 |
AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!
|
Przesunięty przez: ntr 2016-02-26, 11:13 |
wymiana uszczelki pod glowicami |
Autor |
Wiadomość |
marek221

Wóz: Chevy Camaro 5.0
Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 22 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2007-07-03, 17:07 wymiana uszczelki pod glowicami
|
|
|
witam moglbys mi opisac krok po kroku jak to zrobic? przy okazji wymienilbym uszczelniacze zaworowe, jakbys mogl to pisz jak do laika
Dodano:
szymon dzieki wielkie za info. chyba sam nie bede tego ruszal ewentualnie pod okiem mechanika. problem wyglada tak ze ojciec kiedys jeszcze przegrzal mi fure i uszczelka na prawej glowicy patrzac od przodu lekko sie poci. nie kapie nic ani silnik nie kopci. oleju tez nie bierze duzo wrecz powiedzialbym ze jest to jakies 1l na 2500km. ale szykuje mi sie dluga trasa pod koniec sierpnia jakies 2000km w jedna strone i boje sie ze moze sie cos przez to stac. |
|
|
|
|
 |
Szymon
Wspierający Szymon Dąbrowski

Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Pomógł: 42 razy Wiek: 49 Dołączył: 16 Paź 2006 Posty: 657 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2007-07-06, 06:15 Re: wymiana uszczelki pod glowicami
|
|
|
marek221 napisał/a: | witam moglbys mi opisac krok po kroku jak to zrobic? przy okazji wymienilbym uszczelniacze zaworowe, jakbys mogl to pisz jak do laika |
Marek, jest to typowy temat oklepany instrukcjami naprawczymi (choćby w haynesie i chiltonie) i na necie też jest masa informacji na ten temat, siedzenie i tłumaczenie całej procedury z angielskiego zajęłoby mi masę czasu a i tak nie podam żadnych ciekawych informacji ponadto co potrafi i wie przeciętniak cokolwiek obyty z mechaniką, aby to zrobić wskazana jest i tak pomoc kogoś obeznanego z mechaniką bo ta robota to już nie przelewki i nie pomoże tłumaczenie jak to zrobić, gdyż potrzebna jest wcześniejsza praktyka, najważniejsze żeby zadbać o szczelność kanałów wodnych głowica-kolektor dolotowy i dodatkowo też jest ważna procedura na regulację zaworów, przed przystąpieniem do demontażu trzeba ustawić silnik na TDC czyli kreska na damperze ma być zrównana z zerem i palec aparatu wskazywać na pierwszy cylinder (nie na szósty!) aby ułatwić sobie potem procedurę regulacji zaworów i włożenia aparatu, nawet wczoraj trafiło do nas takie pomotane auto bo ktośtam sobie aparat zdejmował i coś mu się pokmiciło, jak się w czymś zatniesz to wtedy wal,
nie zapomnij o daniu głowic do sprawdzenia w profesjonalnej szlifierni, niech też wtedy zmienią te uszczelniacze, no chyba że chcesz to robić całkiem na sztukę i nie patrzeć na szczelność zaworów tylko zmienić uszczelniacze, to wtedy trzeba mieć przyrząd do naprężania sprężyn zaworowych,
oczywiście domniemam że głowice ściągasz z innego powodu niż wymiana uszczelniaczy bo z tym to sobie można poradzić bez zdejmowania głowic naturalnie, gdzieś zresztą widziałem jak ktoś coś takiego bredził na necie, to mieliśmy z tego niezłą polewę
------------------
Dodano:
auto ma swoje lata i utrzymanie go w stanie fabrycznym przy założeniu nie łożenia na niego grubej kasy bywa częstokroć niemożliwe, możesz zrobić fotę tego? może nie jest to nic wielkiego, trzeba zadbać o dobre chłodzenie wozu to może nie trzeba będzie tego dotykać, radzę nie dotykać takich rzeczy w sezonie bo kończy się tym że będziesz jeździć furą znowu ale być może w zimie |
_________________ .:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|