Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Pontiac Grand Prix 1979 SWAP LS1
Autor Wiadomość
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2014-10-20, 08:45   

Kilka fotek z odbytych wcześniej prac:























 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2014-10-20, 09:08   

Będzie też zmiana wizualna. Zostanie ponownie pomalowany w czarny pół mat, ale już w komorze i dostanie lakier bezbarwny, aktualnie lakier jest za delikatny, chromy zostaną pomalowane w czarny połysk, ale rozważam 4 wersje dla ramek świateł przód i tył oraz listwy na masce, grill:

1. czarny połysk
2. antracyt
3. ciemny grafit / tytan
4. ciemny brąz - taki jak obszycie dachu

Dach zostanie obszyty brązową skórą węża - tak aby nie stracił obecnego klimatu.

Środek:

1. Pomalowane zostaną wyblaknięte plastiki w tym samym odcieniu co tapicerka
2. Boczki zostaną naprawione i pomalowane
3. Tapicerka pozostaje bez zmian
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-10-20, 09:54   

Plan fajny, ale ja bym nowych kolorów nie wprowadzał.
Dwa odcienie czarnego (karoseria i zderzaki) + brązowy dach, to już wg. mnie wystarczające zróżnicowanie. Więc te ramki to bym zrobił w kolorze karoserii, albo w tym czarnym co zderzaki.
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2014-10-20, 10:57   

Najpierw zrobię projekty w photoshopie a dopiero potem zadecyduję, zobaczymy jak to będzie wyglądało, chcę rozważyć wiele opcji ale wybrać najbezpieczniejszą.
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2014-10-25, 21:06   

Dzień 4:

Wyleciały stare tłumiki i doszedł X. Wydech nie będzie na razie posiadał żadnego tłumika, ale został już zrobiony pod mody. Docelowo na końcu będzie tłumik może CAMMED.

















A tak się tnie rury do wydechu z nierdzewki :)

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be


Wydech jest skończony, teraz paliwko, filtr paliwa już jest:

 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2014-10-25, 21:15   

nyos napisał/a:
Docelowo na końcu będzie tłumik może CAMMED.


Nie znam firmy, ale "coś" podejrzewam :)

masz jakieś przykładowe filmiki z tym tłumikiem?
_________________
WTFWJD?
  
 
 
Biker 

Wiek: 28
Dołączył: 27 Maj 2014
Posty: 69
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-10-25, 22:31   

Ciekawe jak na tym wydechu będzie mruczał.
 
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2014-10-26, 07:23   

Saper napisał/a:
nyos napisał/a:
Docelowo na końcu będzie tłumik może CAMMED.


Nie znam firmy, ale "coś" podejrzewam :)

masz jakieś przykładowe filmiki z tym tłumikiem?


Saper CAMMED to nie firma, a skrót myślowy :)

Zastanawiam się czy od razu nie wstawić ostrego wałka i twardszych sprężyn oraz makaronów bo będzie miało to po za mocą wpływ na dźwięk z wydechu, a tłumiki magnaflow lub borla. Zależy mi na tym aby uzyskać w miarę możliwości bulgot, więc tłumiki będą musiały znaleść się na końcu wydechu. Musi być go słychać, ale nie może być za głośny aby dało się w weekend przejechać z 1000 km i nie ogłuchnąć :)
 
 
aro 
as far as u can


Wóz: Corvette '79
Wiek: 39
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 135
Skąd: Ujazdów
Wysłany: 2014-10-26, 09:09   

no to na bulgot lepszy jest magna, borla głównie drze ryja...
_________________
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes for sale :roll: , or not?
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2014-10-26, 09:43   

aro napisał/a:
no to na bulgot lepszy jest magna, borla głównie drze ryja...


też mam takie wrażenie, magna to mi pasuje to klasyka, a borla do mustanga, f-body współczesnych :)
 
 
aro 
as far as u can


Wóz: Corvette '79
Wiek: 39
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 135
Skąd: Ujazdów
Wysłany: 2014-10-26, 10:01   

najlepszym reprezentantem wydechu borli jest Dejwittowy SS-man

https://www.youtube.com/watch?v=BgJFEI3GqIE

a tu jeszcze w rękach Jacy, ale cały czas z borlą
https://www.youtube.com/watch?v=0QIOwIOp0j4
_________________
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes for sale :roll: , or not?
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2014-10-26, 11:46   

nyos napisał/a:


Saper CAMMED to nie firma, a skrót myślowy :)

Zastanawiam się czy od razu nie wstawić ostrego wałka i twardszych sprężyn oraz makaronów bo będzie miało to po za mocą wpływ na dźwięk z wydechu, a tłumiki magnaflow lub borla. Zależy mi na tym aby uzyskać w miarę możliwości bulgot, więc tłumiki będą musiały znaleść się na końcu wydechu. Musi być go słychać, ale nie może być za głośny aby dało się w weekend przejechać z 1000 km i nie ogłuchnąć :)


Domyśliłem się o co chodzi, ale skrót myślowy "tłumik CAMMED" jest trochę mylący... to tak jakby główną zaletą wymiany wałka ma być dźwięk silnika ;)

Co do tłumika to może zrób coś na produktach cherry bomb :twisted:

Makarony? To co masz obecnie.

U Ciebie jest sporo miejsca, a dalej i tak masz dual'a więc najlepszą opcją będą jakieś longi.
_________________
WTFWJD?
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2014-10-26, 12:20   

Aro,

Borla jest spoko, ale ja wolałbym taki efekt:

http://www.youtube.com/watch?v=yyzmJabusWg
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2014-10-26, 12:40   

nyos napisał/a:
Domyśliłem się o co chodzi, ale skrót myślowy "tłumik CAMMED" jest trochę mylący... to tak jakby główną zaletą wymiany wałka ma być dźwięk silnika


napisałem "tłumik może CAMMED", a nie tłumik CAMMED., musisz czytać na trzeźwo ;)

Obecnie mam zwykłe seryjne kolektory wydechowe "kaloryfery", a makarony to dla mnie właśnie longi. Jeśli chodzi o fajniejsze kolektory to miejsca trochę jest ale też i szału nie ma, to nie jest jednak full size. Cherry wogóle mi się nie podoba, taka pierdziawka dobra do BMW, albo Golfa :)
 
 
aro 
as far as u can


Wóz: Corvette '79
Wiek: 39
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 135
Skąd: Ujazdów
Wysłany: 2014-10-26, 12:48   

nyos napisał/a:
Aro,

Borla jest spoko, ale ja wolałbym taki efekt:

http://www.youtube.com/watch?v=yyzmJabusWg

ale ja też :mrgreen:
_________________
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes for sale :roll: , or not?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group