Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: ntr
2013-02-23, 10:41
Wydech
Autor Wiadomość
kitt94 
Knight Rider 4 ever

Wiek: 29
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 70
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2013-02-26, 00:00   

99piotr99 napisał/a:
Miałem okazję rozpierniczać i glasy i tak naprawdę to materiał jest ten sam jedynie ze względu na gabary jest go więcej. A zasada działania jest identyczna jak w zwykłej strumienicy. Mało tego glasy tylko podkręcają spalinya w strumienicach można jeszcze pobawić się zwężkami i rodzajami gwintu w łusce.


I cała moja teoria wzięła w łeb. :-P

No, jak rozwalałeś i jedno i drugie, to nie mam w takim razie nic do gadania. :-)
_________________
Knight Rider, a shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law.
 
 
Mucha69 
lubie RWD

Wóz: Ford Thunderbird SC
Wiek: 39
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 43
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-02-26, 01:46   

a nie jest tak ze ktos juz to raz dobrze zrobil i mozna uzyc google? :) wydaje mi sie ze sa wyliczenia co, jak, jak grubo i jak dlugo dla kazdej mozliwej fury... moge sie mylic ale podejme wyzwanie :D
_________________
God bless America...n cars!
 
 
mike 
Czerwone są szybsze


Wóz: 3gen firebird 4BlackBetty
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 214
Skąd: lublin
Wysłany: 2013-02-26, 08:53   

Mucha69 napisał/a:
a nie jest tak ze ktos juz to raz dobrze zrobil i mozna uzyc google? :) wydaje mi sie ze sa wyliczenia co, jak, jak grubo i jak dlugo dla kazdej mozliwej fury... moge sie mylic ale podejme wyzwanie :D


Może i tak jest , a może można zrobić to jeszcze lepiej, zresztą wychodząć z takiego założenia najlepiej jest chyba zrobić tak jak robiła to fabryka bo mądre projektujące głowy chyba najlepiej to poobliczały , nie ?? :mrgreen:
Piotr czai bazę i liczyłem tylko że zasięgnę jego opinii ;-)
Zresztą jak znajdziesz w googlach coś konkretnego to masz u mnie browca,
W końcu do Hrubieszowa się chyba wybierasz ;-)
 
 
99piotr99 
Wspierający

Pomógł: 2 razy
Wiek: 26
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 374
Skąd: z dupy
Wysłany: 2013-02-26, 10:22   

:barf:
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 21:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mucha69 
lubie RWD

Wóz: Ford Thunderbird SC
Wiek: 39
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 43
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-02-26, 12:14   

mike napisał/a:
wychodząć z takiego założenia najlepiej jest chyba zrobić tak jak robiła to fabryka


absolutnie nie :) oszukuja Nas (dla nich musi byc cicho a dla Nas moc i dzwiek)

poszukam... jak znajde dam znac :)
_________________
God bless America...n cars!
 
 
mike 
Czerwone są szybsze


Wóz: 3gen firebird 4BlackBetty
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 214
Skąd: lublin
Wysłany: 2013-02-28, 21:12   

99piotr99 napisał/a:
mike napisał/a:



A jak zbudowałbyś układ w 305 ?
Myślałem nad wywaleniem kata, a właściwie puszki bo tyle zostało i w stawieniu w to miejsce strumienicy . Naczytałem się jednak że jak dobrze nie wyliczę w którym miejscu ma być i jaka ma być to tylko pogorszę i tak kiepskie osiągi... Mój móżdżek nie jest w stanie tego obliczyć :mrgreen:
I chyba zostanę przy stock rurach wyjebię kata a na końcu uspawam sobie nie za dużą puszkę żeby jednak coś doporężało trochę układ ;-) Oczywiście bez wełny żeby nie było za cicho :twisted:


Tu problem polega na tym że nie można zbytnio odprężyć ukladu. Lambda wtedy zgłupieje, efekt może być taki że auto zacznie dużo palić a nie jechać bo odczyt pokaże słabą mieszankę. Opcje sądwie albo trzeba za lambdą wstawić przegrodę maly pół księżyc który wywola male zawirowanie przy lambdzie ale spowoduje wmiare poprawny odczyt. Co przy takim ukladzie sprawi że możesz mieć totalnie pusty układ wydechowy. Druga opcja to w miesce kata zalożyć łuskę sprężającą ona spowoni uciekanie spalin. Reszta układu wtedy wmiarę dowolna.


Krótko zwięźle i na temat :) Dzięki za radę .
Jakiej firmy masz założone łuski ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group