 |
AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!
|
Witam wszystkich |
Autor |
Wiadomość |
Snow
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-01-15, 14:55 Witam wszystkich
|
|
|
Witam wszystkich amerykanoholików.
Dopiero od kilkunastu tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Chevroleta S10 pick-up z zacnego, 1989 roku.
Jest to, moim skromnym zdaniem, najpiękniejsza buda Chevy'ego, niestety z dosyć małym silnikiem 2.5 4B, manualem (to już ok) i wyłącznie tylnym napędem (to wręcz cudownie).
Mam nadzieję, że wśród Was znajdzie się ktoś, kto posiada podobne cudo i będzie okazja do wymiany spostrzeżeń- , jest to moja pierwsza zabawka z USA, więc na pewno będę miał masę pytań.
Pozdrawiam,
Snow |
|
|
|
 |
Saper
Administrator
Wiek: 109 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 783 Skąd: PL
|
Wysłany: 2010-01-17, 14:06
|
|
|
Witaj,
pewnie cześć osób powie że to prawie jak dupowóz, ale mi się podoba... gdyby wymienić kierunki, lusterka i silnik to nawet bardzo by mi się podobał |
_________________ WTFWJD? |
|
|
|
 |
Snow
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-01-17, 18:34
|
|
|
Wiem, wiem:) Lusterka na wiosnę zostaną zastąpione dużymi, typowymi pickupowatymi, kierunki- też jest pole do popisu, coś wymyślę. Jeżeli chodzi o silnik- są plany, rozpoczęty proces zbierania funduszy. W planach coś w tym stylu, ale to pewnie jeszcze trochę czasu upłynie... http://cgi.ebay.com/ebaym...=item2a040b4c4f |
|
|
|
 |
santa fe
Wspierający
Wóz: Chevy C1500 '96 / V8 5,7L
Wiek: 52 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 368 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-01-22, 17:32
|
|
|
Witaj, z najładniejszością to chyba przesadziłeś, he, he, C-10 ma Ale ten też fajny.
Klosze oryginalne w oryginalne dziury w zderzaku; i teraz masz do wyboru (jeśli planujesz białe pozycje, jeśli nie to sie nie tyczy, ale mogą się czepiać od czasu do czasu).
Kupujesz klosze "all clear" zderzakowe i masz pozycje tam, albo boczne "all clear" i masz na boku białe pozycje. Klosze białe na ebayu bywają, zgłębiałem ostatnio tematy pokrewne i widziałem tak owe za jekieś circa 25$ bez przesyłki.
[ Dodano: 2010-01-23, 00:14 ]
Cały upgrade do Twojej fury (no silnik i felgi, to insza inszość )
Bumper
http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories
Corner
http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories
Tails
http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories
Lusterka
http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories
Życzę żeby niedługo wyglądał jakos tak bardziej, czy moze inaczej, ale........
0801st_01_z+1989_chevrolet_s10+burnout.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 11843 raz(y) 35.39 KB |
|
|
|
|
 |
Snow
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-01-23, 14:15
|
|
|
Dzięki wielkie za pomoc:)
Jeżeli chodzi o cleary- będę kombinował coś we własnym zakresie- dopasowane stylowo do Cheviego.
Na razie chcę doprowadzić maszynkę do ideału technicznego, potem na pewno zajmę się estetyką.
Jeżeli chodzi o lusterka, to planuję iść w stronę typowo pickupowych- odsadzonych na stelażu, coś w tym stylu: .
Wykonanie nie powinno być arcy trudne, więc postaram się sam pobawić w gięcie pręcików.
Pozdrawiam, |
|
|
|
 |
santa fe
Wspierający
Wóz: Chevy C1500 '96 / V8 5,7L
Wiek: 52 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 368 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-01-23, 16:00
|
|
|
Stylowo dopasowane? Te wszysrtkie części są do tego modelu, więc są stylowo, i rozmiarowo dopasowane To mały samochód, uważaj żeby nie wygladał z takimi lustrami jak kogucik z rozpostartymi skrzydełkami w zaniku. Takie lustra pasują raczej
do C3500 heavy duty. Pomyśl zanim wywiercisz kilka zbędnych otworów w drzwiach. |
|
|
|
 |
Snow
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-01-23, 17:44
|
|
|
Masz rację, jeżeli chodzi o rozmiar. Dlatego nie zamawiam na ślepo z ebay'a, tylko chcę dopasować coś samemu.
Zmiany pewnie będą powolne, ale będą. Dzięki wielkie za fajne pomysły i linki.
Pozdrawiam, |
|
|
|
 |
santa fe
Wspierający
Wóz: Chevy C1500 '96 / V8 5,7L
Wiek: 52 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 368 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-01-23, 22:10
|
|
|
Powolne, nie powolne, ale to wciąga. Natomiast nie bardzo rozumie co miałeś na myśli pisząc, "na ślepo" o tych kloszach, nawet jeśli to reprodukcja, aftermarket czy jak to nazwać, napewno bedą pasować tak jak fabryczne (mam jeden klosz z tyłu, Depo, drugi oryginalny i niczym sie nie różnią, spasowanie też OK) Wątpie abyś sam dopasował coś lepiej. Chyba że to ma być jakiś totalny Custom Jle pali ta Twoja bestyjka ciekaw jestem, bo to może mały silnik jak na amerykański samochód, ale takie 2,5 litrówki normalnie też oszczędne nie są chyba? |
|
|
|
 |
Snow
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-01-24, 13:04
|
|
|
Pisząc o ślepym kupowaniu miałem na myśli lusterka, co do kloszów wierzę, że pasują idealnie.
Co do spalania, to przy normalnej jeździe (czytaj raczej powolnej z racji "ciężkiego" prowadzenia) to w granicach 12-14. W trasie da się zejść niżej, ale nie miałem okazji tego sprawdzić dokładnie. Myślę, że gdy już będzie dobrze wyregulowany, pozbędę się EGR'a, spalanie w trasie nie powinno przekroczyć 10-11. |
|
|
|
 |
santa fe
Wspierający
Wóz: Chevy C1500 '96 / V8 5,7L
Wiek: 52 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 368 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-01-24, 15:10
|
|
|
Sporo, zbieraj na V8, spali tyle samo. |
|
|
|
 |
Snow
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-01-24, 17:05
|
|
|
Nie znam nikogo, komu V8 pali 12-14 podczas jazdy po zakorkowanym mieście. Znajomych ponad 7litrowy Chevik na tej samej trasie, na której oceniałem swoje spalanie, osiągnął 35/100 (gaz). Mam doczynienia z nowoczesnymi V8 i nawet w przypadku diesli, wynik 12-14 jest ciężki do osiągnięcia (ML420CDI). |
|
|
|
 |
santa fe
Wspierający
Wóz: Chevy C1500 '96 / V8 5,7L
Wiek: 52 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 368 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-01-24, 17:46
|
|
|
Mój 5,7 Vortec , w lecie w mieście, przy spokojnej jeździe, przy umiarkowanym zatłoczeniu spala jakieś 15/16 litrów benzyny, na trasie 12/13, jak zbajerze co drugi zakręt to z 18. Gazu nie wiem bo nie mam. Na taką moc i kolumbryne to całkiem rozsądnie uważam. Nie szaleje nim zbytnio bo on jeździ tylko na wprost, a hamulce to raczej spowalniacze. W mieście sie nie da, za miastem wole sie smakować żeglugą. Pewnie potrafi zjarać i 25/100 ale po co? Powiedziałem tyle samo, mniej więcej. Te dodatkowe 2/3 litry na setke w porównaniu do Twojego to podatek klimatyczny, he, he, nazwijmy to tak. |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|