Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Camaro 5.0 TBI - Falujace ciśnienie oleju
Autor Wiadomość
carlito 


Wóz: Camaro RS '92
Wiek: 42
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 469
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-22, 09:35   

ntr napisał/a:
carlito napisał/a:
chyba silniczek krokowy co?

Raczej nie, bo w TBI go nie ma.. :) ..


lol :mrgreen:
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2013-05-22, 09:43   

Carlito,

Nie wiem jak szukałeś tego czujnika, ja wpisałem czujnik camaro i 1sza aukcja:

http://allegro.pl/czujnik...3204000863.html
 
 
carlito 


Wóz: Camaro RS '92
Wiek: 42
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 469
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-22, 10:17   

nyos ja go widziałem ale tam właśnie nie ma mojego modelu/rocznika w spisie
tam kilka takich jest w cenach 55 - 200 i nie wiem czy one są te same (wyglądają na te same tylko foto z innej perspektywy) ale nie jestem pewien, na Kunickiego kosztuje 230, bez tego mogę sobie jechać, pytanie czy bez tego zaworu wolnych mogę jechać?
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2013-05-22, 11:56   

carlito napisał/a:
czy bez tego zaworu wolnych mogę jechać?


Tego nie wiem, ale jak mu będziesz sadził to nie będzie na wolnych więc może nie będzie to przeszkadzało :twisted:

A tak poważnie to może ktoś ma w Lublinie używkę (nie wiem ile to roboty przy wymianie) i będzie mógł porzyczyć, w końcu F-BODY 3genów w Lubelskim jest dość sporo. Ja bym pytał Mike, Shoguna.

Czujnik ciśnienia oleju to wiadomo, można jeździć a przy okazji zrobić. To pierdoła. Zresztą silnik pracuje bardzo kulturalnie i na pewno nic się tam nie dzieje. Dobrze byłoby zapytać od jakiego producenta jest ten czujnik, podejrzewam że najtańszy to jakiś zamiennik mało renomowanej firmy, a najdroższy to GM.
 
 
carlito 


Wóz: Camaro RS '92
Wiek: 42
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 469
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-22, 11:57   

jutro się dowiem bo ten mechanik akurat uciekł na wolne dzisiaj ehh
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-22, 12:01   

Nie wiem, czemu LOLujesz moją wypowiedź.
Rolę silnika krokowego w TBI pełni zawór IAC. Można go wyczyścić, albo wyregulować. Nie trzeba od razu wymieniać..

Tak samo zawór EGR lubi się przybrudzić i powoduje falowanie obrotów - problem znany nawet z eurpejskich aut.
Miałem taki sam silnik w swoim F-Body to staram się podpowiedzieć co nieco. To bardzo fajna i ekonomiczna jednostka, w użytkowaniu i właśnie serwisie 8)
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2013-05-22, 12:01   

to można wymienić chyba samemu,
 
 
carlito 


Wóz: Camaro RS '92
Wiek: 42
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 469
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-22, 15:56   

ntr napisał/a:
Nie wiem, czemu LOLujesz moją wypowiedź.

Kuba nie Twoją wypowiedź a moją, napisałem "lol" zaśmiewając się z siebie,żeby podkreślić jakie bidne mam pojęcie w temacie, myślałem że coś wiem a tu się okazuje że to co mi się wydawało że wiem to czegoś takiego nie ma ;)

dzięki za podpowiedzi
 
 
W0-SOPEL 

Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 202
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-22, 15:58   

Ja się podczepię..

Pontiac Firebird wersja T/A GTA 5.0 TPI 1988.

Stał 3 lata, mechanika wyprowadzona w tym czasie na ludzi. Od 3 tygodni zacząłem nim jeździć, zrobiłem kilkaset kilometrów. W niedziele wróciłem z kruz'a wszystko ok. Wczoraj musiałem go prze parkować i od razu ciśnienie oleju idzie na max 60'. Dziś to samo od razu wskakuje na około 50 po paru sekundach jest na 60 i do zgaszenia samochodu nie chcę zejść. Jakieś koncepcję ?
_________________
'79 Chevy Camaro Z28 350 "Dragzie" Sold.
'88 Pontiac Trans Am GTA 305 ''Junkyard Dog'' Sold.
'77 Chevy Camaro Type LT 305 ''Crusher'' Sold.
'87 Chevy Corvette C4 350 ''Freedom Express''.
'79 Pontiac Trans Am 403 ''TwoTireFire''.
 
 
carlito 


Wóz: Camaro RS '92
Wiek: 42
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 469
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-24, 18:38   

czujnik ciśnienia wymieniłem i przejechałem się, niby nie spadł do zera ale na D jak stoję na hamulcu to ciśnienie jest tak jak na obrazku lub jeszcze tą kreseczkę mniej, to normalne? bo nie wiem, głupie pytanie ale powiedzcie mi

na pewno jeszcze ten zawór wolnych obrotów i pewnie przez to ciśnienie może spadać ale czy tak jak na obrazku lub kreseczkę na czerwonym to norma? czy mam się zacząć martwić dalej? :(

 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-25, 08:49   

Jest OK, w zależności od auta różnie spada. Ważne by podczas jazdy było ponad czerownym polem..
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group