Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
CORVETTE C4R INTERCEPTOR
Autor Wiadomość
iceman 


Wóz: C4R LS7
Wiek: 42
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 29
Skąd: LAS VEGAS:)
Wysłany: 2013-04-04, 21:05   CORVETTE C4R INTERCEPTOR

To może i ja w końcu zaprezentuję moje oczko w głowie. :mrgreen: Chevy Corvette C4 1992r. W serii 5.7 LT1 + 4L60E. Z serii zostało niewiele ;-)

ZAWIESZENIE: Bilstein żółty i komplet poliuretanu.
SILNIK: Fabryczne 5.7 LT1 wyleciał i jest 7.0 LS7 z Corvette C6 Z06 2008.
Następnie silnik został lekko pomotany: Ragin Racing Cam, sprężyny PRC, kolektor ssący FAST 102, przepustnica Nick Williams 102, dolot AFE, long tube Headers, 2 pompy paliwa, NX system.
Na hamowni wypluło 591HP i 730NM bez nitro.
Z nitro 691HP i 930NM
MOC: 591HP + 100 HP NX SHOT :twisted:
UKŁAD HAMULCOWY: K-SPORT 8x przewody w oplocie + Line Lock.
Tył tarcze nawiercane z C4 .
UKŁAD WYDECHOWY: MAGNAFLOW 3''
NADWOZIE: Oklejona w białym macie + czarny mat dach i słupek. Nie chciało mi się plastiku malować. :mrgreen:
Poszerzenia, naklejki itp.
WNĘTRZE: Spartańskie ;- Klatka + kubły SPARCO PRO 2000 + pasy SIMPSON, kierownica MOMO do tego sterowanie NITRO + elektrycznie otwierana butla. Weidband AUTOMETER + obrotomierz AUTOMETER z shiftlight + sterowanie Line Lockiem
Shifter HURST.
KOŁA: SAC WHEELS 18x9.5 285/35/18 i 18x12 335/30/18 + Dystanse. Opony idą szybko. :mrgreen:
AUDIO: Brak
SRZYNIA BIEGÓW: T56 MAGNUM
Sprzęgło GM+ lekkie koło zamachowe Fidanza

Dyfer: Dana 36 3.73 zmieliłem :-? była Dana 36 3.54 RICHMOND jest Dana 44 3.54 ;) z ZR1.
PLANY NA SEZON: Czeka na montaż Lowering Kit i grubsze Sway Bary

Generalnie auto warczy, ryczy i daje radochę z jazdy. :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=XWdfvrgs1lg
http://www.youtube.com/wa...j4&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=nbQ5JrtXdVI










































_________________
CORVETTE C4R
T/A WS6
GMC TYPHOON
300C SRT8
F350 SUPERDUTY
Ostatnio zmieniony przez iceman 2013-04-07, 21:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
**OSKAR** 
Wspierający

Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 157
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-04, 21:10   

Robi robotę :) A mam pytanie jak przerobiliście shifter-a z automat na manual (chodzi mi o przerobienie deski ) ?
 
 
carlito 


Wóz: Camaro RS '92
Wiek: 42
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 469
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-04, 21:12   

wow dobry skurczybyk :D
 
 
iceman 


Wóz: C4R LS7
Wiek: 42
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 29
Skąd: LAS VEGAS:)
Wysłany: 2013-04-04, 21:15   

**OSKAR** napisał/a:
A mam pytanie jak przerobiliście shifter-a z automat na manual (chodzi mi o przerobienie deski ) ?

Wycieliśmy wszystko co przeszkadzało :mrgreen:
_________________
CORVETTE C4R
T/A WS6
GMC TYPHOON
300C SRT8
F350 SUPERDUTY
 
 
dizzastar 


Wóz: Dodge RAM SRT-10
Wiek: 45
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-04, 21:20   

Fajowa Syrena w tle :D
 
 
iceman 


Wóz: C4R LS7
Wiek: 42
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 29
Skąd: LAS VEGAS:)
Wysłany: 2013-04-04, 21:24   

dizzastar napisał/a:
Fajowa Syrena w tle :D

Syrena kolegi :mrgreen:
_________________
CORVETTE C4R
T/A WS6
GMC TYPHOON
300C SRT8
F350 SUPERDUTY
 
 
mike 
Czerwone są szybsze


Wóz: 3gen firebird 4BlackBetty
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 214
Skąd: lublin
Wysłany: 2013-04-04, 21:31   

urywa dupe :shock: , chciałbym kiedyś dostąpić zaszczytu i zobaczyć jak miota :twisted:
 
 
dizzastar 


Wóz: Dodge RAM SRT-10
Wiek: 45
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-04, 21:35   

iceman napisał/a:

Syrena kolegi :mrgreen:


Naprawdę mistrz!

Apropos połączenia Twojego potwora i leciwej 105tki przypomniał mi się ten projekt. Niektórzy może kojarzą, inni może nie słyszeli... Jak na lata 90te auto rzucało na kolana!

http://www.youtube.com/watch?v=2hxK4zvaucg

Sorki za OT ;)
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2013-04-04, 21:40   

iceman napisał/a:
i jest 7.0 LS7 z Corvette C6 Z06 2008.
Następnie silnik został lekko pomotany: Ragin Racing Cam, sprężyny PRC, kolektor ssący FAST 102, przepustnica Nick Williams 102, dolot AFE, long tube Headers, 2 pompy paliwa, NX system. Na hamowni wypluło 591HP i 730NM bez nitro.


Mógłbyś powiedzieć ile (mniej więcej) wyszedł Cię koszt zakupu silnika? Właśnie negocuję cenę serii LS7 z osprzętem i wiązką, bez skrzyni i nie wiem jaki jest realny zakres cenowy tego w Polsce.

ps.
Samochód widziałem na CLASSICAUTO CUP - robi robę.
 
 
iceman 


Wóz: C4R LS7
Wiek: 42
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 29
Skąd: LAS VEGAS:)
Wysłany: 2013-04-04, 21:43   

nyos napisał/a:
Mógłbyś powiedzieć ile (mniej więcej) wyszedł Cię koszt zakupu silnika? Właśnie negocuję cenę serii LS7 z osprzętem i wiązką, bez skrzyni i nie wiem jaki jest realny zakres cenowy tego w Polsce.

Minimum ok. 30tys bez osprzętu to cenią. Dolar drogi. :-? Jak chcesz motać dolicz drugie tyle. ;-)
_________________
CORVETTE C4R
T/A WS6
GMC TYPHOON
300C SRT8
F350 SUPERDUTY
 
 
99piotr99 
Wspierający

Wiek: 26
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 374
Skąd: z dupy
Wysłany: 2013-04-04, 21:48   

:barf:
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 21:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Witek R. 

Wóz: T/A GTA
Wiek: 51
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 57
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2013-04-04, 21:53   

Mocno poHIENowana :)
_________________
Witek
 
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2013-04-04, 21:57   

iceman napisał/a:
Minimum ok. 30tys bez osprzętu to cenią. Dolar drogi. :-? Jak chcesz motać dolicz drugie tyle. ;-)


40tysi chcą za silnik, osprzęt, wiązkę i kompa. W miarę realnie. Jeśli się dogadamy to wezmę, ale seria mi wystarszy.

ps.
Syrenka znana, ale z tego co pamiętam to sama góra z syrenki została :)
Lubelska replika Syrenki Sport robi też fajną robotę, szczególnie jak opowiada o niej właściciel, w zeszłym roku 1h opowidał mi o przedniej szybie :)
 
 
iceman 


Wóz: C4R LS7
Wiek: 42
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 29
Skąd: LAS VEGAS:)
Wysłany: 2013-04-04, 21:58   

Witek R. napisał/a:
Mocno poHIENowana :)

Wg hienich pomysłów Wiciu. :mrgreen:
_________________
CORVETTE C4R
T/A WS6
GMC TYPHOON
300C SRT8
F350 SUPERDUTY
 
 
cornholio01 


Wóz: Ford Mustang 95',Ford Expedition 98'
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 343
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-04, 23:43   

he he grubo - jest power :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group