Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
15.05.2011 1/4 mili i drift w Lublinie
Autor Wiadomość
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2011-02-16, 13:53   15.05.2011 1/4 mili i drift w Lublinie

SSS w tym roku także organizuje jedną z rund w wyścigach na 1/4 mili w Lublinie.
Więc jeżeli ktoś chciałby przetestować swoje auto, to niech teraz już zadba o to żeby było sprawne na 15 maja ;-)

Tak samo jak w ubiegłym roku, w tym samym czasie będą odbywały się zawody SSS Drift Cup na torze Lublin.
_________________
WTFWJD?
 
 
Techno200 
Wspierający


Wóz: Fbody
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 210
Skąd: Chełm
Wysłany: 2011-02-18, 19:01   

ja sie wybieram :) ciekawe jak Penis po zmianach sie zaprezentuje
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2011-02-19, 08:59   

:-P
Ostatnio zmieniony przez nyos 2014-11-11, 15:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Techno200 
Wspierający


Wóz: Fbody
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 210
Skąd: Chełm
Wysłany: 2011-02-19, 11:37   

jeszcze nie, poki co jest u Szymona i czeka na reszte czesci. mam nadzieje ze jak wymienimy gazbnik i filtr, makarony damy to sie jeszcze odetka. na przyszly sezon moze cos sie z glowicami zrobi. a pozatym troche sie boje jechac na hamownie bo mozna skrzynie rozwalic. z tego co wiem trzeba rozhulac samochod a pozniej na N i to chyba troche daje skrzyni po dupie...
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2011-02-21, 15:38   

Techno200 napisał/a:
a pozatym troche sie boje jechac na hamownie bo mozna skrzynie rozwalic. z tego co wiem trzeba rozhulac samochod a pozniej na N i to chyba troche daje skrzyni po dupie...

z tego co wiem - mogę się mylić, nie sprawdzałem...
Na N wrzuca się w celu zmierzenia strat mocy. Czyli bez tego będziesz miał wynik mocy na kołach (rwhp), a nie na silniku(fwhp).
Nie będziesz miał też pełnego wykresu. Bo musisz wrzucić na D i dać WOT dopiero w momencie kiedy już nie zredukuje biegu.
_________________
WTFWJD?
 
 
Karol 
Wspierający

Wóz: CORVETTE C5
Wiek: 39
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 85
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-03-05, 20:47   

Nie potrafię sobie wyobrazić co złego mogło by się stać ze skrzynią po wrzuceniu N w sytuacji jaką opisujecie no ale to pewnie dlatego ze się na tym nie znam :-P ale mniejsza o to mam pytanie z innej beczki mianowicie, jak to jest z oponami na takich zawodach to znaczy czy są jakieś ograniczenia czy na przykład mogę sobie złożyć pełne slicki ??
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-06, 08:58   

Karol napisał/a:
jak to jest z oponami na takich zawodach to znaczy czy są jakieś ograniczenia czy na przykład mogę sobie złożyć pełne slicki ??

Regulamin
Ogólnie to jest tak że na slickach możesz tylko w klasie DRAG, a na normalnych możesz startować w klasie STREET - ale... chyba na oponach typu semi slick(np. TOYO R888 czy R1R) startujesz w STREET, bo są dopuszczone do normalnego ruchu
_________________
WTFWJD?
 
 
Karol 
Wspierający

Wóz: CORVETTE C5
Wiek: 39
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 85
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-03-06, 11:56   

9.3 Zawieszenie, hamulce i opony samochodu w klasach DRAG:
1) Nie muszą być zachowane seryjne punkty mocowania zawieszenia.
2) Nieseryjne amortyzatory, spręŜyny, wahacze oraz rozpórki są dopuszczalne.
3) Wysokość bieŜnika opony musi wynosić minimum 2 mm z wyjątkiem pkt. 4.
4) Opony bezbieŜnikowe (slick) mogą być uŜywane w kaŜdej klasie startowej.
5) Minimalna średnica felgi to 13 cali, wyjątek stanowią auta seryjnie wyposaŜone w mniejsze
rozmiary felg. Opony mogą wystawać poza obrys samochodu nie więcej niŜ 30 cm z kaŜdej strony.
6) Samochód musi posiadać sprawny układ hamulcowy i kierowniczy.
7) Zabronione jest uŜywanie tzw. dojazdówek i opon na stwarzające zagroŜenie dla bezpieczeństwa
uczestników imprezy lub widzów.


hmm z punktów regulaminu wynika jednak że slicki można stosować w każdej klasie mówi o tym pkt.4
Ps. TOYO R1 są beznadziejne mam je teraz na kołach jeśli masz w aucie converter high stall rusza się na nich jak na lodzie ,wiele słyszałem o R888 ale obawiam się ze to i tak za mało żeby uzyskać przyzwoity czas. :-?
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2011-03-06, 23:57   

punkt 9.3 dotyczy klasy DRAG
Karol napisał/a:
9.3 Zawieszenie, hamulce i opony samochodu w klasach DRAG:


Karol napisał/a:
Ps. TOYO R1 są beznadziejne mam je teraz na kołach jeśli masz w aucie converter high stall rusza się na nich jak na lodzie ,wiele słyszałem o R888 ale obawiam się ze to i tak za mało żeby uzyskać przyzwoity czas.

Czyli obecnie masz T1R.

T1R || R1R || R888

Jeżeli chodzi o semi slicki, polecane są także opony Federal

Tylko pewnie szukasz czegoś maksymalnie szerokiego, czyli min. 295
_________________
WTFWJD?
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2011-05-12, 13:47   

Zawodów na 1/4 mili nie będzie :!:

Cytat:
Z przykrością informujemy, że z powodów formalnych runda 1/4 mili na ul. Jana Pawła II w Lublinie nie odbędzie się - jest to spowodowane decyzją władz miasta. Zapraszamy wszystkich widzów na Tor Lublin przy ul. Zemborzyckiej - runda SSSuper Drift Cup odbędzie się w normalnym trybie, zgodnie z harmonogramem, w weekend 14-15 maja 2011.


...jak zwykle :roll: kocham to miasto :->
_________________
WTFWJD?
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-05-12, 14:29   

No jak wieśniaki oderwane granatem od pługa rządzą miastem tak to się kończy.
Lepiej wypierdolić parę baniek na debilne banery w Warszawie i innych aglomeracjach jako "promocję miasta". Na tym przecież zarobi jakiś wuj, stryj, czy inny kuzyn.
Po co robić imprezy, które biją rekordy popularności? Bez sensu. :roll:

Dobrze, że drift jest, bo bym inaczej wjechał na Krakowskie i zjarał gumę do wystrzału jako protest. Ja pierdole.. :roll:
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 108
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2011-05-12, 14:43   

Podobno Policja nie wydała pozytywnej opinii o imprezie masowej... rok temu nie było problemu. No bo lepiej ganiać ścigających się po ulicy i walić mandaty, niż dać im legalne wyścigi. :roll:

_________________
WTFWJD?
 
 
Techno200 
Wspierający


Wóz: Fbody
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 210
Skąd: Chełm
Wysłany: 2011-05-13, 22:00   

ale kwas... wstyd :roll:
_________________
Pontiac Trans Am WS6 7.5 1979
Jeep Cherokee XJ 4.0 1991
Chevy Camaro Z28 5.7 LS1 2001
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group