Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Czarna Bestia -> Chevy Impala SS '94
Autor Wiadomość
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-10-17, 19:00   

bakupno, jakbyś zmieniał silnik to ja może bym łyknął Twój, jeśli dasz dobrą cenę :)
Do LSów generalnie jest najwięcej gratów tuningowych i chyba najbardziej nadają się do modzenia..
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-17, 19:32   

ntr, no można by się dogadać :D
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-18, 10:30   

no to oficjalnie będzie swap na LS1 + odpowiednia skrzynia

jak ruszymy z robotą będę informował o postępach, może też Szymon znajdzie chwile żeby coś dodać od siebie.
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
duch_gdansk 

Wóz: camaro 3gen 86r
Wiek: 49
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 62
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-10-18, 10:33   

Dopiero teraz dojrzałem "Tylny most "Mooser" Ford 9,5" o przełożeniu 3,25:1. "
Jakie masz obroty silnika przy 100km/h ???
_________________
Camaro 86r SC
Camaro 87r SC
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-18, 10:34   

hmm coś ok 2tyś, a czemu pytasz?
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
zaskar 

Wóz: 98 Camaro Z28 LS1/T56
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 127
Skąd: S-ec / D-G
Wysłany: 2012-10-18, 11:08   

MarcinV8 zrobił w swoim Caprice (Impala SS clone :D ) swapa na LS1 i powiem, ze fajnie to zapindala. Jeździ nim na codzień z tego co kojarzę bo widywałem furę w Katowicach.
Nie wiem czy jest tu na forum ale na pewno jest na Flamingach, także pewno możesz go podpytac co i jak.
Tutaj link do jego tematu na flamingach:
http://www.flamingwheels....php?f=15&t=5900
_________________
 
 
duch_gdansk 

Wóz: camaro 3gen 86r
Wiek: 49
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 62
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-10-18, 17:23   

bakupno napisał/a:
hmm coś ok 2tyś, a czemu pytasz?


Przełożenie fajne na trasę, cisza ekonomia ale nie na kopa spod świateł. Zależy co kto lubi i jak wozu używa.
_________________
Camaro 86r SC
Camaro 87r SC
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-18, 18:14   

duch_gdansk napisał/a:
bakupno napisał/a:
hmm coś ok 2tyś, a czemu pytasz?


Przełożenie fajne na trasę, cisza ekonomia ale nie na kopa spod świateł. Zależy co kto lubi i jak wozu używa.
hmm jakoś tego nie odczułem ruszająć ze świateł, nawet na suchym jak od razu dam gaz to z rolką ruszy :roll:
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
duch_gdansk 

Wóz: camaro 3gen 86r
Wiek: 49
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 62
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-10-19, 10:44   

Masz kawał mocnego wozu to ma konkretnego kopa ale gdybyś zmienił na 4,10 to byś zobaczył ile piekła robi ten sam silnik :-D .
Azi mieszał dyframi w TA Lt1 i swoim Camaro. Nie pamiętam jaki był ten szybki dyferek a drugi to 4,10. Różnica w tym co robi wóz piekielna ale coś za coś, na trasie ciszy nie zaznasz.
Jak dużo jeździsz w trasy to masz fajne przełożenie, jak krótkie wypady dla zabawy i adrenaliny to mocne przełożenie robi robotę.
_________________
Camaro 86r SC
Camaro 87r SC
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-19, 11:48   

No ja latam też nim w trasy... więc przełożenie zostaje...
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-10-19, 13:22   

Zmiana dyfra na tak agresywny to już tylko do sportu albo do ostrego upalania.
W aucie ulicznym nie ma sensu.. biegi się za krótkie robią, średnio się to sprawdza w aucie którym jeździ się na codzień.
Wiem, bo sam też eksperymentowałem w innym aucie z przełożeniami.. mam tam 3.65 i to max na jaki bym się zdecydował w aucie ulicznym..
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-22, 08:41   

a takie aktualne foto 8-)


edit :mrgreen: :arrow: naklejka :idea:
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
  
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-10-22, 08:55   

Brakuje tylko naklejki Amerykany.com 8-)
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
**OSKAR** 
Wspierający

Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 157
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-10-22, 17:13   

Fajny , bakupno ile tam masz do setki w nim ? ;D
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-22, 17:42   

(edit :arrow: seria miała 7sek do 100km/h)
dobrze jeśli urwałem 0,5 - 1 sek z serii ;)
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group