Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Witam wszystkich
Autor Wiadomość
Snow 

Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-15, 14:55   Witam wszystkich

Witam wszystkich amerykanoholików.

Dopiero od kilkunastu tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Chevroleta S10 pick-up z zacnego, 1989 roku.
Jest to, moim skromnym zdaniem, najpiękniejsza buda Chevy'ego, niestety z dosyć małym silnikiem 2.5 4B, manualem (to już ok) i wyłącznie tylnym napędem (to wręcz cudownie).
Mam nadzieję, że wśród Was znajdzie się ktoś, kto posiada podobne cudo i będzie okazja do wymiany spostrzeżeń- , jest to moja pierwsza zabawka z USA, więc na pewno będę miał masę pytań.

Pozdrawiam,
Snow
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 109
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2010-01-17, 14:06   

Witaj,
pewnie cześć osób powie że to prawie jak dupowóz, ale mi się podoba... gdyby wymienić kierunki, lusterka i silnik :twisted: to nawet bardzo by mi się podobał :!:
_________________
WTFWJD?
 
 
Snow 

Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-17, 18:34   

Wiem, wiem:) Lusterka na wiosnę zostaną zastąpione dużymi, typowymi pickupowatymi, kierunki- też jest pole do popisu, coś wymyślę. Jeżeli chodzi o silnik- są plany, rozpoczęty proces zbierania funduszy. W planach coś w tym stylu, ale to pewnie jeszcze trochę czasu upłynie... http://cgi.ebay.com/ebaym...=item2a040b4c4f
 
 
santa fe 
Wspierający

Wóz: Chevy C1500 '96 / V8 5,7L
Wiek: 52
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 368
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-01-22, 17:32   

Witaj, z najładniejszością to chyba przesadziłeś, he, he, C-10 ma ;-) Ale ten też fajny.
Klosze oryginalne w oryginalne dziury w zderzaku; i teraz masz do wyboru (jeśli planujesz białe pozycje, jeśli nie to sie nie tyczy, ale mogą się czepiać od czasu do czasu).
Kupujesz klosze "all clear" zderzakowe i masz pozycje tam, albo boczne "all clear" i masz na boku białe pozycje. Klosze białe na ebayu bywają, zgłębiałem ostatnio tematy pokrewne i widziałem tak owe za jekieś circa 25$ bez przesyłki.

[ Dodano: 2010-01-23, 00:14 ]
Cały upgrade do Twojej fury (no silnik i felgi, to insza inszość ;-) )

Bumper
http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories
Corner
http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories
Tails
http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories
Lusterka
http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories

Życzę żeby niedługo wyglądał jakos tak bardziej, czy moze inaczej, ale........

0801st_01_z+1989_chevrolet_s10+burnout.jpg
Plik ściągnięto 11843 raz(y) 35.39 KB

 
 
Snow 

Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-23, 14:15   

Dzięki wielkie za pomoc:)
Jeżeli chodzi o cleary- będę kombinował coś we własnym zakresie- dopasowane stylowo do Cheviego.
Na razie chcę doprowadzić maszynkę do ideału technicznego, potem na pewno zajmę się estetyką.
Jeżeli chodzi o lusterka, to planuję iść w stronę typowo pickupowych- odsadzonych na stelażu, coś w tym stylu: .
Wykonanie nie powinno być arcy trudne, więc postaram się sam pobawić w gięcie pręcików.
Pozdrawiam,
 
 
santa fe 
Wspierający

Wóz: Chevy C1500 '96 / V8 5,7L
Wiek: 52
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 368
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-01-23, 16:00   

Stylowo dopasowane? Te wszysrtkie części są do tego modelu, więc są stylowo, i rozmiarowo dopasowane ;-) To mały samochód, uważaj żeby nie wygladał z takimi lustrami jak kogucik z rozpostartymi skrzydełkami w zaniku. Takie lustra pasują raczej
do C3500 heavy duty. Pomyśl zanim wywiercisz kilka zbędnych otworów w drzwiach.
 
 
Snow 

Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-23, 17:44   

Masz rację, jeżeli chodzi o rozmiar. Dlatego nie zamawiam na ślepo z ebay'a, tylko chcę dopasować coś samemu.
Zmiany pewnie będą powolne, ale będą. Dzięki wielkie za fajne pomysły i linki.
Pozdrawiam,
 
 
santa fe 
Wspierający

Wóz: Chevy C1500 '96 / V8 5,7L
Wiek: 52
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 368
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-01-23, 22:10   

Powolne, nie powolne, ale to wciąga. Natomiast nie bardzo rozumie co miałeś na myśli pisząc, "na ślepo" o tych kloszach, nawet jeśli to reprodukcja, aftermarket czy jak to nazwać, napewno bedą pasować tak jak fabryczne (mam jeden klosz z tyłu, Depo, drugi oryginalny i niczym sie nie różnią, spasowanie też OK) Wątpie abyś sam dopasował coś lepiej. Chyba że to ma być jakiś totalny Custom ;-) Jle pali ta Twoja bestyjka ciekaw jestem, bo to może mały silnik jak na amerykański samochód, ale takie 2,5 litrówki normalnie też oszczędne nie są chyba?
 
 
Snow 

Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-24, 13:04   

Pisząc o ślepym kupowaniu miałem na myśli lusterka, co do kloszów wierzę, że pasują idealnie.
Co do spalania, to przy normalnej jeździe (czytaj raczej powolnej z racji "ciężkiego" prowadzenia) to w granicach 12-14. W trasie da się zejść niżej, ale nie miałem okazji tego sprawdzić dokładnie. Myślę, że gdy już będzie dobrze wyregulowany, pozbędę się EGR'a, spalanie w trasie nie powinno przekroczyć 10-11.
 
 
santa fe 
Wspierający

Wóz: Chevy C1500 '96 / V8 5,7L
Wiek: 52
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 368
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-01-24, 15:10   

Sporo, zbieraj na V8, spali tyle samo.
 
 
Snow 

Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-24, 17:05   

Nie znam nikogo, komu V8 pali 12-14 podczas jazdy po zakorkowanym mieście. Znajomych ponad 7litrowy Chevik na tej samej trasie, na której oceniałem swoje spalanie, osiągnął 35/100 (gaz). Mam doczynienia z nowoczesnymi V8 i nawet w przypadku diesli, wynik 12-14 jest ciężki do osiągnięcia (ML420CDI).
 
 
santa fe 
Wspierający

Wóz: Chevy C1500 '96 / V8 5,7L
Wiek: 52
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 368
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-01-24, 17:46   

Mój 5,7 Vortec , w lecie w mieście, przy spokojnej jeździe, przy umiarkowanym zatłoczeniu spala jakieś 15/16 litrów benzyny, na trasie 12/13, jak zbajerze co drugi zakręt to z 18. Gazu nie wiem bo nie mam. Na taką moc i kolumbryne to całkiem rozsądnie uważam. Nie szaleje nim zbytnio bo on jeździ tylko na wprost, a hamulce to raczej spowalniacze. W mieście sie nie da, za miastem wole sie smakować żeglugą. Pewnie potrafi zjarać i 25/100 ale po co? Powiedziałem tyle samo, mniej więcej. Te dodatkowe 2/3 litry na setke w porównaniu do Twojego to podatek klimatyczny, he, he, nazwijmy to tak.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group