Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Pozdrowienia z Kraśnika
Autor Wiadomość
sławekw 

Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 24
Skąd: Kraśnik/Lublin
Wysłany: 2012-05-07, 19:59   Pozdrowienia z Kraśnika

Witam wszystkich, Jestem Sławek, to o mnie Stenn pisał, że rozmawiał podczas targów motoryzacyjnych w Lublinie (w temacie Zlot Aut Amerykańskich - Hrubieszów 2012), zaczynam pomału zajmować się tematem motoryzacyjnym w Lublinie (nie tylko zloty, targi itp.)

Na razie nie mam żadnego Amcara (niestety), ale mam nadzieję zmienić ten stan pod koniec roku, może na początku przyszłego (zobaczymy jak się uda), sporo działam w Mustang Klub Polska, jestem adminem naszego fanpage na facebooku.

Moje marzenie: 1968 Shelby GT500 King of the Road, co prawda nie uda mi się kupić oryginału, ale jak wszystko dobrze się ułoży mam zamiar kupić fastbacka i na nim zbudować replikę mojej pierwszej miłości ;-)

A co będzie dalej czas pokaże, na tym jednym na pewno nie poprzestanę :twisted:

Wiem, że z częścią z Was już się spotkałem, mam nadzieję, że szybko połączę twarze z nickami z forum, a w ten czas każdego, kto chce zapraszam na mój fb profil: https://www.facebook.com/slawek.weremczuk
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-05-07, 20:28   

Witaj Sławku!
Spełnienia marzeń, fajnie, że nie tylko w GMach ludzie się lubują :) Przyda się Nam co raz więcej zróżnicowania!
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
Maniek 
Wspierający

Wóz: Ford Thunderbird 1976
Wiek: 34
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 307
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-05-07, 21:30   

Cześć... nawet pisał, że masz Mustanga... :)
Słabo się orientuję, czym różni się:
1968 Shelby GT500 King of the Road od Fastback'a?
_________________
www.geodezja.lublin.pl - Profesjonalny sprzęt geodezyjny
 
 
 
sławekw 

Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 24
Skąd: Kraśnik/Lublin
Wysłany: 2012-05-08, 00:02   

dzięki za miłe sowa ;)

Różnica jest spora, w zawieszeniu, silnikach, skrzyniach biegów, wnętrze itd. ale to co widać:

Fastback:


SH:


SH (skrót Shelby) jest moim marzeniem od kiedy go zobaczyłem. Trochę pracy nad tym będzie, ale mam nadzieję, że będzie warto ;)
_________________
Dreams? V8 under the hood and drive back in
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-05-08, 11:28   

A ja bym wolał fastbacka.
Shelby w porównaniu do niego wygląda zdeka odpustowo i poza tym to trochę popularny przedmiot marzeń, zwłaszcza po wyjściu nowszej wersji "Gone in 60 seconds" zrobiła się na nie moda.. ;)
Szczególnie drażnią mnie niefunkcjonalne wloty powietrza.. A taki fastback w czerni.. no pełna klasa takiego to mógłbym mieć 8)
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
sławekw 

Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 24
Skąd: Kraśnik/Lublin
Wysłany: 2012-05-08, 14:29   

zależy o którym "Gone in 60 seconds" mówimy. W oryginalnym filmie z '74 roku Eleanor była Machem 1 z 1973 roku:


Eleanor z 2000 roku jest tak jak piszesz odpustowa i średnio mi się podoba. Żeby zbudować auto, którym jeździł Nicolas Cage trzeba wywalić ok 500 tys zł inaczej będzie to tandetna podróba jakich wiele i wcale nie wygląda tak dobrze jak na ekranie, a SH GT500 KR ma coś w sobie. A jeżeli chodzi o oryginalną Eleanor, to też nad nią myślę. Zobaczymy co wyjdzie. Są gusta i guściki, wcale nie mówię, że wszystkim ma się to auto podobać.

Jeżeli chodzi o wloty, pod maską biegną kanały powietrzne doprowadzające powietrze do filtra, więc nie do końca nie są one funkcjonalne ;-)
_________________
Dreams? V8 under the hood and drive back in
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-05-08, 14:39   

sławekw napisał/a:
zależy o którym "Gone in 60 seconds" mówimy. W oryginalnym filmie z '74 roku Eleanor była Machem 1 z 1973 roku:
Obrazek

Eleanor z 2000 roku jest tak jak piszesz odpustowa i średnio mi się podoba. Żeby zbudować auto, którym jeździł Nicolas Cage trzeba wywalić ok 500 tys zł inaczej będzie to tandetna podróba jakich wiele i wcale nie wygląda tak dobrze jak na ekranie, a SH GT500 KR ma coś w sobie. A jeżeli chodzi o oryginalną Eleanor, to też nad nią myślę. Zobaczymy co wyjdzie. Są gusta i guściki, wcale nie mówię, że wszystkim ma się to auto podobać.

Jeżeli chodzi o wloty, pod maską biegną kanały powietrzne doprowadzające powietrze do filtra, więc nie do końca nie są one funkcjonalne ;-)


Pisałem o tej nowszej wersji (dopisałem chyba "w nowszym") :)
Swoją drogą Mach 1 też nie jest zły, chociaż Fastback najbardziej z tego okresu mi pasuje :)

Generalnie mi chodzi o te wloty z tyłu.. trochę to zbędne. Ten czarny ma to ładniej rozwiązane.
A wloty naganiające powietrze do filtra jak najbardziej popieram, tylko dobrze mieć wtedy te kilkaset koni pod maską, by się nie wygłupiać z takimi modami to jakiejś tam przeciętnej 5.0 ;)

Ale jak piszesz są różne gusta, a i ja wszakże na sportowych autach wcale znać się nie muszę, w końcu jeżdże pickupem :D
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
sławekw 

Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 24
Skąd: Kraśnik/Lublin
Wysłany: 2012-05-08, 16:52   

Biały Pickup Chevroleta? Heh, czytałem w telefonie i mi umknęło.... faktycznie, wloty to atrapa zarówno w fastbacku jak i GT500, z tyłu były zakładane hamulce bębnowe, więc "chłodzenie" ich nie miało sensu, GT500 jest rozwinięciem GT350, który był przygotowany specjalnie na tor. Wsadzono do niego większe silniki i trochę "lepsze" wnętrze, a tak poza tym niczym się specjalnie nie różniły (jeżeli mówimy o GT350 i GT500). Mają lepsze zawiasy (jak na tamte czasy od zwykłych Mustangów) i jeszcze parę różnych innych gadżetów. Co do silnika marzy mi się 428 Cobra Jet, seryjnie 325 KM, z taką nadzieją, że uda się założyć Top End Kit na 450-500 KM, ale tak jak mówię, najpierw kupię bazę a dopiero później, jak zobaczę ile będę miał w portfelu zaczną się modyfikacje.
_________________
Dreams? V8 under the hood and drive back in
 
 
santa fe 
Wspierający

Wóz: Chevy C1500 '96 / V8 5,7L
Wiek: 52
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 368
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-05-08, 21:50   

sławekw napisał/a:
................Biały Pickup Chevroleta?.........................
Witaj - nie, czarny, bo biały to mój chyba ;-)
 
 
Nygger 


Wiek: 31
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 91
Skąd: Jaworze
Wysłany: 2012-05-08, 22:27   

Witaj.
Widzę że czytałeś Wiedźmaka :-) . Też go sobie cenię.
Jest taka firma Classic Recreations, która buduje Eleanor na bazie fastbacka 1967 w 5 miesięcy za jedyne 133 tys. euro z 535HP lub za 176 tys. euro z 770HP. "Sam nie wiem, co o tym myśleć, jak powiedział król Dezmod, gdy przyłapano go na oszukiwaniu w karty. "
 
 
 
Stenn 
Wspierający


Wóz: Chevy Tahoe 5.3, GMC Savana 5.7, Chevy G20 5.
Wiek: 52
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 314
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: 2012-05-08, 22:42   

Cześć Sławek.
Fakt już dzięki mojemu wpisowi stałeś się posiadaczem Mustanga de facto Grześka - haha. Życzę Ci spełnienia tego marzenia ...
 
 
sławekw 

Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 24
Skąd: Kraśnik/Lublin
Wysłany: 2012-05-08, 23:09   

Nygger napisał/a:
Witaj.
Widzę że czytałeś Wiedźmaka :-) . Też go sobie cenię.


wiedźmin ma swoje miejsce w moim życiu i powiem, że nawet za bardzo wszedł we mnie :mrgreen:

Nygger napisał/a:
Jest taka firma Classic Recreations, która buduje Eleanor na bazie fastbacka 1967 w 5 miesięcy za jedyne 133 tys. euro z 535HP lub za 176 tys. euro z 770HP.


Tak, tylko jakbym miał do dyspozycji takie pieniądze prędzej postawiłbym dom i zainwestował w PRAWDZIWEGO klasyka..... ale "Z czego mam w tym czasie żyć? Skrzyknąć kilka panienek, kupić wóz i zorganizować objazdowy dom rozpusty?" :mrgreen:

santa fe napisał/a:
sławekw napisał/a:
................Biały Pickup Chevroleta?.........................
Witaj - nie, czarny, bo biały to mój chyba ;-)


OK w takim razie to Ciebie ostatnio na Klasykach widziałem i chyba nawet zamieniliśmy krótko kilka słów ;-)
_________________
Dreams? V8 under the hood and drive back in
 
 
santa fe 
Wspierający

Wóz: Chevy C1500 '96 / V8 5,7L
Wiek: 52
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 368
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-05-08, 23:25   

czy tam przedostatnio, bo ostatnio byłem bordową Ładą 2107 ;-)
 
 
sławekw 

Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 24
Skąd: Kraśnik/Lublin
Wysłany: 2012-05-08, 23:29   

santa fe napisał/a:
czy tam przedostatnio, bo ostatnio byłem bordową Ładą 2107 ;-)


tia, 26 kwietnia, na 3 maja nie pojechałem, szykowałem się na zlot MKP na Torze Kielce.
_________________
Dreams? V8 under the hood and drive back in
 
 
Techno200 
Wspierający


Wóz: Fbody
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 210
Skąd: Chełm
Wysłany: 2012-05-09, 20:47   

witaj

fajnie ze coraz wiecej ludzi z pasja na forum i z lubelskiego w dodatku.

pozdro
_________________
Pontiac Trans Am WS6 7.5 1979
Jeep Cherokee XJ 4.0 1991
Chevy Camaro Z28 5.7 LS1 2001
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group