Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Witam :)
Autor Wiadomość
Vini 
T/A 4ever


Wóz: Trans-AM GTA 6.6TPI T-Top
Wiek: 36
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 357
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-06-10, 09:59   

Midnite Tom napisał/a:
Vini to ja się zgłoszę po rady co do gazowni, jak już kupię wózek, bo tylko do pracy wyrabiam 1,2 tys km. Napędzane bąkami V8 na trasie wyniesie mnie tyle co punto 1,2l.


Żadna tajemnica :) na jednym tankowaniu dojechałem do Hrubieszowa, cały dzień upalałem i dopiero w drodze powrotnej tankowanie :) butla 40l>grube przewody>elektrozawór>Parownik (ja mam do 350 kucy z płynnym dawkowaniem gazu)>blos (mocujesz go jak najbliżej przepustnicy, a następnie regulujesz go na analizatorze spalin)
_________________


Trans-AM 400 SLP
Camaro 305 Carb
Caprice 307 Carb
 
 
 
cornholio01 


Wóz: Ford Mustang 95',Ford Expedition 98'
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 343
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-06-10, 12:30   

jak dokupie jeszcze jakiś wóz -wtedy 1 też chyba doładuję bąkami,ale nie piekarnia
 
 
 
**OSKAR** 
Wspierający

Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 157
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-06-10, 19:44   

Vini napisał/a:
Midnite Tom napisał/a:
Vini to ja się zgłoszę po rady co do gazowni, jak już kupię wózek, bo tylko do pracy wyrabiam 1,2 tys km. Napędzane bąkami V8 na trasie wyniesie mnie tyle co punto 1,2l.


Żadna tajemnica :) na jednym tankowaniu dojechałem do Hrubieszowa, cały dzień upalałem i dopiero w drodze powrotnej tankowanie :) butla 40l>grube przewody>elektrozawór>Parownik (ja mam do 350 kucy z płynnym dawkowaniem gazu)>blos (mocujesz go jak najbliżej przepustnicy, a następnie regulujesz go na analizatorze spalin)

Jak wyliczyłeś te kuce ? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
 
 
Biker 

Wiek: 29
Dołączył: 27 Maj 2014
Posty: 69
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-06-10, 19:50   

Z tego co się orientuję to na parowniku jest napisane do ilu koni można go stosować.
 
 
 
Midnite Tom 
Wspierający


Wóz: 94 Mustang GT
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 290
Skąd: świętokrzyskie
Wysłany: 2014-06-10, 21:33   

Vini napisał/a:

:) butla 40l>grube przewody>elektrozawór>Parownik (ja mam do 350 kucy z płynnym dawkowaniem gazu)>blos (mocujesz go jak najbliżej przepustnicy, a następnie regulujesz go na analizatorze spalin)

Blosy jeszcze produkują???? Z tego co czytałem to miały homologację.
Mozliwe że to lepsze rozwiązanie od sekwencji.


Biker napisał/a:
Z tego co się orientuję to na parowniku jest napisane do ilu koni można go stosować.


Parowniki dobiera się do mocy a nie do pojemności - do takich dużych silników widziałem już zestawy 2parowników po 150KM-200KM.

Sorki za OT.
 
 
Biker 

Wiek: 29
Dołączył: 27 Maj 2014
Posty: 69
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-06-10, 23:08   

To przeciez napisałem że do ilu koni. Czyli mocy:) ja bym się zastanowił czy będę na tyle dużo jeździł żeby mi sie koszt instalacji zwrócił.
 
 
 
Vini 
T/A 4ever


Wóz: Trans-AM GTA 6.6TPI T-Top
Wiek: 36
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 357
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-06-11, 09:45   

Midnite Tom napisał/a:
Parowniki dobiera się do mocy a nie do pojemności - do takich dużych silników widziałem już zestawy 2parowników po 150KM-200KM.

Sorki za OT.


z dualem jest problem zgrania dwóch parowników, dlatego lepszym rozwiązaniem wg. mnie jest singiel o dużej przepustowości z płynną regulacją :)
_________________


Trans-AM 400 SLP
Camaro 305 Carb
Caprice 307 Carb
 
 
 
Midnite Tom 
Wspierający


Wóz: 94 Mustang GT
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 290
Skąd: świętokrzyskie
Wysłany: 2014-06-12, 21:41   

Biker napisał/a:
To przeciez napisałem że do ilu koni. Czyli mocy:) ja bym się zastanowił czy będę na tyle dużo jeździł żeby mi sie koszt instalacji zwrócił.


Faktycznie.
Sorry zwracam honor.
Po kupnie objeździ się by sprawdzić jak sobie radzi i usunąć usterki. Dopiero potem zdecyduje się czy ma jeździć na co dzień i czy jest sens zakładać gaz.

Vini napisał/a:
z dualem jest problem zgrania dwóch parowników, dlatego lepszym rozwiązaniem wg. mnie jest singiel o dużej przepustowości z płynną regulacją :)


W praktyce pakuje się to co jest na stanie, stąd często rzeźby z dwóch zbyt małych parowników. Ale to mniejsze zło bo i tak większość zagazowanych dużych silników ma zamontowane instalacje nadające się do tico. Ale tu już odbiegamy od tematu.
 
 
Biker 

Wiek: 29
Dołączył: 27 Maj 2014
Posty: 69
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-09-22, 01:27   

W szkole zacząłem już jazdy więc mam koszt prawka do przodu :) , pasek raczej na pewno leci na sprzedaż ( o ile znajdę kupca innego niż złom :) ). Czas pokaże czy będzie mnie stać na coś godnego uwagi jeszcze za czasów szkoły czy " Amerykaniec " będzie czekał na moją wypłatę z pracy na stałe za parę lat. Stwierdziłem że trochę bez sensu jest kupować jakiś dupowóz na chwilę skoro auto na stałe mi na razie nie potrzebne , trzeba od razu celować w sedno sprawy :)
 
 
 
Jahowy 

Wóz: Passat
Wiek: 43
Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-09-23, 10:35   

Siemano, pozdrowienia z Wrocławia. Troche poczytam, bo jestem zielony w temacie muscle carów póki co.
_________________
www.autotesto.pl - sprawdzanie aut
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group