 |
AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!
|
Przesunięty przez: ntr 2016-02-26, 11:10 |
Skrzynia Th700 |
Autor |
Wiadomość |
W0-SOPEL
Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 202 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-26, 00:45 Skrzynia Th700
|
|
|
Cześć,
Mam takie pytanie otóż robiłem remont skrzyni biegów Th700-r4 w 3 genie i po remoncie skrzynia jak auto trochę po stoi strasznie szarpie, jak się rozgrzeje to jest ok, od remontu przejechała jakieś 100 kilometrów i biegi zmienia bez problemów. Masz jakieś pomysły co może być przyczyną ? Słyszałem swoją drogą od paru osób że też tak miały i również prócz tego nie było innych problemów
Edit:
Tz. Tak najgorzej jest na zimnym silniku pierwsza zmiana z P na D/R jest z bardzo mocnym szarpnięciem jak i kolejna zmiana między D/R, jak jedziemy dalej to już kolejne zmiany odbywają się znacznie lepiej, czuć delikatne szarpnięcie ale nie mam tu porównania bo dawno nie miałem do czynienia z innym 3 genem więc nie wiem czy jest ok czy jednak dalej troszkę szarpie ale myślę że jest tak przynajmniej o 75% słabsze to tego pierwszego Co do innych biegów to niestety chwilowo nie mam jak sprawdzić a już nie pamiętam jak to wyglądało. Dzięki za pomoc. |
_________________ '79 Chevy Camaro Z28 350 "Dragzie" Sold.
'88 Pontiac Trans Am GTA 305 ''Junkyard Dog'' Sold.
'77 Chevy Camaro Type LT 305 ''Crusher'' Sold.
'87 Chevy Corvette C4 350 ''Freedom Express''.
'79 Pontiac Trans Am 403 ''TwoTireFire''. |
|
|
|
|
 |
Szymon
Wspierający Szymon Dąbrowski

Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Pomógł: 42 razy Wiek: 50 Dołączył: 16 Paź 2006 Posty: 657 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-26, 07:45 Re: Skrzynia Th700
|
|
|
W0-SOPEL napisał/a: | Cześć,
Mam takie pytanie otóż robiłem remont skrzyni biegów Th700-r4 w 3 genie i po remoncie skrzynia jak auto trochę po stoi strasznie szarpie, jak się rozgrzeje to jest ok, od remontu przejechała jakieś 100 kilometrów i biegi zmienia bez problemów. Masz jakieś pomysły co może być przyczyną ? Słyszałem swoją drogą od paru osób że też tak miały i również prócz tego nie było innych problemów |
pytanie jest niepełne, nie wiem czy szarpie po wrzuceniu D/R czy podczas zmian i czy wszystkich po kolei czy np. z 1 na 2, tak więc przeedytuj a jutro Ci powiem
cd: obroty silnika nie są czasem za wysokie na zimnym? bo jeszcze zrozumiałbym że szarpie mocno po wrzuceniu na D, natomiast na R? oprócz tematów poduszkowych silnik/skrzynia to za szarpnięcie na D mogą być odpowiedzialne np. tematy regulacji ciśnienia, ponadto zbyt duży luz na forward clutch lub pęknięta sprężyna forward accumulatora, no chyba że jest to skrzynia starego typu bez auxiliary valve body to chętniej niż nowsza będzie szarpać po wrzuceniu D |
_________________ .:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|