Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
[FOTO] Koniec sezonu dla TA
Autor Wiadomość
Saper 
Administrator

Wiek: 109
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2012-01-15, 18:33   [FOTO] Koniec sezonu dla TA

Sezon normalnie kończy się koło listopada, tak w tym roku pogoda pozwoliła na więcej :)

5 listopada



12 grudnia



13 stycznia (pod pracą, godzina 6:13 ;) )


No i śnieg... 14 stycznia





Więc auto stoi już u Szymona i czeka na kolejny swap... tym razem LT1 :)
_________________
WTFWJD?
 
 
W0-SOPEL 

Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 202
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-15, 23:49   

Zajebiste zdjęcia :!: 8-)
_________________
'79 Chevy Camaro Z28 350 "Dragzie" Sold.
'88 Pontiac Trans Am GTA 305 ''Junkyard Dog'' Sold.
'77 Chevy Camaro Type LT 305 ''Crusher'' Sold.
'87 Chevy Corvette C4 350 ''Freedom Express''.
'79 Pontiac Trans Am 403 ''TwoTireFire''.
 
 
Shogun v8 
Wspierający
Proud Redneck


Wóz: T/A '88 + '82+ Z28 '87
Wiek: 40
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 335
Skąd: Lublin/Galway
Wysłany: 2012-01-16, 08:02   

Super zdjęcia. Proponuję zgłosić je do tegorocznego kalendarza Fbody ;-)
_________________

 
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-16, 09:43   

Saper napisał/a:
Więc auto stoi już u Szymona i czeka na kolejny swap... tym razem LT1 :)

Bez sensu. Ale jak masz dużo kasy.. to można szaleć :) Chociaż ja bym wolał zasadzać już LSx, bo są bardziej rozwojowe i tańsze w dalszym tuningu.
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
Karol 
Wspierający

Wóz: CORVETTE C5
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 85
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-16, 16:32   

ntr napisał/a:

Bez sensu. Ale jak masz dużo kasy.. to można szaleć :) Chociaż ja bym wolał zasadzać już LSx, bo są bardziej rozwojowe i tańsze w dalszym tuningu.

Niestety ale ntr Ma racje auto będzie trochę żwawsze trochę szybsze i tyle zadowolony na pewno nie będziesz , ja bym raczej proponował ustawić rozrząd na tarczy w silniku który masz
do tego strojenie chociaż by ECUmasters może ten zabieg to nie po amerykańsku ale na pewno działa lepiej niż najlepszy prom .
Jak to zrobisz to na pewno zjesz każdego ltka nawet lekko zmodzonego takie moje zdanie .
lepiej zainwestuj w jakiś fajniejszy most ,dobrą szybką skrzynie itp.
Pozdro.
 
 
Szymon 
Wspierający
Szymon Dąbrowski


Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Wiek: 50
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 657
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-16, 20:55   

ntr napisał/a:
Saper napisał/a:
Więc auto stoi już u Szymona i czeka na kolejny swap... tym razem LT1 :)

Bez sensu. Ale jak masz dużo kasy.. to można szaleć :) Chociaż ja bym wolał zasadzać już LSx, bo są bardziej rozwojowe i tańsze w dalszym tuningu.


Ale naczelny wymyśliłeś, jeśli ten apgrejd wyniesie go maksymalnie 25% tego co by wydał na konwersję na LSa to o czym mowa. Tak jak odbierze swoje z tego TPI tak samo odbierze co do złotówki swoje z LT1 jak będzie mieć ochotę włożyć LS2 czy cośtam w ten deseń.
_________________
.:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 109
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2012-01-17, 01:29   

W0-SOPEL, Shogun v8, dzięki :->
ntr napisał/a:
Bez sensu. Ale jak masz dużo kasy.. to można szaleć Chociaż ja bym wolał zasadzać już LSx, bo są bardziej rozwojowe i tańsze w dalszym tuningu.

Właśnie... ...stać mnie na silnik, ale sam silnik... :P
_________________
WTFWJD?
 
 
Jowi 


Wóz: '88 Trans-Am
Wiek: 40
Dołączyła: 13 Maj 2007
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-17, 08:35   

Saper posłuchaj Shoguna i zapodaj foty do kalendarza fbody :!:
_________________

 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-17, 10:47   

Saper napisał/a:
Właśnie... ...stać mnie na silnik, ale sam silnik... :P

No to ja bym z takim budżetem w ogóle dał sobie spokój ze swapami.. :roll:
Nie bardzo wiem, po co wydawać kasę? Gdzie Ty z tej mocy skorzystasz? Teraz i tak jak trzeba to lata bokiem, przyśpieszać też przyśpiesza.
Nie lepiej po prostu naprawić do końca to co masz, a kasę odłożyć na razie, albo wydać na coś co ma dużo większy sens? Np. dupowóz RWD z gazem, którym będziesz jeździł do pracy, na delegacje i wtedy gdy Złomek będzie miał kolejny problem? :roll:
Dla mnie to opcja dająca wiele więcej korzyści niż raptem +30hp w aucie, które i tak ma wystarczająco mocy co do swoich możliwości :/
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
Saper 
Administrator

Wiek: 109
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 783
Skąd: PL
Wysłany: 2012-01-17, 23:16   

Jowi napisał/a:
Saper posłuchaj Shoguna i zapodaj foty do kalendarza fbody


:idea: pewnie wrzucę... tylko na trzeźwo... :mrgreen:

ntr napisał/a:
No to ja bym z takim budżetem w ogóle dał sobie spokój ze swapami..
Nie bardzo wiem, po co wydawać kasę? Gdzie Ty z tej mocy skorzystasz? Teraz i tak jak trzeba to lata bokiem, przyśpieszać też przyśpiesza.
Nie lepiej po prostu naprawić do końca to co masz, a kasę odłożyć na razie, albo wydać na coś co ma dużo większy sens?(...)


:idea: Tu nie chodzi o te kilka koni. Wszystko zostało policzone i jest to dobre rozwiązanie.
_________________
WTFWJD?
 
 
Kabdul 


Wiek: 42
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 243
Skąd: Zamość
Wysłany: 2012-01-17, 23:35   

Fajne foty. Trzyma się stara buda. Jeszcze ją na zabytej zarejestruj. :-)


Maly OT: To ile teraz mniej więcej wynosi swap? Taki 3gen na LT1 i taki jak u mnie - V6 4 gen na LS1?
 
 
Szymon 
Wspierający
Szymon Dąbrowski


Wóz: el camino '77 6.0 LS2
Wiek: 50
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 657
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-17, 23:54   

Kabdul napisał/a:
Fajne foty. Trzyma się stara buda. Jeszcze ją na zabytej zarejestruj. :-)


Maly OT: To ile teraz mniej więcej wynosi swap? Taki 3gen na LT1 i taki jak u mnie - V6 4 gen na LS1?


Konwersja na LTka to się zaczyna od 15k jak się ma napęd nie wybrakowany bo co z tego że się kupi np. LTka za 4k jak wiązka będzie ucięta siekierą i będzie brakować części na dodatkowe 3k, które trzeba kompletować przez kolejne 3 miesiące.
O LSie to już lepiej nie wspominać... aczkolwiek gdyby mieć powypadkowego 4gena to wrzucenie do 4gena to operacja pt. mały pikuś. Ale już do innych aut to ostra jazda.
_________________
.:[ GARAŻ SZYMONA : Serwis Aut Amerykanskich ]:.
+48 796 51 66 51
ul. Emaliowa 15, 02-295 Warszawa
WWW: www.GarazSzymona.com
e-mail: biuro@garazszymona.com
www.facebook.com/GarazSzymona
 
 
Jowi 


Wóz: '88 Trans-Am
Wiek: 40
Dołączyła: 13 Maj 2007
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-18, 09:11   

Saper napisał/a:

:idea: pewnie wrzucę... tylko na trzeźwo... :mrgreen:

Hehe to masz czas na wytrzeźwienie do 25 stycznia bo to chyba ostateczny termin na wrzucanie fot :-P
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group