Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Pontiac GTO 1966 hardtop
Autor Wiadomość
smallec 

Wóz: Pontiac GTO 66
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 9
Skąd: Polska
Wysłany: 2013-09-19, 17:06   Pontiac GTO 1966 hardtop

Krótka informacja o moim GR-RRR 66 ...
Autko kupione przez Bujala, przez ostanie 25 lat na pm-wsch USA wpierw stan Indiana, później Iowa. Od miesiąca w Polsce. Zdjęcia któe załączam zostały zrobione w USA. Kiedy znajdę trochę czasu wybiorę się z aparatem do garażu, może nawet jakiś filmik krótki nakręcę.
Auto ma oryginalny 389 4bbl. Co do skrzyni powinien być Powerglide, ale pewny nie jestem czy nie siedzi tam TH350. Stan wydaje się oryginalny, z bębnami na przodzie i z tyłu, oryginalnym gaźnikiem i całkiem niezłym wnętrzem. Wygląd zewnętrzny zgodny z opisem na tabliczce od Fishera i dokumentami z PHS.
W razie pytań z miłą chęcią odpowiem...











Ostatnio zmieniony przez smallec 2013-09-19, 17:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Shogun v8 
Wspierający
Proud Redneck


Wóz: T/A '88 + '82+ Z28 '87
Wiek: 39
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 335
Skąd: Lublin/Galway
Wysłany: 2013-09-19, 17:09   

nie ma fotek
_________________

 
 
 
cornholio01 


Wóz: Ford Mustang 95',Ford Expedition 98'
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 343
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-09-19, 17:15   

no zajebiste wnętrze :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ,fotki ci nie weszły ;-)
 
 
 
smallec 

Wóz: Pontiac GTO 66
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 9
Skąd: Polska
Wysłany: 2013-09-19, 17:21   

Faktycznie. Próbowałem je wrzucić jako załącznik, ale nie wyszło. Teraz już wszystko działa jak trzeba.
 
 
99piotr99 
Wspierający

Wiek: 26
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 374
Skąd: z dupy
Wysłany: 2013-09-19, 18:16   

:barf:
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 21:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
smallec 

Wóz: Pontiac GTO 66
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 9
Skąd: Polska
Wysłany: 2013-09-19, 18:22   

Akurat z Kalisza to do Poznania jest dosyć blisko.
Myślałem, żeby wybrać się do Milicza, ale od 2 tyg papiery są u konserwatora zabytków i odpowiedzi brak. Nie ma karteczki od niego, nie ma rejestracji.
 
 
cornholio01 


Wóz: Ford Mustang 95',Ford Expedition 98'
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 343
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-09-19, 18:43   

no teraz widać - piękna maszyna ;-)
 
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2013-09-19, 22:07   

Stary, fura rarytas. Pogratulować.
 
 
Szymon 
Wspierający
Szymon Dąbrowski


Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Wiek: 49
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 657
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-19, 23:55   

Kozak. Co ciekawe te auta na bębnach z przodu lepiej hamują niż fury o 20 lat młodsze, ten silnik też daje radę. Jednakże zadbaj o sprawność hamulca postojowo/awaryjnego gdyż fura ta jak widać ma jednoobwodowy system hamulcowy :-)
_________________
.:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona
 
 
mvh 
MVH

Wóz: Chevrolet Caprice '69
Wiek: 44
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 30
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-09-23, 21:49   

klasyk nad klasyki, wielkie gratulacje!
_________________
I'm in love with my car
 
 
carlito 


Wóz: Camaro RS '92
Wiek: 42
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 469
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-09-24, 12:56   

aaaaalllle konkret!
 
 
Midnite Tom 
Wspierający


Wóz: 94 Mustang GT
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 290
Skąd: świętokrzyskie
Wysłany: 2013-09-29, 15:50   

Super wózek- legenda. Pogratulować.
 
 
smallec 

Wóz: Pontiac GTO 66
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 9
Skąd: Polska
Wysłany: 2013-09-29, 22:27   

Dziękuję wszystkim za miłe słowa.
Autko odpalone, zarejestrowane i w ten weekend częściowo rozkręcone, gdyż po krótkim przeglądzie blacharskim okazało się, że błotniki były co prawda kilka/naście lat temu wymienione, ale od spodu już amerykańścy fachowcy zapomnieli je zabezpieczyć (zostawili gołą blachę. Przy okazji, będzie możliwość wyciągnięcia drzwi, gdyż były trochę opuszczone.
Koniecznością będzie również wymiana uszczelek pod kapą zaworową, gdyż wyciek był dosyć poważny oraz naprawa elektrycznej regulacji wysokości fotela kierowcy.
W planach na zimę mam zmianę sprężyn na twarde, gdyż na tych jest za miękko.

Szybkie pytanie dla osób zorientowanych... ile takie auto pali na biegu jałowym ?
 
 
mvh 
MVH

Wóz: Chevrolet Caprice '69
Wiek: 44
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 30
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-10-07, 23:38   

a co Ci się dzieje? U mnie najwięcej pożera wachy na rozruchu i zanim silnik nie złapie temperatury. Chociaż i tak nie wiem ile bo to rzecz niemierzalna. Wystarczy stanąć na nierówności i już wskazanie masz oszukane. Generalnie zapewne wiesz, że Twoje auto do oszczędnych nie należy :P jedna opcja to pogodzić się z tym ;)
_________________
I'm in love with my car
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-11, 10:42   

rewelacja, gratuluję zakupu :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group