Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana LOGO - Prośba o Twoją opinię!

Czy powinniśmy zmienić obecne logo na nowe i bardziej profesjonalne?
Tak
31%
 31%  [ 10 ]
Nie
65%
 65%  [ 21 ]
Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem.. kiedyś i tak było lepiej, a w ogóle to najlepiej wykasować to forum.
3%
 3%  [ 1 ]
Głosowań: 32
Wszystkich Głosów: 32

Autor Wiadomość
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-09-07, 10:15   Zmiana LOGO - Prośba o Twoją opinię!

Ponieważ część z forumowiczów chciałaby zmiany.. chciałbym poznać opinię ogółu.
Czy chcielibyście zmiany obecnego logo? Czy zostawiamy tak jak jest? Decydujcie! 8)
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
Kabdul 


Wiek: 42
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 243
Skąd: Zamość
Wysłany: 2012-09-07, 12:40   

napis taki jaki jest jest spoko na jakiś baner

moim zdaniem nie trzeba tego zmieniać tylko dołożyć jakiś prosty znak graficzny, żeby strzelić na znaczku/pieczątce/neonie/breloku czy czymś takim i z głowy, jak będzie mi się w przyszłym tygodniu nudziło w robocie to coś pokombinuje, żeby pokazać o co mi chodzi
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-07, 14:09   

fakt że obecne logo nadaję się na baner, ale też nie mam pomysłu co do nowego loga :roll:
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
kojot 


Wóz: Chevrolet Camaro
Wiek: 49
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 707
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-09-07, 19:55   

po co zmieniać logo..? to tylko forum.... cała moc tego forum jest w tym co się dzieje poza nim.. 8-) pozdrówka dla wszystkich ;-)
_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=qulbRsifOiI