Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ntr
2007-02-02, 12:26
[FOTO] Rapom V8 i inne motocykle z V8 na pokładzie
Autor Wiadomość
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-01-28, 01:36   [FOTO] Rapom V8 i inne motocykle z V8 na pokładzie

A może by tak na wiosnę motorek.. ;)

http://www.scigacz.pl/Naj...000KM,2600.html

rapomv8_4.jpg
1000 KM, V8, 8,2 litra pojemności, dwa koła i... alkohol!
Plik ściągnięto 21254 raz(y) 84.29 KB

_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
CzarnyChevi 


Wóz: obecnie tylko motor.,bedzie Stingray;)
Wiek: 32
Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 40
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-01-30, 21:19   

heh...ciekawe..ale nie na normalna kieszen..i nasze drogi..;)
...a moze tak skuterek: http://www.scigacz.pl/Sku...,nie!,2500.html :D ..hehe..!.
...a jezeli chodzi o motocykle o wiekszej mocy..;) to juz realniej mozna by myslec o Hayabusie Turbo , Y2K...itp:D heh. pzdr! /.Seba
_________________

www.corvette.pl
Ameryka traci , Polska sie bogaci '
..pomimo mlodego wieku...daze do doskonałości;D ...i do V8 !
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-01-30, 22:07   

To chyba oczywiste, że zapodałem info jako ciekawostkę kozackiego motocykla z V8.
Nie rozumiem co mają jakieś skutery i Hayabusy do tego. Sam lubię motocykle, ale trzymajmy się klimatu, bo trzeba będzie wątek do Śmietnika przenieść.. :roll:
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
CzarnyChevi 


Wóz: obecnie tylko motor.,bedzie Stingray;)
Wiek: 32
Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 40
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-01-31, 16:59   

no spoko.i rozumiem to dokladnie.jezeli cos w tym stylu...to ja jednak bede sie trzymal Boss Hossa..;)..!
http://www.bosshoss.net/Default.asp nie 1000 koni..;) ale na ulice bez problemu.
i tez V8 z vette..;) chociaz wyszla jakas wersja dla kobiet;D 4 litrowa;P..pozdro!

_________________

www.corvette.pl
Ameryka traci , Polska sie bogaci '
..pomimo mlodego wieku...daze do doskonałości;D ...i do V8 !
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-01-31, 23:29   

No! To już jak najbardziej na temat :) Niezłe 8)
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
CzarnyChevi 


Wóz: obecnie tylko motor.,bedzie Stingray;)
Wiek: 32
Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 40
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-02-01, 14:10   

no oglnie ciekawy motocykl..;) w wawie jezdzi jeden..;) i chyba jedyby w polsce..! no ale.. kazdy jezdzi na czym lubi..mnie tak scigacze kreca od zawsze;P pomimo ze niemaja v8;D heh.pozdrowienia
_________________

www.corvette.pl
Ameryka traci , Polska sie bogaci '
..pomimo mlodego wieku...daze do doskonałości;D ...i do V8 !
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-02-01, 15:15   

CzarnyChevi napisał/a:
no oglnie ciekawy motocykl..;) w wawie jezdzi jeden..;) i chyba jedyby w polsce..! no ale.. kazdy jezdzi na czym lubi..mnie tak scigacze kreca od zawsze;P pomimo ze niemaja v8;D heh.pozdrowienia

Mnie też, ale to forum jest o amerykańskich V8.. Podobnie mnie interesuje parę innych motoryzacyjnych wynalazków, ale.. to po prostu nie jest właściwe miejsce na takie dyskusje. Od tego jest dział lokalny (jeśli masz dostęp), albo spotkania przy piwie :)

Poprostu jak napisałem w regulaminie jednopunktowym - trzymajmy klimat 8)
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
CzarnyChevi 


Wóz: obecnie tylko motor.,bedzie Stingray;)
Wiek: 32
Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 40
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-02-01, 18:06   

hehe;D no spoko!.. pozdro! ...tak dla ciekawostki..boss hoss nawet wypuszczal TRIKE..;) i mozna bylo cupic na bazie cadillaca itp..;) fajne pomysly. pzdr
_________________

www.corvette.pl
Ameryka traci , Polska sie bogaci '
..pomimo mlodego wieku...daze do doskonałości;D ...i do V8 !
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-02-02, 12:25   

Jak masz ochotę to pozapodawaj trochę jeszcze fotek z motocyklowymi/trikowymi wynalazkami z V8 :)
Przenoszę temat do multimedii 8)
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
CzarnyChevi 


Wóz: obecnie tylko motor.,bedzie Stingray;)
Wiek: 32
Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 40
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-02-02, 14:27   

czy dział multimedia odpowiada temu to niewiem...;)
no ale...tak wiec Boss Hoss:
Obecnie oferuje motocykle ciężkie z wolnossącymi, ośmiocylindrowymi silnikami w układzie V, o pojemnościach od 5,7l do 8,2l i mocach od 355KM do 502KM (model BHC - 3 502). ...waga tego motocykla to okolo 600kg.
vmax - 260km/h ||






moze to nie V8..;) i zaraz bedzie ze nie to forum ale mysle ze tez warto pokazac;
motocykl MTT Y2K.





Ciekawe elementy w Y2K: Turbina Rolls-Royce Allison 250 pochodząca z wielozadaniowego śmigłowca Bell Jetranger. Ten helikopter waży około dwóch ton!!! Silnik, który da radę dwutonowej powietrznej gablocie zamontowano w motocyklu ważącym ( już z silnikiem)
230 kg.Jednostkę napędową można podzielić na trzy zasadnicze elementy, turbinę, kompresor oraz komorę spalania.
320 KM Y2K osiąga przy 52 000 obr/min, najwyższy moment obrotowy 576 Nm (!!!) osiąga przy 2000 obr/min.
Dane Internetowe:
Dane Techniczne MTT Y2K :

Silnik: Gazowa turbina Rolls-Royce Allison 250, nie posiada ukł. chłodzenia, uruchamiana hydraulicznie.
Sprzęgło jednotarczowe, suche. Jeden/dwa biegi (zależnie od modelu).
Przeniesienie napędu łańcuchem.
Moc: 320 KM (233,6 kW) przy 52 000 obr/min
Maks. moment obr. :576 Nm przy 2000 obr/min
Podwozie: Rama ze stopów lekkich, wahacz wleczony.
Ogumienie: p./t.:120/60 ZR17/ 200/50 ZR17
Hamulce: przód: 2x tarcza 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami Brembo, tył: 2x/1x (zależnie od modelu) tarcza 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami Brembo,
Wymiary: Rozstaw osi 1803 mm, wys. siodła 800mm
Masa własna : 208,7 kg (z płynami ponad 230 kg)
Poj. zbiornika paliwa : 34 litry

Osiągi

Pr. maks.: 402,3 km/h
Przyspieszenie na 1/4 mili: 9.8 sec (pr. ok. 268 km/h)
0 - 363 km/h : 15 sekund

Pozdro! Seba
_________________

www.corvette.pl
Ameryka traci , Polska sie bogaci '
..pomimo mlodego wieku...daze do doskonałości;D ...i do V8 !
 
 
kojot 


Wóz: Chevrolet Camaro
Wiek: 49
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 707
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-02-02, 23:35   

cholera na śmigłowcach się nawet znam ale w życiu nie przyszło mi do głowy, że ktoś taki silnik będzie potrafił wykorzystać w motocyklu :shock: w samochodzie by wystarczyło żeby zrobić bolida F1 ale w motocyklu .... jestem w szoku :-P
_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=qulbRsifOiI
 
 
CzarnyChevi 


Wóz: obecnie tylko motor.,bedzie Stingray;)
Wiek: 32
Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 40
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-02-03, 08:59   

heh..widzialem jeszcze inne patenty..tylko musze je odszukac i wstawie na forum..maja ludzie pomysly;P..! pzdr
_________________

www.corvette.pl
Ameryka traci , Polska sie bogaci '
..pomimo mlodego wieku...daze do doskonałości;D ...i do V8 !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group