Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
To klub, or not to klub? ;)

Czy powinniśmy sformalizować swój byt i założyć Klub/Stowarzyszenie?
Tak
24%
 24%  [ 7 ]
Nie
75%
 75%  [ 22 ]
Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem.. kiedyś i tak było lepiej, a w ogóle to najlepiej wykasować to forum.
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 29
Wszystkich Głosów: 29

Autor Wiadomość
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-05-14, 01:49   To klub, or not to klub? ;)

Pytanie jak temacie.
Słuchając różnych opinii chciałbym byśmy wspólnie postanowili o przyszłości Naszej, jako pewnego rodzaju (jakby nie było) organizacji.

Ostatnio pojawiają się wśród Was nastroje i opinie, że współtworzymy to forum już tak długi czas, że czas już na kolejny krok. Że czas nie być już tylko forum, ale czas przekształcić się w klub. Taki ładny, wiecie, z prezesem, skarbnikiem, posiedzeniami, uchwałami, no i oczywiście składkami.. Taki, w którym zwykle wystarczy wpłacić X kasy, by poczuć się kimś ważnym, członkiem KLUBU.

Moje zdanie jednak jest takie, że to nie jest do końca dobra droga. Że dobierając się na podstawie zasobności portfela niekoniecznie musimy jako grupa na tym zyskać. Wręcz przeciwnie, od paru osób słyszałem, że bliski Nam klub popularnych amerykańskich aut sportowych na tym ruchu nie wyszedł najlepiej, a nowi, płacący klubowicze.. no cóż nie zawsze wnoszą dużo dobrego do klubu, nie mówiąc już o trzymaniu się pewnego obranego kursu.

Tak więc czy zakładanie klubu jest Nam potrzebne? Jaki w ogóle jest cel takiej akcji?
Co Waszym zdaniem zyskamy dzięki temu poza wprowadzeniem tony formalności i biurokracji? Czy nie będzie to strzał w stopę?

Czy nie lepiej jest pozostać przy obecnej - Wolnej formie?