Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Gdzie dobrze wyregulować gaźnik ?
Autor Wiadomość
B_Bandzior 


Wóz: 2-gen
Wiek: 42
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 24
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-27, 15:55   Gdzie dobrze wyregulować gaźnik ?

Witam,
Mam pytanie, gdzie regulujecie swoje gaźniki? Zakupiłem gaźnik w 2012 pod koniec sezonu i nie zdążyłem go wyregulować, może coś podpowiecie gdzie warto, kto ma odpowiedni sprzęt, wiedzę i doświadczenie, gaźnik mam Edelbrock-a
 
 
99piotr99 
Wspierający

Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 374
Skąd: z dupy
Wysłany: 2013-03-27, 16:20   Re: Gdzie dobrze wyregulować gaźnik ?

:barf:
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 21:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
B_Bandzior 


Wóz: 2-gen
Wiek: 42
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 24
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-27, 16:24   

dokładnie mam taki model
http://www.summitracing.com/parts/EDL-1801/
 
 
99piotr99 
Wspierający

Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 374
Skąd: z dupy
Wysłany: 2013-03-27, 16:59   

:barf:
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 21:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 35
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2013-03-27, 17:07   

Jeśli dobrze pamiętam to strzela mu i ma problem z odpaleniem na zimnym.
 
 
99piotr99 
Wspierający

Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 374
Skąd: z dupy
Wysłany: 2013-03-27, 17:16   

:barf:
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 21:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
B_Bandzior 


Wóz: 2-gen
Wiek: 42
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 24
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-27, 18:18   

zapłon chyba jest dobrze ustawiony bo odpala dobrze, ale jednak leje strasznie benzynę - czyli zbyt bogata mieszanka paliwa

gaźnik nigdy nie był regulowany gdyż jeździłem na nim tylko 2 razy więc można powiedzieć że ma ustawienia fabryczne
 
 
UltraTwist 
Elvis żyje!


Wóz: Dodge Ram B250
Wiek: 34
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 36
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-05-26, 23:39   

instrukcja .
Odpal, jak się nagrzeje ustaw wolne obroty, ustaw zapłon (nie na czuja!) przy odłączonym podciśnieniu aparatu.

no i ciśnienie paliwa, edelbrocki lubią 5 psi
ewentualnie sprawdz czy nie bierze gdzieś lewego powietrza
bardzo przydatny jest wakuometr wyskalowany w In-Hg i najlepiej z nim regulować wolne obroty by mieć możliwie duże podciśnienie, podłączamy go pod drugi króciec który zapodaje nam podciśnienie w pełnym zakresie obrotów.
samo podciśnienie dużo pomaga przy diagnostyce
Edelbrocki są bardzo proste w budowie i regulacji, seryjne wnętrzności powinny wystarczyć na początek jeśli tylko sam gaźnik został dobrze dobrany.
Do iglic i sprężynek masz bardzo łatwy dostęp od góry.
Do dysz i pływaków dostaniesz się wyjmując trzy zawleczki i odkręcając śrubki od górnej pokrywy air horn, przy twoim AVS nie powinno być dużej różnicy.

Dokładną regulację dla primaries i secondaries robi się na kolor świec, tutaj masz to ładnie opisane

Ludzie je sobie chwalą ale jak wyprodukują bubla to fest.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group