Gdzie dobrze wyregulować gaźnik ? |
Autor |
Wiadomość |
B_Bandzior

Wóz: 2-gen
Wiek: 42 Dołączył: 19 Wrz 2011 Posty: 24 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-03-27, 15:55 Gdzie dobrze wyregulować gaźnik ?
|
|
|
Witam,
Mam pytanie, gdzie regulujecie swoje gaźniki? Zakupiłem gaźnik w 2012 pod koniec sezonu i nie zdążyłem go wyregulować, może coś podpowiecie gdzie warto, kto ma odpowiedni sprzęt, wiedzę i doświadczenie, gaźnik mam Edelbrock-a |
|
|
|
 |
99piotr99
Wspierający
Pomógł: 2 razy Wiek: 27 Dołączył: 02 Sie 2009 Posty: 374 Skąd: z dupy
|
Wysłany: 2013-03-27, 16:20 Re: Gdzie dobrze wyregulować gaźnik ?
|
|
|
|
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 21:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
B_Bandzior

Wóz: 2-gen
Wiek: 42 Dołączył: 19 Wrz 2011 Posty: 24 Skąd: Lublin
|
|
|
|
 |
99piotr99
Wspierający
Pomógł: 2 razy Wiek: 27 Dołączył: 02 Sie 2009 Posty: 374 Skąd: z dupy
|
Wysłany: 2013-03-27, 16:59
|
|
|
|
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 21:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
nyos
Wspierający
Wiek: 35 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 1209 Skąd: Wild Wild West
|
Wysłany: 2013-03-27, 17:07
|
|
|
Jeśli dobrze pamiętam to strzela mu i ma problem z odpaleniem na zimnym. |
|
|
|
 |
99piotr99
Wspierający
Pomógł: 2 razy Wiek: 27 Dołączył: 02 Sie 2009 Posty: 374 Skąd: z dupy
|
Wysłany: 2013-03-27, 17:16
|
|
|
|
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 21:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
B_Bandzior

Wóz: 2-gen
Wiek: 42 Dołączył: 19 Wrz 2011 Posty: 24 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-03-27, 18:18
|
|
|
zapłon chyba jest dobrze ustawiony bo odpala dobrze, ale jednak leje strasznie benzynę - czyli zbyt bogata mieszanka paliwa
gaźnik nigdy nie był regulowany gdyż jeździłem na nim tylko 2 razy więc można powiedzieć że ma ustawienia fabryczne |
|
|
|
 |
UltraTwist
Elvis żyje!

Wóz: Dodge Ram B250
Wiek: 34 Dołączył: 22 Maj 2012 Posty: 36 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2013-05-26, 23:39
|
|
|
instrukcja .
Odpal, jak się nagrzeje ustaw wolne obroty, ustaw zapłon (nie na czuja!) przy odłączonym podciśnieniu aparatu.
no i ciśnienie paliwa, edelbrocki lubią 5 psi
ewentualnie sprawdz czy nie bierze gdzieś lewego powietrza
bardzo przydatny jest wakuometr wyskalowany w In-Hg i najlepiej z nim regulować wolne obroty by mieć możliwie duże podciśnienie, podłączamy go pod drugi króciec który zapodaje nam podciśnienie w pełnym zakresie obrotów.
samo podciśnienie dużo pomaga przy diagnostyce
Edelbrocki są bardzo proste w budowie i regulacji, seryjne wnętrzności powinny wystarczyć na początek jeśli tylko sam gaźnik został dobrze dobrany.
Do iglic i sprężynek masz bardzo łatwy dostęp od góry.
Do dysz i pływaków dostaniesz się wyjmując trzy zawleczki i odkręcając śrubki od górnej pokrywy air horn, przy twoim AVS nie powinno być dużej różnicy.
Dokładną regulację dla primaries i secondaries robi się na kolor świec, tutaj masz to ładnie opisane
Ludzie je sobie chwalą ale jak wyprodukują bubla to fest. |
|
|
|
 |
|