Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana biegów w automacie podczas jazdy
Autor Wiadomość
Łukasz 
camarozf

Wóz: camaro
Wiek: 44
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-04, 09:53   

Czy podczas jazdy mozna przelaczac tryby pracy skrzni np z D na OD lub z 2 na D :?:
 
 
dzida 


Wóz: '88 Firebird 5.0 TBI
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2008-01-04, 10:31   

Łukasz napisał/a:
Czy podczas jazdy mozna przelaczac tryby pracy skrzni np z D na OD lub z 2 na D :?:


Oczywiście, od 1 do OD możesz mieszać ile dusza zapragnie ;-) Tylko nie rozpędź się na R albo P :mrgreen:
 
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-01-04, 15:34   

Dlatego najlepiej jest NIE wciskać przycisku przy zmianie biegów "w górę". Jak popchniesz za daleko to zatrzyma się wajcha na neutralu, na R i Park już trzeba przycisk. 8)

Tak samo przy zmienianiu w dół, nie zalecane jest redukowanie na 1 czy 2 przy ponad 100km/h ;)
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
Szymon 
Wspierający
Szymon Dąbrowski


Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Pomógł: 42 razy
Wiek: 49
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 657
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-08, 00:12   

Łukasz napisał/a:
Czy podczas jazdy mozna przelaczac tryby pracy skrzni np z D na OD lub z 2 na D :?:

z OD na D to jedna z metod jakie stosuję w tych autach żeby nie stopić hebli jak trzeba z tych min 140kph przyhamować,
ten kto tej niezwykle skomplikowanej sztuki nie jest w stanie się nauczyć, musi wybulić parę kafli na upgrade hebli :-D
_________________
.:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona
 
 
Łukasz 
camarozf

Wóz: camaro
Wiek: 44
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 71
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-08, 14:33   

Standardowe hamulce i tak robią u mnie OUT :!:
Chce wrzucić 4 tłoczkowe zaciski,inne tarcze i wymienic przewody.
 
 
piotr_bdg 

Wóz: Camaro 2001 LS1
Wiek: 34
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 31
Skąd: Nakło
Wysłany: 2014-06-12, 22:48   

dobrze jest mieć pewność, ze można tam mieszać, bo czasem ciężko się zatrzymać.
Z reduktorem w xj słyszałem, ze najlepiej na postoju, ale to inny temat.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group