trzymać gazem na ok 800-1000 rpm. Tak ze 2-3 minuty, potem już moge puścić gaz i trzyma te swoje 500 z groszami

silnik krokowy albo jego okablowanie, kup sobie nówkę

Witek R. napisał/a:

2) jak jest ciepły to żeby zapalił musze go kręcić 2-3 sekundy i zapalać na wciśniętym gazie (duży ładunek powietrza/paliwa?). Odpali bez problemu ale walnie z wydechu nie opalonym paliwem.
Zapłonu nie sprawdzałem, przyznaję.
Co sprawdzić - może powiesz w ciemno bo z Tarnowskich Gór mam do Ciebie kawałek...
Dzięki, Pozdrawiam


krokówka znowu a szczegół jest taki iż wiele aut na TPI w tym moje dłużej pali jak jest ciepłe
_________________
.:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group