Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ntr
2016-02-26, 11:12
Brak kluczyka do stacyjki Pontiac Firebird 3.1 V6 92r.
Autor Wiadomość
kamlo5 

Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 1
Skąd: Sobótka
Wysłany: 2008-04-28, 21:38   Brak kluczyka do stacyjki Pontiac Firebird 3.1 V6 92r.

Witam.
Kupiłem niedawno pontiaca firebird w Niemczech ale bez kluczyka do stacyjki, ponieważ sprzedawca zgubił je. Z tego co wyczytałem w necie dowiedziałem sie ze w stacyjce jest układ który odczytuje z kluczyka odpowiednią wartość rezystancji. Chciałbym sie zapytać czy jest jakiś sposób aby to zabezpieczenie ominąć. Dorobiłem kluczyk, zapłon jest, pompa paliwa pompuje i jest tez iska ale najprawdopodobniej komputer nie otwiera wtrysków paliwa. Jest to auto z 92r, silnik 3.1 V6.

Proszę o jakieś podpowiedzi a może jakiś schemat jak to obejść
 
 
Szymon 
Wspierający
Szymon Dąbrowski


Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Pomógł: 42 razy
Wiek: 48
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 657
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-04-29, 05:49   Re: Brak kluczyka do stacyjki Pontiac Firebird 3.1 V6 92r.

kamlo5 napisał/a:
Witam.
Kupiłem niedawno pontiaca firebird w Niemczech ale bez kluczyka do stacyjki, ponieważ sprzedawca zgubił je. Z tego co wyczytałem w necie dowiedziałem sie ze w stacyjce jest układ który odczytuje z kluczyka odpowiednią wartość rezystancji. Chciałbym sie zapytać czy jest jakiś sposób aby to zabezpieczenie ominąć. Dorobiłem kluczyk, zapłon jest, pompa paliwa pompuje i jest tez iska ale najprawdopodobniej komputer nie otwiera wtrysków paliwa. Jest to auto z 92r, silnik 3.1 V6.

Proszę o jakieś podpowiedzi a może jakiś schemat jak to obejść


to na dzień dobry wklepałem w google.com hasło "gm vats values" i mi wyskoczył piękny artykuł pod tym linkiem http://vats.likeabigdog.com/
masz 15 wartości rezystancji, ponieważ nie znasz tej wartości to musisz zanabyć potencjometry (takie mikre) i ustawiać nimi różne rezystancje i próbować co 5 minut,
wepnij się do tych przewodów na dole kolumny żeby nie rąbać się ze stacyjką, takie dwa najcieńsze - biały z czarnym paskiem i fioletowy z białym paskiem,
musisz mieć dobry miernik i tak dobrane potencjometry żeby mieścić się z tolerancją do kilku procent,
jak utrafisz to zlepisz potencjometr na amen żeby się nie zruszył, otaśmujesz i hajda w drogę
_________________
.:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona
 
 
AmericanFan 

Wóz: Firebird + XJ
Dołączył: 19 Lip 2018
Posty: 3
Skąd: Południowy Śląsk
Wysłany: 2018-07-19, 00:32   

Witaj. Jak sobie poradziłeś z kluczykiem? Pytam gdyż zakupiłem takiego Firebirda, ale mam tylko jeden kluczyk i chciałbym dorobić zapas. Pozdrawiam.

[ Dodano: 2018-07-20, 16:45 ]
Tak ogólnie to gdzie można dorobić kluczyk do Firebirda z tego rocznika?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group