Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ntr
2016-02-26, 11:12
trudności z uruchmieniem silnka
Autor Wiadomość
Janusz41 

Wóz: Pontiac Firebird '89 2.8l
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1
Skąd: Strzegom
Wysłany: 2008-11-28, 18:35   trudności z uruchmieniem silnka

Witam. Mam trudności z uruchomieniem silnika odpala po 4-5 próbie po odpaleniu wentylator chłodnicy pracuje bez przerwy,znajomy podpowiedział mi ze siadł moduł zapłonu, czy jest to możliwe. Dotyczy Faibirda 1989 r. silnik 2.8
 
 
 
Szymon 
Wspierający
Szymon Dąbrowski


Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Pomógł: 42 razy
Wiek: 50
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 657
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-28, 22:29   Re: trudności z uruchmieniem silnka

Janusz41 napisał/a:
Witam. Mam trudności z uruchomieniem silnika odpala po 4-5 próbie po odpaleniu wentylator chłodnicy pracuje bez przerwy,znajomy podpowiedział mi ze siadł moduł zapłonu, czy jest to możliwe. Dotyczy Faibirda 1989 r. silnik 2.8


jak siadł moduł zapłonu to skąd się bierze iskra, jeśli mówisz o odpale na paliwie, bo wiele osób co ma gaz nie ma pojęcia że zasady funkcjonowania instalacji gazowych w aucie nie przewidują odpału na gazie, na paliwie jeśli nie zapala od razu to może mieć niedobór paliwa, np. słabe ciśnienie z pompy, jak sprawdzić to już w tym dziale pisałem,

TE SŁOWA CO TU NAPISZĘ TO WYTYCZNE W KWESTII ODPAŁU DLA AUT NA WTRYSKU ZWŁASZCZA:
JEŻELI AUTO MA PROBLEM Z PORANNYM ODPALANIEM TO JAK SPRAWDZIĆ CZY MA ZA MAŁO CZY ZA DUŻO BENZYNY, ZA DUŻO TO PRAKTYCZNIE NIGDY BO NA SAM ODPAŁ TRZEBA MNÓÓÓÓÓSTWO BENZYNY,
1. JEŚLI TRZEBA DŁUŻEJ KRĘCIĆ TO ZAMIAST KRĘCIĆ 10 SEKUND I MĘCZYĆ ROZRUSZNIK, WYSTARCZY "CAHNĄĆ" ZE DWA - TRZY RAZY, CAHNĄĆ ROZRUSZNIKIEM W NASZYM SLANGU OZNACZA KRÓTKIE POCIĄGNIĘCIA ROZRUSZNIKIEM, TAK JAK NAJKRÓTSZE TYPU PÓŁ SEKUNDY, BENZYNA ZOSTANIE WTEDY WTRYŚNIĘTA ALE ZA MAŁA PRĘDKOŚĆ SILNIKA ŻEBY ULEGŁO TO ZAPŁONOWI, NAGROMADZONE PALIWO W MOMENCIE JAK SIĘ ZACZNIE KRĘCIĆ NIECO DŁUŻEJ ULEGNIE ZAPŁONOWI, MAM TO NA CODZIEŃ, AUTA CO SŁABO PALĄ NIE MĘCZĘ DŁUGIM KRĘCENIEM LECZ "CAHNĘ" ZE DWA RAZY I ZARAZ PALI
2. JEŚLI PODEJRZEWAMY IŻ SILNIK JEST ZALANY, DAJĄC PEDAŁ DO OPORU SYSTEM ODCINA DOPŁYW PALIWA

w Twoim wypadku jeśli wiatrak kręci się cały czas to albo go ktoś zrzeźbił albo nie ma odczytów z czujnika temperatury (na kolektorze żółty i czarny przewód) i system się orientuje o tym i włącza wiatrak
_________________
.:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group