Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana IAC (silniczka krokowego) w TBI [jak?]
Autor Wiadomość
carlito 


Wóz: Camaro RS '92
Wiek: 43
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 469
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-06-20, 16:01   wymiana IAC (silniczka krokowego) w TBI [jak?]

czy ktoś się orientuje jaka jest procedura wymiany IAC w TBI?
mechanik mi wypiął stary, wstawił nowy i po uruchomieniu auto chodziło elegancko ale przejechałem się ze 20 km po mieście i znowu zaczął się dusić dławić i gasnąć (mniej niż przed wymianą ale jednak)
czy tam się to jakoś ustawia? szukam w necie i nic po Polsku nie widzę, mam instrukcję po angielsku ale nie do końca czaję o co chodzi
 
 
mike 
Czerwone są szybsze


Wóz: 3gen firebird 4BlackBetty
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 214
Skąd: lublin
Wysłany: 2013-06-20, 22:03   Re: wymiana IAC (silniczka krokowego) w TBI [jak?]

carlito napisał/a:
czy ktoś się orientuje jaka jest procedura wymiany IAC w TBI?
mechanik mi wypiął stary, wstawił nowy i po uruchomieniu auto chodziło elegancko ale przejechałem się ze 20 km po mieście i znowu zaczął się dusić dławić i gasnąć (mniej niż przed wymianą ale jednak)
czy tam się to jakoś ustawia? szukam w necie i nic po Polsku nie widzę, mam instrukcję po angielsku ale nie do końca czaję o co chodzi


Zmień może lepiej mechanika ....
klik
 
 
Maniek 
Wspierający

Wóz: Ford Thunderbird 1976
Wiek: 34
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 307
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-06-20, 22:26   

Dream Car przeniósł się z Lubartowa do Kalinówki. zadzwoń do Pawła, na pewno podpowie jak to ustawić, a jak coś grubszego to po prostu podjedziesz do nich i już...
_________________
www.geodezja.lublin.pl - Profesjonalny sprzęt geodezyjny
 
 
 
carlito 


Wóz: Camaro RS '92
Wiek: 43
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 469
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-06-20, 22:33   

ok, przejechałem się teraz po LKN sporo jeszcze i obroty są idealne... nie wiem o co biega, na LKN rozczytaliśmy w instrukcji na czym polega zresetowanie - trzeba jechać 40MPH i on ponoć sam wtedy go reguluje ;P

[ Dodano: 2013-06-21, 09:18 ]
a jeszcze żeby zostawić ślad na przyszłość - chodzi o zmierzenie długości tej wystającej części ze sprężynką (aż do końca gwinta w którym siedzi) - przy montowaniu ma mieć mniej niż 28mm
 
 
santa fe 
Wspierający

Wóz: Chevy C1500 '96 / V8 5,7L
Wiek: 52
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 368
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-06-21, 10:41   

Maniek napisał/a:
Dream Car przeniósł się z Lubartowa do Kalinówki. zadzwoń do Pawła, na pewno podpowie jak to ustawić, a jak coś grubszego to po prostu podjedziesz do nich i już...
o ku....... super, bo kiedyś jechałem do Lewratowa i nie widziałem śladu po warstacie, myślałem że następny się do Warsawy wyeksportował, hehehe, teraz jakby co to nawet laweta nie potrzebna, na plecach jakoś powoli zaniese :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group