Pontiac Grand Prix 1979 SWAP LS1 |
Autor |
Wiadomość |
nyos
Wspierający
Wiek: 34 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 1209 Skąd: Wild Wild West
|
Wysłany: 2014-10-20, 08:45
|
|
|
Kilka fotek z odbytych wcześniej prac:
|
|
|
|
|
nyos
Wspierający
Wiek: 34 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 1209 Skąd: Wild Wild West
|
Wysłany: 2014-10-20, 09:08
|
|
|
Będzie też zmiana wizualna. Zostanie ponownie pomalowany w czarny pół mat, ale już w komorze i dostanie lakier bezbarwny, aktualnie lakier jest za delikatny, chromy zostaną pomalowane w czarny połysk, ale rozważam 4 wersje dla ramek świateł przód i tył oraz listwy na masce, grill:
1. czarny połysk
2. antracyt
3. ciemny grafit / tytan
4. ciemny brąz - taki jak obszycie dachu
Dach zostanie obszyty brązową skórą węża - tak aby nie stracił obecnego klimatu.
Środek:
1. Pomalowane zostaną wyblaknięte plastiki w tym samym odcieniu co tapicerka
2. Boczki zostaną naprawione i pomalowane
3. Tapicerka pozostaje bez zmian |
|
|
|
|
ntr
Administrator GM driver :-)
Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2311 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-10-20, 09:54
|
|
|
Plan fajny, ale ja bym nowych kolorów nie wprowadzał.
Dwa odcienie czarnego (karoseria i zderzaki) + brązowy dach, to już wg. mnie wystarczające zróżnicowanie. Więc te ramki to bym zrobił w kolorze karoserii, albo w tym czarnym co zderzaki. |
_________________ "Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!" |
|
|
|
|
nyos
Wspierający
Wiek: 34 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 1209 Skąd: Wild Wild West
|
Wysłany: 2014-10-20, 10:57
|
|
|
Najpierw zrobię projekty w photoshopie a dopiero potem zadecyduję, zobaczymy jak to będzie wyglądało, chcę rozważyć wiele opcji ale wybrać najbezpieczniejszą. |
|
|
|
|
nyos
Wspierający
Wiek: 34 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 1209 Skąd: Wild Wild West
|
Wysłany: 2014-10-25, 21:06
|
|
|
Dzień 4:
Wyleciały stare tłumiki i doszedł X. Wydech nie będzie na razie posiadał żadnego tłumika, ale został już zrobiony pod mody. Docelowo na końcu będzie tłumik może CAMMED.
A tak się tnie rury do wydechu z nierdzewki
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Wydech jest skończony, teraz paliwko, filtr paliwa już jest:
|
|
|
|
|
Saper
Administrator
Wiek: 108 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 783 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-10-25, 21:15
|
|
|
nyos napisał/a: | Docelowo na końcu będzie tłumik może CAMMED. |
Nie znam firmy, ale "coś" podejrzewam
masz jakieś przykładowe filmiki z tym tłumikiem? |
_________________ WTFWJD? |
|
|
|
|
|
Biker
Wiek: 28 Dołączył: 27 Maj 2014 Posty: 69 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-10-25, 22:31
|
|
|
Ciekawe jak na tym wydechu będzie mruczał. |
|
|
|
|
nyos
Wspierający
Wiek: 34 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 1209 Skąd: Wild Wild West
|
Wysłany: 2014-10-26, 07:23
|
|
|
Saper napisał/a: | nyos napisał/a: | Docelowo na końcu będzie tłumik może CAMMED. |
Nie znam firmy, ale "coś" podejrzewam
masz jakieś przykładowe filmiki z tym tłumikiem? |
Saper CAMMED to nie firma, a skrót myślowy
Zastanawiam się czy od razu nie wstawić ostrego wałka i twardszych sprężyn oraz makaronów bo będzie miało to po za mocą wpływ na dźwięk z wydechu, a tłumiki magnaflow lub borla. Zależy mi na tym aby uzyskać w miarę możliwości bulgot, więc tłumiki będą musiały znaleść się na końcu wydechu. Musi być go słychać, ale nie może być za głośny aby dało się w weekend przejechać z 1000 km i nie ogłuchnąć |
|
|
|
|
aro
as far as u can
Wóz: Corvette '79
Wiek: 39 Dołączył: 30 Gru 2008 Posty: 135 Skąd: Ujazdów
|
Wysłany: 2014-10-26, 09:09
|
|
|
no to na bulgot lepszy jest magna, borla głównie drze ryja... |
_________________ The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes for sale , or not? |
|
|
|
|
nyos
Wspierający
Wiek: 34 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 1209 Skąd: Wild Wild West
|
Wysłany: 2014-10-26, 09:43
|
|
|
aro napisał/a: | no to na bulgot lepszy jest magna, borla głównie drze ryja... |
też mam takie wrażenie, magna to mi pasuje to klasyka, a borla do mustanga, f-body współczesnych |
|
|
|
|
aro
as far as u can
Wóz: Corvette '79
Wiek: 39 Dołączył: 30 Gru 2008 Posty: 135 Skąd: Ujazdów
|
|
|
|
|
Saper
Administrator
Wiek: 108 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 783 Skąd: PL
|
Wysłany: 2014-10-26, 11:46
|
|
|
nyos napisał/a: |
Saper CAMMED to nie firma, a skrót myślowy
Zastanawiam się czy od razu nie wstawić ostrego wałka i twardszych sprężyn oraz makaronów bo będzie miało to po za mocą wpływ na dźwięk z wydechu, a tłumiki magnaflow lub borla. Zależy mi na tym aby uzyskać w miarę możliwości bulgot, więc tłumiki będą musiały znaleść się na końcu wydechu. Musi być go słychać, ale nie może być za głośny aby dało się w weekend przejechać z 1000 km i nie ogłuchnąć |
Domyśliłem się o co chodzi, ale skrót myślowy "tłumik CAMMED" jest trochę mylący... to tak jakby główną zaletą wymiany wałka ma być dźwięk silnika
Co do tłumika to może zrób coś na produktach cherry bomb
Makarony? To co masz obecnie.
U Ciebie jest sporo miejsca, a dalej i tak masz dual'a więc najlepszą opcją będą jakieś longi. |
_________________ WTFWJD? |
|
|
|
|
nyos
Wspierający
Wiek: 34 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 1209 Skąd: Wild Wild West
|
|
|
|
|
nyos
Wspierający
Wiek: 34 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 1209 Skąd: Wild Wild West
|
Wysłany: 2014-10-26, 12:40
|
|
|
nyos napisał/a: | Domyśliłem się o co chodzi, ale skrót myślowy "tłumik CAMMED" jest trochę mylący... to tak jakby główną zaletą wymiany wałka ma być dźwięk silnika |
napisałem "tłumik może CAMMED", a nie tłumik CAMMED., musisz czytać na trzeźwo
Obecnie mam zwykłe seryjne kolektory wydechowe "kaloryfery", a makarony to dla mnie właśnie longi. Jeśli chodzi o fajniejsze kolektory to miejsca trochę jest ale też i szału nie ma, to nie jest jednak full size. Cherry wogóle mi się nie podoba, taka pierdziawka dobra do BMW, albo Golfa |
|
|
|
|
aro
as far as u can
Wóz: Corvette '79
Wiek: 39 Dołączył: 30 Gru 2008 Posty: 135 Skąd: Ujazdów
|
Wysłany: 2014-10-26, 12:48
|
|
|
ale ja też |
_________________ The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes for sale , or not? |
|
|
|
|
|