Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Dodge Ram Van 5.2
Autor Wiadomość
UltraTwist 
Elvis żyje!


Wóz: Dodge Ram B250
Wiek: 33
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 36
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2012-09-15, 15:16   

już wyjaśniam. Gaźnik będzie później, staram się trzymać zasady "tylko jedna modyfikacja na raz", no i kasa. obecnie mam seryjną przepustnice TBI(wtrysk wczesnej generacji) widać ją na zdjęciach.
kolektor dolotowy to edelbrock performer 2176, wysokość jak w serii, wszystkie dane można znaleźć na stronie producenta, pomierz sobie linijką i suwmiarką to co masz to będziesz wiedział czy przypasi, znalazłem go jako używkę na cragslist za 100$, wypiaskowany, tylko bez korków był to dokupiłem je w sklepie hydraulicznym. U mnie przepustnica jest wyżej ale z tego względu że zrobiłem adapter i razem ze wszystkimi uszczelkami zrobiła się gruba kanapka.
W ciągu tygodnia ogarnę temat H pipe'a, powinien ładnie pasować tuż za michą skrzynii.
Wiatraki dają rade utrzymać stałą temperaturę 105 stopni, trochę za dużo ale nie zmieniałem termostatu i nie czyściłem chłodnicy i nie dokończyłem krawędzi obudowy wentylatorów, zrobiłem je na przekaźnik i pstryczek, to włączam je jak stoję nim na światłach albo parkuję
 
 
UltraTwist 
Elvis żyje!


Wóz: Dodge Ram B250
Wiek: 33
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 36
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-01-29, 00:50   

właśnie udało mi się zamontować gaźnik :mrgreen: , krótko pochodził bo tymczasowo dostaje paliwo z zbiorniczka od kosiarki ale już wiem że działa.

Czekając na części zrobiłem podświetlenie wnętrza i podłączyłem sterownik wentylatorów ale o tym rozpiszę się później
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-01-29, 09:36   

Wrzucaj fotki! Chętnie zobaczymy Twoje zmagania!
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
UltraTwist 
Elvis żyje!


Wóz: Dodge Ram B250
Wiek: 33
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 36
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-01-30, 00:39   







zacząłem od skompletowania wszystkiego co niezbędne do przeróbki
-gaźnik kupiłem w przedświątecznej promocji z sklepu edelbrocka za 200$
-aparat zapłonowy z wbudowanym modułem "Ready to run" i cewka
ponieważ okazało się że aparat nie ma odcinki obrótów to dla świetego spokoju dokupiłem ogranicznik obrotów MSD i komplet kostek do niego
-regulator napięcia ponieważ wcześniej tą funkcję pełnił komputer, inaczej nie miałbym ładowania
-zestaw do kalibracji gaźnika (będę miał się czym bawić :) )
-dużo pierdół ułatwiających montaż

I jak to zwykle bywa, coś trzeba dokupić
lepiej pasujące kable zapłonowe
oraz odpowiedni regulator ciśnienia paliwa bo te na allegro zupełnie się nie nadają do tego typu przeróbki

Z pozostałych rzeczy przy których będę musiał podłubać to
przekaźnik pompy paliwa, linka gazu, kickdown
no i w drogę!
 
 
duch_gdansk 

Wóz: camaro 3gen 86r
Wiek: 49
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 62
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-02-01, 19:01   

Fajna furka w zdrowym klimacie. Szkoda że 318 ale kto wie na co wpadniesz jak trochę kasy wleci ci do kieszeni :mrgreen:
_________________
Camaro 86r SC
Camaro 87r SC
 
 
UltraTwist 
Elvis żyje!


Wóz: Dodge Ram B250
Wiek: 33
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 36
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-02-02, 01:05   

318 są bardzo często niedoceniane, a niesłusznie. One po prostu nigdy nie wychodziły z fabryki zbyt wysilone pomimo tego że potencjał mają podobny do 350 GM, istnieje dużo prostych przepisów na fajne i tanie 318 np: Hotrod magazine: Junkyard jewel
Okazuje się że w moim silniku są głowice jak te opisane w powyższym artykule czyli obecnie dość poszukiwane #302, może zajmę się nimi w tym roku ale w planach mam jeszcze podrasowanie napędu więc jeszcze nie wiem na co się zdecyduję w pierwszej kolejności.
wałek rozrządu u mnie to hydraulic roller, z jednej strony to dobrze, z drugiej ceny wałków od Comp i Lunati zaczynają się od trzystu dolców a wychwalane pod niebosa Whiplash aż czterysta, więc lepszy wałek to raczej w dalszej przyszłości.
 
 
UltraTwist 
Elvis żyje!


Wóz: Dodge Ram B250
Wiek: 33
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 36
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-02-22, 22:43   

Filmik z dzisiejszego odpalenia
http://www.youtube.com/watch?v=t23g5VY65_0
 
 
99piotr99 
Wspierający

Wiek: 26
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 374
Skąd: z dupy
Wysłany: 2013-02-22, 23:55   

:barf:
Ostatnio zmieniony przez 99piotr99 2014-10-14, 21:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kitt94 
Knight Rider 4 ever

Wiek: 29
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 70
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2013-02-23, 00:58   

Osz kurna...za każdym razem kiedy sobie pomyślę, że nic mnie już w życiu nie zaskoczy...całe to myślenie traci sens :shock:
_________________
Knight Rider, a shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law.
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-24, 18:58   

Co to za wydech? :)
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
UltraTwist 
Elvis żyje!


Wóz: Dodge Ram B250
Wiek: 33
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 36
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-02-25, 02:12   

kolektory>zwężki 60mm>H-pipe> po jednym przelotowym tłumiku na stronę, całość kończy się gdzieś w połowie auta.
Na pewno nie jest to jego ostateczny kształt
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-25, 13:32   

a jak w środku przy takim zestawie?
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
nyos 
Wspierający

Wiek: 34
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 1209
Skąd: Wild Wild West
Wysłany: 2013-02-25, 14:08   

bakupno napisał/a:
a jak w środku przy takim zestawie?


Donośnie ;)
 
 
UltraTwist 
Elvis żyje!


Wóz: Dodge Ram B250
Wiek: 33
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 36
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-02-25, 14:12   

podczas cruisingu jest całkiem spoko (oczywiście z zamkniętą budą silnika) a przy zamkniętych szybach można bez problemu rozmawiać z pasażerem, jak da mu się gaz w podłogę to trochę rozczarowuje jeśli słyszało się go wcześniej bez tłumików.
Mam jeszcze kilka koncepcji ale teraz jestem skupiony na przygotowaniu go do jazdy próbnej z gaźnikiem
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-16, 22:45   

jak tam projekt?
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group