Witam :) |
Autor |
Wiadomość |
Vini
T/A 4ever

Wóz: Trans-AM GTA 6.6TPI T-Top
Wiek: 36 Dołączył: 04 Sie 2007 Posty: 357 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2014-06-10, 09:59
|
|
|
Midnite Tom napisał/a: | Vini to ja się zgłoszę po rady co do gazowni, jak już kupię wózek, bo tylko do pracy wyrabiam 1,2 tys km. Napędzane bąkami V8 na trasie wyniesie mnie tyle co punto 1,2l. |
Żadna tajemnica na jednym tankowaniu dojechałem do Hrubieszowa, cały dzień upalałem i dopiero w drodze powrotnej tankowanie butla 40l>grube przewody>elektrozawór>Parownik (ja mam do 350 kucy z płynnym dawkowaniem gazu)>blos (mocujesz go jak najbliżej przepustnicy, a następnie regulujesz go na analizatorze spalin) |
_________________
Trans-AM 400 SLP
Camaro 305 Carb
Caprice 307 Carb |
|
|
|
 |
cornholio01

Wóz: Ford Mustang 95',Ford Expedition 98'
Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 343 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-06-10, 12:30
|
|
|
jak dokupie jeszcze jakiś wóz -wtedy 1 też chyba doładuję bąkami,ale nie piekarnia |
|
|
|
 |
**OSKAR**
Wspierający
Dołączył: 16 Cze 2012 Posty: 157 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-06-10, 19:44
|
|
|
Vini napisał/a: | Midnite Tom napisał/a: | Vini to ja się zgłoszę po rady co do gazowni, jak już kupię wózek, bo tylko do pracy wyrabiam 1,2 tys km. Napędzane bąkami V8 na trasie wyniesie mnie tyle co punto 1,2l. |
Żadna tajemnica na jednym tankowaniu dojechałem do Hrubieszowa, cały dzień upalałem i dopiero w drodze powrotnej tankowanie butla 40l>grube przewody>elektrozawór>Parownik (ja mam do 350 kucy z płynnym dawkowaniem gazu)>blos (mocujesz go jak najbliżej przepustnicy, a następnie regulujesz go na analizatorze spalin) |
Jak wyliczyłeś te kuce ? |
|
|
|
 |
Biker
Wiek: 29 Dołączył: 27 Maj 2014 Posty: 69 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-06-10, 19:50
|
|
|
Z tego co się orientuję to na parowniku jest napisane do ilu koni można go stosować. |
|
|
|
 |
Midnite Tom
Wspierający

Wóz: 94 Mustang GT
Dołączył: 22 Maj 2010 Posty: 290 Skąd: świętokrzyskie
|
Wysłany: 2014-06-10, 21:33
|
|
|
Vini napisał/a: |
butla 40l>grube przewody>elektrozawór>Parownik (ja mam do 350 kucy z płynnym dawkowaniem gazu)>blos (mocujesz go jak najbliżej przepustnicy, a następnie regulujesz go na analizatorze spalin) |
Blosy jeszcze produkują???? Z tego co czytałem to miały homologację.
Mozliwe że to lepsze rozwiązanie od sekwencji.
Biker napisał/a: | Z tego co się orientuję to na parowniku jest napisane do ilu koni można go stosować. |
Parowniki dobiera się do mocy a nie do pojemności - do takich dużych silników widziałem już zestawy 2parowników po 150KM-200KM.
Sorki za OT. |
|
|
|
 |
Biker
Wiek: 29 Dołączył: 27 Maj 2014 Posty: 69 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-06-10, 23:08
|
|
|
To przeciez napisałem że do ilu koni. Czyli mocy:) ja bym się zastanowił czy będę na tyle dużo jeździł żeby mi sie koszt instalacji zwrócił. |
|
|
|
 |
Vini
T/A 4ever

Wóz: Trans-AM GTA 6.6TPI T-Top
Wiek: 36 Dołączył: 04 Sie 2007 Posty: 357 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2014-06-11, 09:45
|
|
|
Midnite Tom napisał/a: | Parowniki dobiera się do mocy a nie do pojemności - do takich dużych silników widziałem już zestawy 2parowników po 150KM-200KM.
Sorki za OT. |
z dualem jest problem zgrania dwóch parowników, dlatego lepszym rozwiązaniem wg. mnie jest singiel o dużej przepustowości z płynną regulacją |
_________________
Trans-AM 400 SLP
Camaro 305 Carb
Caprice 307 Carb |
|
|
|
 |
Midnite Tom
Wspierający

Wóz: 94 Mustang GT
Dołączył: 22 Maj 2010 Posty: 290 Skąd: świętokrzyskie
|
Wysłany: 2014-06-12, 21:41
|
|
|
Biker napisał/a: | To przeciez napisałem że do ilu koni. Czyli mocy:) ja bym się zastanowił czy będę na tyle dużo jeździł żeby mi sie koszt instalacji zwrócił. |
Faktycznie.
Sorry zwracam honor.
Po kupnie objeździ się by sprawdzić jak sobie radzi i usunąć usterki. Dopiero potem zdecyduje się czy ma jeździć na co dzień i czy jest sens zakładać gaz.
Vini napisał/a: | z dualem jest problem zgrania dwóch parowników, dlatego lepszym rozwiązaniem wg. mnie jest singiel o dużej przepustowości z płynną regulacją |
W praktyce pakuje się to co jest na stanie, stąd często rzeźby z dwóch zbyt małych parowników. Ale to mniejsze zło bo i tak większość zagazowanych dużych silników ma zamontowane instalacje nadające się do tico. Ale tu już odbiegamy od tematu. |
|
|
|
 |
Biker
Wiek: 29 Dołączył: 27 Maj 2014 Posty: 69 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-09-22, 01:27
|
|
|
W szkole zacząłem już jazdy więc mam koszt prawka do przodu , pasek raczej na pewno leci na sprzedaż ( o ile znajdę kupca innego niż złom ). Czas pokaże czy będzie mnie stać na coś godnego uwagi jeszcze za czasów szkoły czy " Amerykaniec " będzie czekał na moją wypłatę z pracy na stałe za parę lat. Stwierdziłem że trochę bez sensu jest kupować jakiś dupowóz na chwilę skoro auto na stałe mi na razie nie potrzebne , trzeba od razu celować w sedno sprawy |
|
|
|
 |
Jahowy
Wóz: Passat
Wiek: 43 Dołączył: 23 Wrz 2014 Posty: 1 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-09-23, 10:35
|
|
|
Siemano, pozdrowienia z Wrocławia. Troche poczytam, bo jestem zielony w temacie muscle carów póki co. |
_________________ www.autotesto.pl - sprawdzanie aut |
|
|
|
 |
|