Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
pytanko
Autor Wiadomość
Mic_hal 

Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 6
Skąd: pruszków
Wysłany: 2008-02-23, 22:18   pytanko

Witam.
mam pytanie ile pali Pontiac Firebird Trans Am Formula z 5.0 L silnikiem który ma 235 KM.
czytałem już bardzo użo poini na ten temat i jedni piszą że dużo pali a innym pali owiele mniej paliwa.??
czy to w dużym stopniu jest związane ze stylem jazdy??
Pozdrawiam Michał
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2008-02-23, 22:40   

Witam!
1. W f-body najmocniejsza 5litrówka miała 230km i była to wersja dostępna wyłącznie z manualem i przełożeniem 3.42
2. Teoretycznie przy spokojnej jeździe będzie palił od 11l w trasie do 15l w mieście.(przy 3.42)
3. Na pewno zależy od stylu jazdy, ale także od stanu silnika, przełożenia, szerokości opon itp.
_________________
WTFWJD?
 
 
Vini 
T/A 4ever


Wóz: Trans-AM GTA 6.6TPI T-Top
Wiek: 35
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 357
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2008-02-24, 00:24   

Chodzi Ci pewnie o białą Formułę za chyba 9k zł, to jest TBI czyli ma ok 190km
_________________


Trans-AM 400 SLP
Camaro 305 Carb
Caprice 307 Carb
 
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-02-24, 02:23   

Vini napisał/a:
Chodzi Ci pewnie o białą Formułę za chyba 9k zł, to jest TBI czyli ma ok 190km

TBI ma 170koni, ale jakies 350Nm..
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
Mic_hal 

Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 6
Skąd: pruszków
Wysłany: 2008-02-24, 09:05   

ponieważ jestem dosyć świerzy w tym temacie to oznacza "TBI"
i na co swracaś szczegulną uwage przy zakupie takiego Pontuaka, to znaczy co sprawdzać w nim gdzie zjżeć czy niema przegniłych blach i tym podobne
 
 
Vini 
T/A 4ever


Wóz: Trans-AM GTA 6.6TPI T-Top
Wiek: 35
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 357
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2008-02-24, 09:11   

przede wszystkim podłużnice i podłoga, jeśli one są zdrowe to już połowa sukcesu :-)
_________________


Trans-AM 400 SLP
Camaro 305 Carb
Caprice 307 Carb
 
 
 
Brolcio 


Wóz: Firebird 92, Sable 97, Camaro 01
Wiek: 49
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 319
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-02-24, 10:07   

Dokładnie obejrzyj podłogę, podłużnicę, progi, dolną krawędz drzwi, przedni słupek (zwłaszcza w dolnej części - purchle i bąble), przednie błotniki na dole (przy drzwiach - daje to info o ich stanie), ranty błotników i nadkola tylnie itd. Warto podnieść dywaniki i zajrzeć na podłogę od środka, podobnie warto wyjąć koło zapasowe i obejrzeć stan wnęki na "zapas" - jest to z reguły podstawa do renegocjacji ceny (z reguły są zatkane odpływy i fajnie tam gnije). Oceń stan uszczelek szyb i drzwi (droga sprawa), luzy na drzwiach (z reguły drzwi opadają), jak to hardtop to krawędzie tylnich słupków przy dachu od strony drzwi (często występują pękniecia). Podobnie przy negocjacji ceny sprawdz siłowniki przedniej i tylniej klapy (z reguły ludzie używają kija do ich podparcia). Zajrzyj na podstawę akumulatora (często jest przerdzewiała).
 
 
Mic_hal 

Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 6
Skąd: pruszków
Wysłany: 2008-02-24, 12:04   

dowiadywałem sie o tego pontiaka co mi sie spodobał i dowiedziałem się że ma uszkodzone sprzęgło jaki koszt jest sprzęgła do takiego pontiaka i jak jest z dostępnością??
 
 
kojot 


Wóz: Chevrolet Camaro
Wiek: 49
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 707
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-02-24, 12:23   

jeżeli to tylko tarcza to groszowe sprawy...gorzej jeżeli docisk ale to też nie jest jakiś kosmos.....to mały problem 8-)
_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=qulbRsifOiI
 
 
Mic_hal 

Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 6
Skąd: pruszków
Wysłany: 2008-02-24, 12:31   

a ma może ktoś linki do jakiś sklepów internetowych bo ja szukam i niemoge znaleść sprzęgła albo jakieś kontakty do dobrych sklepów gdzie można się wszystkiego dowiedzieć
 
 
dzida 


Wóz: '88 Firebird 5.0 TBI
Wiek: 33
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2008-02-24, 12:54   

www.rockauto.com

Popytaj też u Szymona pewnie będzie cośtam miał.
 
 
 
Szymon 
Wspierający
Szymon Dąbrowski


Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Wiek: 49
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 657
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-02-24, 13:26   

Brolcio napisał/a:
Dokładnie obejrzyj podłogę, podłużnicę, progi, dolną krawędz drzwi, przedni słupek (zwłaszcza w dolnej części - purchle i bąble), przednie błotniki na dole (przy drzwiach - daje to info o ich stanie), ranty błotników i nadkola tylnie itd. Warto podnieść dywaniki i zajrzeć na podłogę od środka, podobnie warto wyjąć koło zapasowe i obejrzeć stan wnęki na "zapas" - jest to z reguły podstawa do renegocjacji ceny (z reguły są zatkane odpływy i fajnie tam gnije). Oceń stan uszczelek szyb i drzwi (droga sprawa), luzy na drzwiach (z reguły drzwi opadają), jak to hardtop to krawędzie tylnich słupków przy dachu od strony drzwi (często występują pękniecia). Podobnie przy negocjacji ceny sprawdz siłowniki przedniej i tylniej klapy (z reguły ludzie używają kija do ich podparcia). Zajrzyj na podstawę akumulatora (często jest przerdzewiała).


daj spokój stary, nawet jak mu napiszesz encyklopedię to i tak na luzie może kupić parcha, żeby nie wykonał wtopy musiałbym go wziąć na roczną praktykę na nasz warsztat
_________________
.:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona
 
 
Brolcio 


Wóz: Firebird 92, Sable 97, Camaro 01
Wiek: 49
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 319
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-02-24, 15:50   

Napisałem tylko o pierwszych skojarzeniach - aby dokładnie ocenić auto trzeba mieć min kilka lat doświadczenia z takimi autami. Jednak może to co naskrobałem pomoże uniknąć zakupu parcha.
 
 
Mic_hal 

Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 6
Skąd: pruszków
Wysłany: 2008-02-24, 15:57   

dokładnie po to zadałem takie pytanie aby wiedzieć ma co zwrucić na początku uwage, a najlepiej jest sie dowiedzieć takich żeczy od osub które mają w tym temacie doświadczenie
 
 
HUBPOZ 

Wóz: 1990 GTA 350
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 25
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-02-24, 17:36   

kupno w naszym kraju kwestia kompromisu co mozesz zaakceptować, czyli co swiadomie wiesz ze trzeba naprawić, bo 95 % to parchy ///...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group