Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
camaro 93 z ogłoszenia
Autor Wiadomość
Midnite Tom 
Wspierający


Wóz: 94 Mustang GT
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 290
Skąd: świętokrzyskie
Wysłany: 2012-03-19, 21:38   camaro 93 z ogłoszenia

Dotąd nie myślałem na poważnie o kupnie 4gena, ale to chyba prostsza droga do v8 niż szukanie dobrego 3gena.
Proszę o opinię na temat roczników 93, oraz egzemplarza z ogłoszenia jeśli jest wam znajomy:
http://otomoto.pl/chevrol...-C23360138.html

Proszę rownież o radę: co i jak sprawdzić gdzie zajrzeć przy oględzinach by zwiększyc szansę na kupno dobrego ezgemplarza. Chodzi o słabe punkty samochodu, możliwe do wykrycia w warunkach polowych.

Pozdro
 
 
Kabdul 


Wiek: 42
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 243
Skąd: Zamość
Wysłany: 2012-03-20, 11:00   

Na fbody coś tam o nim mówili, że nawet ok. Minuty to brak ttopów, i rocznik, w 93 skrzynia była jeszcze z 3gena i cośtam w silniku było starego jak dobrze pamiętam.
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2012-03-21, 21:01   

Proponuję drogę na skróty do V8, pt:

Oldsmobile Cutlass 4.9 V8

http://otomoto.pl/oldsmob...-C19997501.html

Klimat prawdziwej amerykańskiej motoryzacji, rama, chrom, sensowny środek
g-body to co najmniej 2 klasy wyżej niż plastiki typu 3gen lub 4gen w f-body.
No i ten cutlass jest tańszy :)
 
 
99piotr99 
Wspierający

Wiek: 26
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 374
Skąd: z dupy
Wysłany: 2012-03-22, 07:51   

:barf:
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 20:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Shogun v8 
Wspierający
Proud Redneck


Wóz: T/A '88 + '82+ Z28 '87
Wiek: 39
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 335
Skąd: Lublin/Galway
Wysłany: 2012-03-22, 09:02   

Szymonowy camaro sprzedany już
_________________

 
 
 
mike 
Czerwone są szybsze


Wóz: 3gen firebird 4BlackBetty
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 214
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-03-22, 10:13   

nyos napisał/a:

Klimat prawdziwej amerykańskiej motoryzacji, rama, chrom, sensowny środek
g-body to co najmniej 2 klasy wyżej niż plastiki typu 3gen lub 4gen w f-body.
No i ten cutlass jest tańszy :)


Ciekawa opinia o 3 genie ;-)
 
 
99piotr99 
Wspierający

Wiek: 26
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 374
Skąd: z dupy
Wysłany: 2012-03-22, 10:26   

:barf:
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 20:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2012-03-24, 09:33   

mike napisał/a:
Ciekawa opinia o 3 genie

Nie to że coś mam do 3gena, ale starsze furki są dla mnie bardziej klimatyczne i fajniejsze pod każdym względem. Dla mnie najfajniejszy 3gen to camaro convertible oczywiście w jedynym słusznym kolorze czarnym.
 
 
W0-SOPEL 

Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 202
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-24, 12:01   

Życzę każdemu właścicielowi 3gen. u nas w kraju żeby doczekał aż jego sensowny egzemplarz będzie coś wart tz. żeby ta wartość miała swoje odzwierciedlenie przy ewentualnej sprzedaży bo nawet jak jest jakaś naprawdę fajna sztuka to żeby ją sprzedać za te 20-25 tysięcy w tym ciemnogrodzie pełnym ''klimaciarzy'' potrzeba często wielu długich miesięcy mimo tego że już od jakiegoś czasu takie oferty trafiają się pojedyńczo i niezbyt często. Na wschodzie czy zachodzie ceny w stosunku do ostatnich lat podskoczyły dość znacznie a u nas dalej będzie ten sam chuj za 10 lat.
_________________
'79 Chevy Camaro Z28 350 "Dragzie" Sold.
'88 Pontiac Trans Am GTA 305 ''Junkyard Dog'' Sold.
'77 Chevy Camaro Type LT 305 ''Crusher'' Sold.
'87 Chevy Corvette C4 350 ''Freedom Express''.
'79 Pontiac Trans Am 403 ''TwoTireFire''.
 
 
Midnite Tom 
Wspierający


Wóz: 94 Mustang GT
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 290
Skąd: świętokrzyskie
Wysłany: 2012-03-24, 14:01   

nyos napisał/a:
Proponuję drogę na skróty do V8, pt:

Oldsmobile Cutlass 4.9 V8

http://otomoto.pl/oldsmob...-C19997501.html

Klimat prawdziwej amerykańskiej motoryzacji, rama, chrom, sensowny środek
g-body to co najmniej 2 klasy wyżej niż plastiki typu 3gen lub 4gen w f-body.
No i ten cutlass jest tańszy :)


Marzy mi się coś co poradzi sobie na światłach z seicento sportingiem :-D
ba... nawet coś co będzie zrywniejsze od 115 konnego beemwiu. A koszty transplantacji sprawią, że już taki tani ten olds nie będzie.
Co do Cutlassów to trochę, żałuję że nie kupiłem wozu Piotrka, kiedy sprzedawał, bo fajnie jeżdził, ale strasznie nie cierpię winylów na dachu.

W0-SOPEL napisał/a:
Życzę każdemu właścicielowi 3gen. u nas w kraju żeby doczekał aż jego sensowny egzemplarz będzie coś wart tz. żeby ta wartość miała swoje odzwierciedlenie przy ewentualnej sprzedaży bo nawet jak jest jakaś naprawdę fajna sztuka to żeby ją sprzedać za te 20-25 tysięcy w tym ciemnogrodzie pełnym ''klimaciarzy'' potrzeba często wielu długich miesięcy mimo tego że już od jakiegoś czasu takie oferty trafiają się pojedyńczo i niezbyt często. Na wschodzie czy zachodzie ceny w stosunku do ostatnich lat podskoczyły dość znacznie a u nas dalej będzie ten sam chuj za 10 lat.


Tak to jest z punktu widzenia właściciela samochodu, który chcą sprzedać.
3gen ma tego pecha, że bogaci kupią coś starszego, lepiej wyglądającego, "bardziej klimatycznego" a ci mniej zasobni w gotowkę będą szukać jak najtanszego w jako takim stanie - i nie wywalą 20kilka tysi na wóz z lat osiemdziesiątych.

Ale to się powoli zmienia, teraz w porównaniu z zeszłymi latami coraz trudniej trafić 3gena z ceną początkową poniżej 20k, który by był w dobrym stanie i/lub miał papiery w porządku.

Stąd pomysł na 4gena.
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2012-03-24, 20:14   

Midnite Tom napisał/a:
Marzy mi się coś co poradzi sobie na światłach z seicento sportingiem :-D
ba... nawet coś co będzie zrywniejsze od 115 konnego beemwiu. A koszty transplantacji sprawią, że już taki tani ten olds nie będzie.
Co do Cutlassów to trochę, żałuję że nie kupiłem wozu Piotrka, kiedy sprzedawał, bo fajnie jeżdził, ale strasznie nie cierpię winylów na dachu.


Jeśli chodzi o zrywność to albo się robi 500-1000 koni i więcej albo się nie robi nic i jeździ normalnie. Jeśli chodzi o GP'a Piotrka to z tego co wiem nie miał żadnego zrywu (wg samego Piotrka). Winyl można zawsze usunąć :) Pogadaj z ludźmi którzy mieli f-body i przesiedli się np. na g-body lub a-body. Moim zdaniem nie ważne czy kupisz f-body czy g-body lub a-body cena końcowa zrobionego przyzwoicie auta wyjdzie między 50-70 tyś. Jeśli f-body to najlepiej 2gą generację. Jeśli nie masz budżetu to kup chociaż 3gena z V8 5.0 albo tego cutlassa :-D
 
 
Midnite Tom 
Wspierający


Wóz: 94 Mustang GT
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 290
Skąd: świętokrzyskie
Wysłany: 2012-03-26, 22:16   

nyos napisał/a:
Jeśli chodzi o zrywność to albo się robi 500-1000 koni i więcej albo się nie robi nic i jeździ normalnie.

Nie popadajmy w skrajności. Z osiemnastoletnią beemką 318 do setki powinien sobie poradzić SPRAWNY 3gen 5 tbi więc to żaden kosmos.


nyos napisał/a:
Jeśli f-body to najlepiej 2gą generację. Jeśli nie masz budżetu to kup chociaż 3gena z V8 5.0 albo tego cutlassa :-D


Nie odrzucam tego oldsa. Jeśli dostanę 1-2 dni urlopu kopsnę się obejrzeć camaro a po drodzę obczaję cutlassa.
Dzięki za sugestię, wezmę je pod uwagę przy wyborze samochodu.

Temat "co kupić" był już przeze mnie wałkowany.
Proszę o porady w temacie kupna 4gena, gdyż te pojazdy wyrastają na wozy o najlepszym stosunku uciechy do kasy, mimo mniejszej klimatyczności od ich starszych braci. "Kupić nie kupić..." ale wiedzieć co nieco warto...
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-26, 22:42   

Midnite Tom napisał/a:
Nie popadajmy w skrajności. Z osiemnastoletnią beemką 318 do setki powinien sobie poradzić SPRAWNY 3gen 5 tbi więc to żaden kosmos.

Hmm, z BMW i silnikami 4cylindrowymi jest jak z F-Body V6 - to tylko namiastka, przedsmak. Jak już to wypadałoby stawać na kresce z prawdziwą bawarką - jak e36 to obowiązkowo z R6 pod maską. Ale też raczej tylko 320, bo wyższe 323, czy 325 to by seryjne TBI 5.0 już by raczej robiły bez problemu. Że nie wspomnę o 328, bo to to już mogłoby dostać ewentualnie tylko od 5,7TPI, 5,0TPI to na miękko by wessało.

A 4thgen F-Body to dobre auto... co najmniej na dawcę napędu :D
W sumie nie miałem, może sobie kupię na lato dla jaj :D Coś dawno nic w garażu nie zmieniałem i mnie świerzbi :D
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
99piotr99 
Wspierający

Wiek: 26
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 374
Skąd: z dupy
Wysłany: 2012-03-27, 08:41   

:barf:
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 20:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-27, 11:10   

Pierdzi strasznie i most trzebaby zaspawac, by sie sensowniej pokrecic. No ale w takiej kasie, to rewelacja :)
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group