Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ntr
2013-02-23, 10:41
Wydech
Autor Wiadomość
eddi29 

Wóz: El Camino 1974, Charger SRT8, Dodge Ram 1983
Wiek: 39
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 12
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-02-21, 17:17   Wydech

Witam,
myślę żeby coś pozmieniać w moim El Camino na sezon. Myśle o side pipe' sach.
Są dwie opcje mianowicie firma mg motorsport i tu jest Corvetta z tym wynalazkiem (koszt 1500-2000 zł):

http://www.youtube.com/watch?v=BHdAgtqF0pg

Albo taki zestaw:

http://allegro.pl/chevrol...2996191953.html


Co myślicie?
Nie będzie za głośno?
 
 
99piotr99 
Wspierający

Pomógł: 2 razy
Wiek: 26
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 374
Skąd: z dupy
Wysłany: 2013-02-21, 17:38   Re: Wydech

:barf:
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 21:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
eddi29 

Wóz: El Camino 1974, Charger SRT8, Dodge Ram 1983
Wiek: 39
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 12
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-02-21, 17:45   

Napisał że będzie to kosztowało między 1500 a 2000 zł w zależności od końcówek i co będziemy zmieniać
 
 
Mucha69 
lubie RWD

Wóz: Ford Thunderbird SC
Wiek: 39
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 43
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-02-21, 18:13   

ja uważam ze to nie bedzie pasowac do tego auta. ale kwestia gustu :)
_________________
God bless America...n cars!
 
 
eddi29 

Wóz: El Camino 1974, Charger SRT8, Dodge Ram 1983
Wiek: 39
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 12
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-02-21, 18:21   

Też do końca chyba tego nie czuję.. Mam tylko ochote jakos upiekszyc auto na wiosne ale z drugiej strony nie wiem co tu zmienić. Może jakieś sugestie? Macie moje auto w powitaniach.
 
 
99piotr99 
Wspierający

Pomógł: 2 razy
Wiek: 26
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 374
Skąd: z dupy
Wysłany: 2013-02-21, 20:36   

:barf:
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 21:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-21, 23:09   

Dpa mnie to nnie pasuje do elcamino, pomimo ze dźwięk pierwsza klasa
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
UltraTwist 
Elvis żyje!


Wóz: Dodge Ram B250
Wiek: 33
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 36
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-02-22, 22:36   

Ja również myślę o takim wydechu albo o Zoomies ale odkładam to w czasie, jakbym miał to budować to raczej u sąsiada co spawa nierdzewkę.
Co do głośności, będzie irytować na ssaniu i przy spokojnej jeździe, przy niskich obrotach jest wrażenie że robi hałasu a wcale nie jedzie, miałem tak jeżdżąc na samych kolektorach i H-pipe. Próbowałem u siebie to załatwić zakładając przelotowe tłumiki i nie jestem zachwycony, obroty jałowe dalej głośno, cruising ok, a na wysokich zdecydowanie za cicho :-( zmniejszenie średnicy wydechu z 76 na 60mm dało lepsze efekty ale to wciąż mało.
niegłupim rozwiązaniem byłyby elektrycznie sterowane cut-outy
 
 
Vini 
T/A 4ever


Wóz: Trans-AM GTA 6.6TPI T-Top
Wiek: 35
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 357
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2013-02-23, 09:08   

Ja cały czas wychodzę z założenia:
wydech 2,5' od początku do końca... kolektory midle>H-Pipe>2x glasspack i ładne końcówki :D cicho na wolnych obrotach, a na wysokich mury się trzęsą, alarmy włączają, a mohery uciekają :D
_________________


Trans-AM 400 SLP
Camaro 305 Carb
Caprice 307 Carb
 
 
 
Techno200 
Wspierający


Wóz: Fbody
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 210
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-02-23, 19:02   

Ja mam tak http://m.youtube.com/watc...p&v=eb4S0nmyKyk

Z tym ze dolozylem glaspacki cherry bomb. Kapke ciszej ale i tak ryk. I zadnych chromow, poprostu nie pasuja. No chyba ze do corvetty c3

A tak po glaspackach

http://m.youtube.com/watch?v=3sXuqdC-H_o
 
 
UltraTwist 
Elvis żyje!


Wóz: Dodge Ram B250
Wiek: 33
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 36
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-02-23, 22:48   

Ja mam właśnie tłumiki polskiej produkcji a'la glasspack/cherry bomb i jest kaszana tak jak na moim ostatnim filmiku. Z tłumikami czy bez i tak dzwoni mi w uszach zanim się silnik dobrze nagrzeje, nie wiem co robię źle, chyba powinienem pokombinować jeszcze z samą długością układu no chyba że są aż tak duże różnice między poszczególnymi producentami tłumików.
Z resztą głośność jest dość subiektywnym odczuciem.
 
 
mike 
Czerwone są szybsze


Wóz: 3gen firebird 4BlackBetty
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 214
Skąd: lublin
Wysłany: 2013-02-24, 21:06   

Vini napisał/a:
Ja cały czas wychodzę z założenia:
wydech 2,5' od początku do końca... kolektory midle>H-Pipe>2x glasspack i ładne końcówki :D cicho na wolnych obrotach, a na wysokich mury się trzęsą, alarmy włączają, a mohery uciekają :D


A glasspack to nie to samo co strumiennica ??
 
 
kitt94 
Knight Rider 4 ever

Wiek: 29
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 70
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2013-02-25, 00:10   

Glasspack ma inny kształt otworów i materiał wygłuszający
_________________
Knight Rider, a shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law.
 
 
99piotr99 
Wspierający

Pomógł: 2 razy
Wiek: 26
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 374
Skąd: z dupy
Wysłany: 2013-02-25, 19:50   

:barf:
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 21:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mike 
Czerwone są szybsze


Wóz: 3gen firebird 4BlackBetty
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 214
Skąd: lublin
Wysłany: 2013-02-25, 22:59   

99piotr99 napisał/a:
UltraTwist napisał/a:
Ja mam właśnie tłumiki polskiej produkcji a'la glasspack/cherry bomb i jest kaszana tak jak na moim ostatnim filmiku. Z tłumikami czy bez i tak dzwoni mi w uszach zanim się silnik dobrze nagrzeje, nie wiem co robię źle, chyba powinienem pokombinować jeszcze z samą długością układu no chyba że są aż tak duże różnice między poszczególnymi producentami tłumików.
Z resztą głośność jest dość subiektywnym odczuciem.


Na Polskich firanach też gada moje auto. Mam dwie łuski pierwsza rozprężająca długości 40cm i rursko na 5.5cm druga to łuska sprężająca naddzwiękowa długości 50cm i średnica nadal 2.5cm. Dla bajeru założyłem końcówki megaflow i jest git. I tu cztery Polskie łuski wyszły prawie połowę taniej niż glasy po jednym na stronę. Glasy miałem w cutlasie i był głośniejszy od obecnej kombinacji mimo że silnik był mniejszy. Ważne żeby pierwsza łuska wylądowała w miarę blisko zejścia układu od silniorka.

[ Dodano: 2013-02-25, 19:52 ]
kitt94 napisał/a:
Glasspack ma inny kształt otworów i materiał wygłuszający


Miałem okazję rozpierniczać i glasy i tak naprawdę to materiał jest ten sam jedynie ze względu na gabary jest go więcej. A zasada działania jest identyczna jak w zwykłej strumienicy. Mało tego glasy tylko podkręcają spalinya w strumienicach można jeszcze pobawić się zwężkami i rodzajami gwintu w łusce.



A jak zbudowałbyś układ w 305 ?
Myślałem nad wywaleniem kata, a właściwie puszki bo tyle zostało i w stawieniu w to miejsce strumienicy . Naczytałem się jednak że jak dobrze nie wyliczę w którym miejscu ma być i jaka ma być to tylko pogorszę i tak kiepskie osiągi... Mój móżdżek nie jest w stanie tego obliczyć :mrgreen:
I chyba zostanę przy stock rurach wyjebię kata a na końcu uspawam sobie nie za dużą puszkę żeby jednak coś doporężało trochę układ ;-) Oczywiście bez wełny żeby nie było za cicho :twisted:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group