Witam wszystkich. |
Autor |
Wiadomość |
miro.t
Dołączył: 14 Lut 2014 Posty: 8 Skąd: TG
|
Wysłany: 2014-02-14, 09:29 Witam wszystkich.
|
|
|
Witam. Mirek jestem. Pokazało mi się z przodu 4x dlatego czas na drugą młodość Chce spełnić swoje młodzieńcze marzenie i kupić jakiegoś fajnego amerykanina coupe, muscle car. Znalazłem jedno Camaro 75, zamieściłem prośbę o wycenę i proszę o recenzję czy warto.
http://amerykany.com/viewtopic.php?t=3742
Pracuję w branży gumowej, jakby ktoś coś potrzebował.
Pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez miro.t 2014-02-14, 09:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
ntr
Administrator GM driver :-)

Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2311 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-02-14, 09:37
|
|
|
Witaj,
ale zacznij proszę przygodę z forum od przeczytania regulaminu...
Abstrahując od faktu, że ocena auta po zdjęciach to jak wróżenie z fusów, to z pewnością nie ma to żadnego związku z problemami technicznymi dla jakich są działy techniczne.
Takie tematy poruszany w dziale handlowym, albo ogólnym (jeśli nie masz na myśli konkretnego egzemplarza). |
_________________ "Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!" |
|
|
|
 |
miro.t
Dołączył: 14 Lut 2014 Posty: 8 Skąd: TG
|
Wysłany: 2014-02-14, 09:45
|
|
|
Dziękuje za zwrócenie uwagi.
Będę bardziej uważny.
Miałem nadzieję, że może ktoś z szanownego forum był oglądać to auto i może powiedzieć coś o jego stanie. Ja jestem laikiem, mnie ono odpaliło, fajnie jechało, ale na detalach technicznych to się nie znam. |
|
|
|
 |
ntr
Administrator GM driver :-)

Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2311 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-02-14, 09:54
|
|
|
Parę osób na forum ma 2gą generację F-Body, więc na pewno coś podpowiedzą
Dobre zadbane egzemplarze to tak od 30tys się zaczynają, bazę do odbudowy można już za 15tys wyrwać, z tego co ja się orientuję, ale nie śledzę na bieżąco rynku.. |
_________________ "Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!" |
|
|
|
 |
nyos
Wspierający
Wiek: 35 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 1209 Skąd: Wild Wild West
|
Wysłany: 2014-02-14, 11:09
|
|
|
Daj wiecej zdjec jesli mozesz |
|
|
|
 |
miro.t
Dołączył: 14 Lut 2014 Posty: 8 Skąd: TG
|
Wysłany: 2014-02-14, 13:24
|
|
|
Niestety nie mam więcej zdjęć. Auto ma kosztować ok 24 tyś. dlatego się nad nim zastanowiłem, ale może lepiej odpuścić i poszukać modelu z V8. |
|
|
|
 |
W0-SOPEL
Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 202 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-14, 18:14
|
|
|
Z tego co pamiętam to samochód przeszedł około roku wstecz remont. Przed remontem cenili go tak samo. Cena za w miarę sensowne Camaro nawet z R6 w granicach 24 tysięcy to dobra cena aczkolwiek pytanie jakiej jakości była ta renowacja. Sam kolor i pomysł na wnętrze zupełnie do mnie nie przemawia. Można coś ciekawszego znaleźć za takie pieniądzę według mnie. Do tego dochodzi Ci koszt rejestracji bo to anglik. |
_________________ '79 Chevy Camaro Z28 350 "Dragzie" Sold.
'88 Pontiac Trans Am GTA 305 ''Junkyard Dog'' Sold.
'77 Chevy Camaro Type LT 305 ''Crusher'' Sold.
'87 Chevy Corvette C4 350 ''Freedom Express''.
'79 Pontiac Trans Am 403 ''TwoTireFire''. |
|
|
|
 |
nyos
Wspierający
Wiek: 35 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 1209 Skąd: Wild Wild West
|
Wysłany: 2014-02-14, 18:42
|
|
|
Ja za swojego Camaro'75 dałem 24 tyś. i wymagał generalnego remontu, ale z V8. Jeśli stan jest taki jak na zdjęciach i pod warunkiem że pali, jeździ i hamuje to brałbym za tą kasę bez zastanawiania. Szkoda że ktoś zrobił taką siatką na tabicerce, strasznie to wygląda. Za to kolor tapicerki i budy wygląda jak dla mnie bardzo fajnie, ale to kwestia gustu. NIe przejmuj się że to R6, to można kiedyś wymienić na V8 |
|
|
|
 |
cornholio01

Wóz: Ford Mustang 95',Ford Expedition 98'
Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 343 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-02-14, 21:59
|
|
|
cześć - słuchaj nyosa,dobrze gada,silnik zawsze idzie zmienić,choć i v6 da się lubić |
|
|
|
 |
miro.t
Dołączył: 14 Lut 2014 Posty: 8 Skąd: TG
|
Wysłany: 2014-02-15, 09:06
|
|
|
Dzięki za opinie.
W tym aucie jest jeszcze coś dziwnego. Dostałem zdjęcia dokumentów, oryginalne z 1983 roku. Próbowałem to auto sprawdzić w UK i jego kartoteka jest pusta, czy to w ogóle możliwe, aby ktoś przez 30lat nie robił żadnych przeglądów? |
|
|
|
 |
W0-SOPEL
Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 202 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-15, 09:49
|
|
|
Nyos przepłaciłeś o jakieś no 6 tysięcy chociaż dla mnie 9 więc marny to był interes. Nie mniej jednak jeśli faktycznie chcesz takie auto to warto rozważyć ten egzemplarz. Grunt żeby miał dowód rejestracyjny angielski i nie będzie problemu z rejestracją. Z tego co mówił kolega na innym forum który siedzi w UK to mają niezły miks jak chcesz sam sobie sprawdzić samochód. Cornholio to auto ma R6.. |
_________________ '79 Chevy Camaro Z28 350 "Dragzie" Sold.
'88 Pontiac Trans Am GTA 305 ''Junkyard Dog'' Sold.
'77 Chevy Camaro Type LT 305 ''Crusher'' Sold.
'87 Chevy Corvette C4 350 ''Freedom Express''.
'79 Pontiac Trans Am 403 ''TwoTireFire''. |
|
|
|
 |
miro.t
Dołączył: 14 Lut 2014 Posty: 8 Skąd: TG
|
Wysłany: 2014-02-15, 10:21
|
|
|
No właśnie to jest R6 i tu jest zagwostka, bo wnętrze auta jak i blacharka wyglądają bardzo dobrze (nie wiem czy nie za dobrze) tylko ten silnik.
Dostałem zdjęcie dokumentów z 1983 roku jest to dokument V5 i V5/1. Teraz tylko muszę znaleźć kogoś w UK, kto mi go gruntownie sprawdzi, bo nie wiem czy to moje sprawdzenie było rzetelne. |
|
|
|
 |
nyos
Wspierający
Wiek: 35 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 1209 Skąd: Wild Wild West
|
Wysłany: 2014-02-15, 11:07
|
|
|
Olej sprawdzanie papierow i rejestracje z UK. Poniewaz samochd moze pijjsc na zolte blachy nie ma sensu robic oplat tym zlodziejom. Wystarczy ze wezmiesz oswiadczenie od kogos bliskiego o ze Ci ten samochod podarowal. Potem jestrujesz na to oswiadczenie na zolte bladhy, zadnych akcys i latania po urzedach, do zabytku nie trzeba miec papierow, ocYiwscie po za opinia konserwatora i specjalnym przegladem technicznym. OC nie musi miec ciaglosci, przeglad techniczzny robosz raz na zawsze |
|
|
|
 |
cornholio01

Wóz: Ford Mustang 95',Ford Expedition 98'
Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 343 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-02-15, 11:59
|
|
|
jak sie nie myle to z anglikiem niema problemu z rejestracjaą,jak jest papier v5c,chyba,że w starszych jakoś inaczej,alem głowy niedam sobie uciąć,przywoziłem kiedyś anglika i musiał być dowód v5c do rejestracji,tak mi w pamięci zostało,WO-Sopel,masz racje- nie zwróciłem uwagi |
|
|
|
 |
miro.t
Dołączył: 14 Lut 2014 Posty: 8 Skąd: TG
|
Wysłany: 2014-02-15, 12:31
|
|
|
Panowie, to tak reasumując, jest sens brać auto z takim silnikiem?? Niektórzy twierdza , że z tym silnikiem to kaleka, a nie auto.
Czy lepiej odpuścić i szukać jakiegoś w V-ką? |
|
|
|
 |
|