Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Camaro 383 3gen
Autor Wiadomość
duch_gdansk 

Wóz: camaro 3gen 86r
Wiek: 49
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 62
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-10-03, 21:27   Camaro 383 3gen

Zamiast słów:
Tak był zabierany

http://www.youtube.com/watch?v=Q7Tj3GNxEXo

Tak było zanim jako tako działał (to w ogóle jeździ?)

http://www.youtube.com/wa...Bc&feature=plcp

Tak to jest jak się dorwie ktoś bez hamulców emocjonalnych (Azi \m/ )

http://www.youtube.com/wa...vA&feature=plcp

A plany są wielkie i nie do ogarnięcia na już bo monety brak.
Czeka już parę gratów: nowy dedykowany dyfer Moser do 3gen ford"9" z 4.11 i Detroit Locker
+ torque Arm mocowany do budy, skrzynia 4l80e a co dalej to się zobaczy ale wszystko co zbędne w kibel, klatka, co się da z włókien szklanych a jak ruszy z miejsca to zbieranie kasy na konkretniejszy engine.
_________________
Camaro 86r SC
Camaro 87r SC
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2012-10-03, 22:27   

Dobrze się zapowiada. Taka zbędne pytanie: myliście go kiedyś ?
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-03, 23:55   

fajny projekt :D
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
W0-SOPEL 

Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 202
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-04, 06:01   

Jeden z niewielu 3 genów jakie chciałbym mieć. Przerabiał robotę jak jeździł po Warszawie a chodził jak burza 8-)
_________________
'79 Chevy Camaro Z28 350 "Dragzie" Sold.
'88 Pontiac Trans Am GTA 305 ''Junkyard Dog'' Sold.
'77 Chevy Camaro Type LT 305 ''Crusher'' Sold.
'87 Chevy Corvette C4 350 ''Freedom Express''.
'79 Pontiac Trans Am 403 ''TwoTireFire''.
 
 
duch_gdansk 

Wóz: camaro 3gen 86r
Wiek: 49
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 62
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-10-04, 08:49   

nyos napisał/a:
Dobrze się zapowiada. Taka zbędne pytanie: myliście go kiedyś ?


Był myty i to nie raz ;-) ale po tygodniu wygląda jak przed myciem (syf z betonowego placu robi swoje).
Inna sprawa że mi się podobają takie złomowato wyglądające "zaniedbane" wozy, mi robi to czego nie widać.
Wilk w owczej skórze to jest to co duchy lubią najbardziej.
_________________
Camaro 86r SC
Camaro 87r SC
 
 
**OSKAR** 
Wspierający

Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 157
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-12-19, 18:59   

Wow , to jest oryginalny silnik ? Ile to ma kucy ? 8)
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2012-12-20, 11:40   

duch_gdansk napisał/a:
Inna sprawa że mi się podobają takie złomowato wyglądające "zaniedbane" wozy, mi robi to czego nie widać.


Ja tak mam z Camaro, przed remontem wyglądało lepiej niż z nowym lakierem i napicerką, taki cukierek się zrobił. Świr miał fajną furę, wyglądała jak padlina a tam 400 koni :)
 
 
**OSKAR** 
Wspierający

Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 157
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-12-20, 15:48   

Kurczę własnie widzialem ,że to chyba najbiedniejsza wersja camaro ale jak zaczął kręcić bączki to było widać moc o ile sie nie mylę to 383 Ci to 6,2 l. no nie ?
 
 
duch_gdansk 

Wóz: camaro 3gen 86r
Wiek: 49
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 62
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-12-23, 15:21   

383 jest liczone jako nasze 6,3ltr a seryjnie to było chyba jakieś 5.0 . Co do mocy to hamownia prawdę powie jak już będzie poskładane i będzie mierzone tylko RWHP bo mnie średnio interesuje moc na silniku zwłaszcza że skrzynka 4L80e swoje zeżre :-P ale potencjał jakiś ma bo na drugie oglądanie wozu jechałem Camaro LS1 w manualu i nie widziałem specjalnie różnicy a wręcz 3gen był bardziej chamsko narowisty.
Biedak prawie na maxa tylko te elektryczne szyby mnie jeszcze wnerwiają i winda w tylnej klapie ale to też pójdzie w piz... bo to waży :twisted:
_________________
Camaro 86r SC
Camaro 87r SC
 
 
Karol 
Wspierający

Wóz: CORVETTE C5
Wiek: 39
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 85
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-12-23, 22:29   

4l80e to bardzo dobre rozwiązanie wystarczy żeby była w dobrym stanie i bez żadnych modyfikacji zniesie moce rzędu +400/500hp zwłaszcza że z racji zastosowanego przełożenia 4:11 zgra się to fajnie bo 4l80e ma o wiele dłuższą jedynkę od na przykład th700
z ciekawości tylko zapytam czym masz zamiar ją wysterować ???
hmmm chyba że zestaw trans go stage3 full manual :-P
 
 
**OSKAR** 
Wspierający

Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 157
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-12-24, 09:07   

Moglibyście mi powiedzieć jak to jest z tymi nadbiegami ? Czy jak mam 4 stopniową skrzynię i chce zblokować skrzynie ,żeby jechać ciągle na tym samym biegu to moge sobie dać np.3 nadbieg ?
 
 
santa fe 
Wspierający

Wóz: Chevy C1500 '96 / V8 5,7L
Wiek: 51
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 368
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-12-24, 10:05   

3 to podbieg raczej w takim układzie :-D żeby jechać na tym samym to 1 trzeba wbić, wtedy wyżej już nie wrzuci.
 
 
Karol 
Wspierający

Wóz: CORVETTE C5
Wiek: 39
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 85
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-12-24, 13:29   

**OSKAR** napisał/a:
Moglibyście mi powiedzieć jak to jest z tymi nadbiegami ? Czy jak mam 4 stopniową skrzynię i chce zblokować skrzynie ,żeby jechać ciągle na tym samym biegu to moge sobie dać np.3 nadbieg ?


Pozycja 3 polega na tym ze skrzynia będzie pracować tylko do 3go biegu ale ta pozycja nie zapobiegnie redukcji na 2 jeśli wystąpią ku temu warunki aby można było zrobić tak jak mówisz i na przykład wręcz ruszać z trójki (nie wiem po co) to musisz zastosować zestaw (hd2) to jeśli chodzi o GM skrzynie wtedy w pozycji 1-2-3 masz pełną kontrolę nad przełożeniem a w pozycji D chodzi normalnie da się to też zrobić bez tego zestawu ale to TAJEMNICA :-P najprościej z zestawem 8-)
ogólnie można sobie zmieniać na każdą pozycje nawet w nie modyfikowanej skrzyni
trzeba tylko zachować rozwagę to tak jak w manualu nie wsadzisz 1 przy 100km/h tak samo i w automacie nie radzę ;-) trzeba dobierać pozycje do prędkości i przy zachowaniu tej ostrożności można się tym bawić do woli bez obawy że coś się uszkodzi.
 
 
**OSKAR** 
Wspierający

Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 157
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-12-24, 14:37   

Rozumiem , bo rozchodzi się o to ,że chcialbym zablokować bieg na lodzie ,żeby mi sie przerzucał na wyższe tylko był na jednym tak jak w manualu . Może na L by dało radę ?
 
 
duch_gdansk 

Wóz: camaro 3gen 86r
Wiek: 49
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 62
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-12-24, 23:13   

Karol napisał/a:
4l80e to bardzo dobre rozwiązanie wystarczy żeby była w dobrym stanie i bez żadnych modyfikacji zniesie moce rzędu +400/500hp zwłaszcza że z racji zastosowanego przełożenia 4:11 zgra się to fajnie bo 4l80e ma o wiele dłuższą jedynkę od na przykład th700
z ciekawości tylko zapytam czym masz zamiar ją wysterować ???
hmmm chyba że zestaw trans go stage3 full manual :-P

Będzie full manual :mrgreen: szkoda kasy na kombinacje z elektroniką do wózka którym po bułki jeździć nie będę. Tak samo nie będzie prędkościomierza chyba że ktoś ma tani patent na wyprowadzenie sygnału z 4l80e. Ja nic za grosze nie znalazłem a kilka setek $ można wydać na coś co jest bardziej potrzebne :twisted:
_________________
Camaro 86r SC
Camaro 87r SC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group