Dodge Ram Van 5.2 |
Autor |
Wiadomość |
UltraTwist
Elvis żyje!

Wóz: Dodge Ram B250
Wiek: 34 Dołączył: 22 Maj 2012 Posty: 36 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2012-09-15, 15:16
|
|
|
już wyjaśniam. Gaźnik będzie później, staram się trzymać zasady "tylko jedna modyfikacja na raz", no i kasa. obecnie mam seryjną przepustnice TBI(wtrysk wczesnej generacji) widać ją na zdjęciach.
kolektor dolotowy to edelbrock performer 2176, wysokość jak w serii, wszystkie dane można znaleźć na stronie producenta, pomierz sobie linijką i suwmiarką to co masz to będziesz wiedział czy przypasi, znalazłem go jako używkę na cragslist za 100$, wypiaskowany, tylko bez korków był to dokupiłem je w sklepie hydraulicznym. U mnie przepustnica jest wyżej ale z tego względu że zrobiłem adapter i razem ze wszystkimi uszczelkami zrobiła się gruba kanapka.
W ciągu tygodnia ogarnę temat H pipe'a, powinien ładnie pasować tuż za michą skrzynii.
Wiatraki dają rade utrzymać stałą temperaturę 105 stopni, trochę za dużo ale nie zmieniałem termostatu i nie czyściłem chłodnicy i nie dokończyłem krawędzi obudowy wentylatorów, zrobiłem je na przekaźnik i pstryczek, to włączam je jak stoję nim na światłach albo parkuję |
|
|
|
 |
UltraTwist
Elvis żyje!

Wóz: Dodge Ram B250
Wiek: 34 Dołączył: 22 Maj 2012 Posty: 36 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2013-01-29, 00:50
|
|
|
właśnie udało mi się zamontować gaźnik , krótko pochodził bo tymczasowo dostaje paliwo z zbiorniczka od kosiarki ale już wiem że działa.
Czekając na części zrobiłem podświetlenie wnętrza i podłączyłem sterownik wentylatorów ale o tym rozpiszę się później |
|
|
|
 |
ntr
Administrator GM driver :-)

Wóz: '87 El Camino
Wiek: 44 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2311 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-01-29, 09:36
|
|
|
Wrzucaj fotki! Chętnie zobaczymy Twoje zmagania! |
_________________ "Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!" |
|
|
|
 |
UltraTwist
Elvis żyje!

Wóz: Dodge Ram B250
Wiek: 34 Dołączył: 22 Maj 2012 Posty: 36 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2013-01-30, 00:39
|
|
|
zacząłem od skompletowania wszystkiego co niezbędne do przeróbki
-gaźnik kupiłem w przedświątecznej promocji z sklepu edelbrocka za 200$
-aparat zapłonowy z wbudowanym modułem "Ready to run" i cewka
ponieważ okazało się że aparat nie ma odcinki obrótów to dla świetego spokoju dokupiłem ogranicznik obrotów MSD i komplet kostek do niego
-regulator napięcia ponieważ wcześniej tą funkcję pełnił komputer, inaczej nie miałbym ładowania
-zestaw do kalibracji gaźnika (będę miał się czym bawić )
-dużo pierdół ułatwiających montaż
I jak to zwykle bywa, coś trzeba dokupić
lepiej pasujące kable zapłonowe
oraz odpowiedni regulator ciśnienia paliwa bo te na allegro zupełnie się nie nadają do tego typu przeróbki
Z pozostałych rzeczy przy których będę musiał podłubać to
przekaźnik pompy paliwa, linka gazu, kickdown
no i w drogę! |
|
|
|
 |
duch_gdansk
Wóz: camaro 3gen 86r
Wiek: 50 Dołączył: 02 Paź 2012 Posty: 62 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-02-01, 19:01
|
|
|
Fajna furka w zdrowym klimacie. Szkoda że 318 ale kto wie na co wpadniesz jak trochę kasy wleci ci do kieszeni |
_________________ Camaro 86r SC
Camaro 87r SC |
|
|
|
 |
UltraTwist
Elvis żyje!

Wóz: Dodge Ram B250
Wiek: 34 Dołączył: 22 Maj 2012 Posty: 36 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2013-02-02, 01:05
|
|
|
318 są bardzo często niedoceniane, a niesłusznie. One po prostu nigdy nie wychodziły z fabryki zbyt wysilone pomimo tego że potencjał mają podobny do 350 GM, istnieje dużo prostych przepisów na fajne i tanie 318 np: Hotrod magazine: Junkyard jewel
Okazuje się że w moim silniku są głowice jak te opisane w powyższym artykule czyli obecnie dość poszukiwane #302, może zajmę się nimi w tym roku ale w planach mam jeszcze podrasowanie napędu więc jeszcze nie wiem na co się zdecyduję w pierwszej kolejności.
wałek rozrządu u mnie to hydraulic roller, z jednej strony to dobrze, z drugiej ceny wałków od Comp i Lunati zaczynają się od trzystu dolców a wychwalane pod niebosa Whiplash aż czterysta, więc lepszy wałek to raczej w dalszej przyszłości. |
|
|
|
 |
UltraTwist
Elvis żyje!

Wóz: Dodge Ram B250
Wiek: 34 Dołączył: 22 Maj 2012 Posty: 36 Skąd: pomorskie
|
|
|
|
 |
99piotr99
Wspierający
Wiek: 27 Dołączył: 02 Sie 2009 Posty: 374 Skąd: z dupy
|
Wysłany: 2013-02-22, 23:55
|
|
|
|
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 21:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kitt94
Knight Rider 4 ever
Wiek: 30 Dołączył: 11 Lut 2013 Posty: 70 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2013-02-23, 00:58
|
|
|
Osz kurna...za każdym razem kiedy sobie pomyślę, że nic mnie już w życiu nie zaskoczy...całe to myślenie traci sens |
_________________ Knight Rider, a shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law. |
|
|
|
 |
bakupno
Wspierający ...

Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 305 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-02-24, 18:58
|
|
|
Co to za wydech? |
_________________ Pozdrawiam
Piotrek
 |
|
|
|
 |
UltraTwist
Elvis żyje!

Wóz: Dodge Ram B250
Wiek: 34 Dołączył: 22 Maj 2012 Posty: 36 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2013-02-25, 02:12
|
|
|
kolektory>zwężki 60mm>H-pipe> po jednym przelotowym tłumiku na stronę, całość kończy się gdzieś w połowie auta.
Na pewno nie jest to jego ostateczny kształt |
|
|
|
 |
bakupno
Wspierający ...

Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 305 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-02-25, 13:32
|
|
|
a jak w środku przy takim zestawie? |
_________________ Pozdrawiam
Piotrek
 |
|
|
|
 |
nyos
Wspierający
Wiek: 35 Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 1209 Skąd: Wild Wild West
|
Wysłany: 2013-02-25, 14:08
|
|
|
bakupno napisał/a: | a jak w środku przy takim zestawie? |
Donośnie |
|
|
|
 |
UltraTwist
Elvis żyje!

Wóz: Dodge Ram B250
Wiek: 34 Dołączył: 22 Maj 2012 Posty: 36 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2013-02-25, 14:12
|
|
|
podczas cruisingu jest całkiem spoko (oczywiście z zamkniętą budą silnika) a przy zamkniętych szybach można bez problemu rozmawiać z pasażerem, jak da mu się gaz w podłogę to trochę rozczarowuje jeśli słyszało się go wcześniej bez tłumików.
Mam jeszcze kilka koncepcji ale teraz jestem skupiony na przygotowaniu go do jazdy próbnej z gaźnikiem |
|
|
|
 |
bakupno
Wspierający ...

Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 305 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-06-16, 22:45
|
|
|
jak tam projekt? |
_________________ Pozdrawiam
Piotrek
 |
|
|
|
 |
|