Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ntr
2016-02-26, 11:10
Skrzynia Th700
Autor Wiadomość
W0-SOPEL 

Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 202
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-26, 00:45   Skrzynia Th700

Cześć,
Mam takie pytanie otóż robiłem remont skrzyni biegów Th700-r4 w 3 genie i po remoncie skrzynia jak auto trochę po stoi strasznie szarpie, jak się rozgrzeje to jest ok, od remontu przejechała jakieś 100 kilometrów i biegi zmienia bez problemów. Masz jakieś pomysły co może być przyczyną ? Słyszałem swoją drogą od paru osób że też tak miały i również prócz tego nie było innych problemów

Edit:

Tz. Tak najgorzej jest na zimnym silniku pierwsza zmiana z P na D/R jest z bardzo mocnym szarpnięciem jak i kolejna zmiana między D/R, jak jedziemy dalej to już kolejne zmiany odbywają się znacznie lepiej, czuć delikatne szarpnięcie ale nie mam tu porównania bo dawno nie miałem do czynienia z innym 3 genem więc nie wiem czy jest ok czy jednak dalej troszkę szarpie ale myślę że jest tak przynajmniej o 75% słabsze to tego pierwszego :idea: :?: Co do innych biegów to niestety chwilowo nie mam jak sprawdzić a już nie pamiętam jak to wyglądało. Dzięki za pomoc.
_________________
'79 Chevy Camaro Z28 350 "Dragzie" Sold.
'88 Pontiac Trans Am GTA 305 ''Junkyard Dog'' Sold.
'77 Chevy Camaro Type LT 305 ''Crusher'' Sold.
'87 Chevy Corvette C4 350 ''Freedom Express''.
'79 Pontiac Trans Am 403 ''TwoTireFire''.
  
 
 
Szymon 
Wspierający
Szymon Dąbrowski


Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Pomógł: 42 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 657
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-26, 07:45   Re: Skrzynia Th700

W0-SOPEL napisał/a:
Cześć,
Mam takie pytanie otóż robiłem remont skrzyni biegów Th700-r4 w 3 genie i po remoncie skrzynia jak auto trochę po stoi strasznie szarpie, jak się rozgrzeje to jest ok, od remontu przejechała jakieś 100 kilometrów i biegi zmienia bez problemów. Masz jakieś pomysły co może być przyczyną ? Słyszałem swoją drogą od paru osób że też tak miały i również prócz tego nie było innych problemów


pytanie jest niepełne, nie wiem czy szarpie po wrzuceniu D/R czy podczas zmian i czy wszystkich po kolei czy np. z 1 na 2, tak więc przeedytuj a jutro Ci powiem

cd: obroty silnika nie są czasem za wysokie na zimnym? bo jeszcze zrozumiałbym że szarpie mocno po wrzuceniu na D, natomiast na R? oprócz tematów poduszkowych silnik/skrzynia to za szarpnięcie na D mogą być odpowiedzialne np. tematy regulacji ciśnienia, ponadto zbyt duży luz na forward clutch lub pęknięta sprężyna forward accumulatora, no chyba że jest to skrzynia starego typu bez auxiliary valve body to chętniej niż nowsza będzie szarpać po wrzuceniu D
_________________
.:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group