Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wtrysk czy gaźnik..
Autor Wiadomość
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2012-11-08, 22:07   

Techno200 napisał/a:
Chyba w klimacie absurdu. Szkoda silnika ten shit

Taki silnik to do starucha pasuje, albo do twojego :)
 
 
duch_gdansk 

Wóz: camaro 3gen 86r
Wiek: 49
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 62
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-11-19, 19:11   

nyos napisał/a:
Techno200 napisał/a:
Chyba w klimacie absurdu. Szkoda silnika ten shit

Taki silnik to do starucha pasuje, albo do twojego :)

Że w klimacie absurdu to oczywista oczywistość i taki był cel. Prawdziwy absurd to jest pakować ten badziew do starucha. Klasyczny amcar z elektroniczną popierdółką pod maską to jest dla mnie dopiero chore ale wiem, rozumiem, jest wielu zwolenników takich mixów.
_________________
Camaro 86r SC
Camaro 87r SC
 
 
Techno200 
Wspierający


Wóz: Fbody
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 210
Skąd: Chełm
Wysłany: 2012-11-19, 21:28   

Jak by mi ktoś dawał lsa za mojego bb to bym się nie zastanawiał. Choć droga gaznika to ambitniejsza droga :)
_________________
Pontiac Trans Am WS6 7.5 1979
Jeep Cherokee XJ 4.0 1991
Chevy Camaro Z28 5.7 LS1 2001
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-19, 22:36   

to ja zadam pytanie co lepsze do street'u gaźnik czy wtrysk?
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2012-11-19, 23:01   

bakupno i tutaj widzisz ... to jest pytanie które może wywołać dobrą dyskusję, po której temat wyląduje w spazmach ... ale uprzedzę trochę fakty

Karol napisze Ci że lepiej wtryk po większa moc, lepszy niut, mniejsza masa, ale znajdą się osoby które powiedzą że to bezsensu, że gaźnik jest zajebisty, prosty i też można mieć power i to w klimacie, a nie jakiś tam wtrysk ... a prawda jak zawsze jest po środku :)

Mam nadzieję, że moja wypowiedź jest wyczerpująca i nie masz wątpilwości co wybrać :-D
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-11-19, 23:10   

Tak jak pisze nyos, najlepiej po środku, czyli. pół wtrysk :D
A bardziej rzeczowo, to nowoczesne silniki, lepiej są w stanie wykorzystać lane w nie paliwo, bo precyzyjnie operują jego dawkowaniem. Są też bardziej skomplikowane, bo polegają na wielu czujnikach.
Gaźnik nigdy nie osiągnie porównywalnej ekonomii, ani "gładkości" pracy, ale jest prostszy w budowie.

Jeden i drugi system zasilania wymaga sporych nakładów finansowych i tunera który to wszystko wystroi..

Jak masz wtrysk.. w aucie, które miało go fabrycznie, to chyba nie ma sensu się cofać. Tak dylemat zwykle mają posiadacze starszych aut, gdzie fabrycznie był gaźnik..
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2012-11-19, 23:24   

ntr napisał/a:
Jak masz wtrysk.. w aucie, które miało go fabrycznie, to chyba nie ma sensu się cofać.


W szczególności możesz mieć problemy z pozostałymi elementami jak np. zegary, klima itp.
Komp jak już jest w samochodzie to najczęściej nie jest tylko do silnika. Jeśli już chcesz (a chcesz bo mocy nigdy za mało) to jakieś LS1. Ale powiem Ci że do Impali to tak średni pomysł. Jak chcesz zapierdalacza to kup coś w stylu f-body 2gena lub 3 gena albo jakieś g-body. Sam swap wyjdzie sporo kasy, a buda przy takiej operacji jest tylko dodatkiem. Po za tym patrz na masę i gabaryty. Co z tego że impala będzie się zbierała jak w tej budzie tego nie odczujesz, przy tak dużej budzie bokiem tak średnio będzie się latało.

Ja bym zrobił tak, poszukał fajnej zaniedbanej budy (ale nie zgnitej) w klimacie, jabać kolor, dinksy i ryski i wsadził takie LS1 na kompie (Szymon takie rzeczy robi bez problemu). Zaspawać most. Wyszedłby fajny slepper.
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-20, 07:44   

Tak tylko pytałem bo widziałem LS1 z gaznikiem, ja zostaje przy wtrysku...

Hmm ale tu nie chodzi że mam czuć to ma zapierdalać :twisted:

Tylko mi pasuje klimat Impali czytaj klimat z Harlem'u NY 8-)
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-11-20, 14:21   

To wsadź sobie nitro i tyle.. Po Harlemie się 200km/h nie jeździ, tak jak i po Warszawie, a na starty spod świateł nitro wystarczy..
No i wyjdzie najtaniej.. ew. ostrzejszy most może.. ja jak w bawarce zmieniłem przełożenie na bardziej agresywne, to auta nie poznałem.
Moc ta sama, a agresja auta dwa razy większa.. A więcej niż 200 i tak się nie lata..
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-20, 15:34   

Impala ma klimat z Harlemu ale tu o nie moc idzie ;)

LS1 ma podobno mnie zaspokoić :-P

za miast nitro myślę o wtrysku wody/metanolu :twisted:

i czemu niby po wawie nie można latać 200 :-P

EOT
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
Techno200 
Wspierający


Wóz: Fbody
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 210
Skąd: Chełm
Wysłany: 2012-11-20, 21:20   

Właśnie, jak się ma sprawa nosa w gazniku ?
_________________
Pontiac Trans Am WS6 7.5 1979
Jeep Cherokee XJ 4.0 1991
Chevy Camaro Z28 5.7 LS1 2001
 
 
**OSKAR** 
Wspierający

Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 157
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-11-21, 17:15   

bakupno ,ale zapierd**** to to raczej nie bedzie . Co prawda czasy na 1/4 będziesz mial dobre przy takim momencie obrotowym ,ale wybraleś zły samochód to tego . Impala nigdy nie będzie szybka po pierwsze jest za ciężka po drugie aerodynamicznej sylwetki to raczej nie ma oraz po trzecie ten samochód został zrobiony na potrzeby policji w USA . Miał on być duży i wygodny dla "dużych" policjantów oraz co najważniejsze miał bezpiecznie przewozic pączki na komisariat :D
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-21, 22:49   

**OSKAR**, zabacz co robią z tymi autami za oceanem na miasto i do dragu :)
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
santa fe 
Wspierający

Wóz: Chevy C1500 '96 / V8 5,7L
Wiek: 51
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 368
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-11-21, 22:51   

Jest dosyć aerodynamiczna, jak kwadratowy stary klocek moze zapie........
to ten też. Kwestia przełamania oporu ;-)
Lekki - tak ma przewagę
http://www.youtube.com/watch?v=ELd8HcNnYE0
  
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-21, 22:55   

Forester bym kioskiem ale impala może i ciężka ale napewno bardziej wpływowa
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group