Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ntr
2016-02-26, 11:12
Dystanse a właściwości jezdne
Autor Wiadomość
Gabriel 
Gabriel

Wóz: El Camino
Wiek: 60
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 2
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2008-09-30, 18:08   Dystanse a właściwości jezdne

Drugie pyt. Auto stoi na felgach Cragar SS Seria 61. Z racji tego, że z
przodu są bardzo mocno "wciągnięte" do wewnątrz błotnika, chcę mu
założyć felgi z płytkim "backspacingiem" - 2,5 in. (stara ma 4,25 in),
więc koło wysunie się na zewnątrz o jakieś 4,5 cm,. (felga Cragar SS
model 61 CRR 61817 -wg katalogu Summita).
Czy jest to niebezpieczne dla łożysk piasty lub właściwości trakcyjnych?
dodam, że nie jeżdżę nim zbyt często i bez agresji.
Liczę na odpowiedź.
Z poważaniem - Gabriel!
 
 
Szymon 
Wspierający
Szymon Dąbrowski


Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Pomógł: 42 razy
Wiek: 49
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 657
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-04, 20:53   Re: Dystanse a właściwości jezdne

Gabriel napisał/a:
Drugie pyt. Auto stoi na felgach Cragar SS Seria 61. Z racji tego, że z
przodu są bardzo mocno "wciągnięte" do wewnątrz błotnika, chcę mu
założyć felgi z płytkim "backspacingiem" - 2,5 in. (stara ma 4,25 in),
więc koło wysunie się na zewnątrz o jakieś 4,5 cm,. (felga Cragar SS
model 61 CRR 61817 -wg katalogu Summita).
Czy jest to niebezpieczne dla łożysk piasty lub właściwości trakcyjnych?
dodam, że nie jeżdżę nim zbyt często i bez agresji.
Liczę na odpowiedź.
Z poważaniem - Gabriel!


mówisz masz, słuchaj, za to kocham te stare auta GMa z tamtych lat, są bardzo mało podatne na mieszanie rozmiarami kół, nasze elcamina to auta fullsajzowe, taki grand prix '79 kombiego midsajzik prowadzi się zajebiście po przesranej koleinie na gumach 235 przód i 255 tył to fullsajz jest jeszcze mniej podatny na to, ja też walę do elkiego swojego 235 i 255, mam też nowe felce, czekam aż się to wyleży na cle w polamerze bo już od dwóch tygodni się z tym pałują, założe i podam jakie efekty czy bardzo dobre czy ultrazajebiste bo tylko taka jest możliwość bo rozkminiłem to parę miechów temu, moje auto jest przystosowane do rozwijania stałej w miarę ekonomicznej prędkości rejsowej 140kph i felgi z odsadzeniem jak trzeba żeby się nie schowały jak w tramwaju i auto ma się prowadzić dwoma palcami na koleinie, nie przewiduję innej możliwości bo będę nim giąć grube kilosy,
temat łożysk to nie ma tematu bo nic się nie stanie, natomiast przednie łożyska są za grosze bo to dwa typowe stożkowe łożyska, tylne to nie ma o czym gadać bo półosie są zabiezpieczane ceklipami to łożyska od sił ciągnących na boki się nie zużywają,
TAK WIĘC NO PROBLEMO ale musisz dobrze to rozkminić, najlepiej żeby przednie i tylne felgi miały takie samo odsadzenie, jeżeli nie to będzie z deka kibelek, natomiast rozmiary kół przód tył mają mniejsze znaczenie
_________________
.:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group