Strona Główna AMERYKANY.COM
Tylko prawdziwe amerykańskie bryki, palenie gumy, bulgot V8 i cruzowanie ku zachodowi słońca!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
5.7L V8 LT1 -> jak to ulepszyć?
Autor Wiadomość
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-15, 23:22   5.7L V8 LT1 -> jak to ulepszyć?

Witajcie, jak w temacie szukam pomysłu jak udoskonalić serducho mojego auta, są dwie możliwości pozostać w n/a lub supercharger... Na doładowanie obecnie nie mam środków, slub itd... Więc pozostaje n/a, tylko jak to zrobić? Obecnie mam zrobione głowice, przepustnica, podniecione ciśnienie paliwa/pompa, cały wydech z kolektorami, plus grzebnięty sterownik, co dało wzrost z 260km na ok 300km+ i z 450nm na ok 500nm+ co nie długo mam zamiar zweryfikować na hamowni....
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
zaskar 

Wóz: 98 Camaro Z28 LS1/T56
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 127
Skąd: S-ec / D-G
Wysłany: 2012-10-16, 08:11   

Wałeczek zmieniony? Załóż jak Kubutek HotCam'a LT4 chyba. Weź sobie za wzór właśnie Kubutkowe Camaro LT1, on tam miał oprócz HC zrobiony tak jak Ty wydech, głowice lekko dłubnięte, ECM i chyba tyle i fura objeżdżała wersje LS1 ;)
_________________
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-16, 08:17   

mały edit bo zapomniałem :arrow: "zmienione dźwigienki zaworowe, zmieniony wałek rozrządu"
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
**OSKAR** 
Wspierający

Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 157
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-10-16, 12:20   

Kute tłoki , filtr powietrza
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-16, 13:37   

kute tłoki same w sobie nic nie dają :roll: to dobra modyfikacja przy doładowaniu... a filtr powietrza to tak oczywiste że nawet nie pisałem ;)
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
misieq 


Wóz: Pontiac
Wiek: 41
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 86
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-10-16, 15:26   

stroker 383 :mrgreen:
_________________
Past
-T/A 86' 350 TPI manual
-Jeep Grand Cherokee LX 360
-Camaro LS1
Present:
1995 Pontiac Firebird - Firepapuga 383
2001 Lincoln Navigator
 
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-16, 15:28   

misieq, myślałem o tym :-) jest to ciekawą opcją
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
**OSKAR** 
Wspierający

Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 157
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-10-16, 16:12   

Wiesz co wydaje mi się ,że w takim LT1 bez doładowania tez dadzą większą moc ;)
  
 
 
ntr 
Administrator
GM driver :-)


Wóz: '87 El Camino
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2311
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-10-16, 19:26   

OSKARKu, poczytaj najpierw czym są kute elementy silnika.. zanim zaczniesz udzielać porad. Niepotrzebnie wprowadzasz innych w błąd.

bakupno, zacznij może od:
1. Pojechania na hamownię i zmierzenia auta, tak żebyś wiedział ile masz, a ile chciałbyś mieć :)
2. Dokładnego i spokojnego opisania każdej modyfikacji jaką masz w aucie - bo z tego co mówiłeś, może się okazać, że ten silnik już jest całkiem nieźle przygotowany i wystarczy tylko zrobić porządny remap?
_________________
"Spalić gumę to nie grzech, ale jak grzech przyjemne!"
 
 
**OSKAR** 
Wspierający

Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 157
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-10-16, 19:45   

No rzeczywiście myliłem się , a jednak nie warto słuchać innych ,ale naszczęście ktoś mnie tu poprawił . Sorki za wprowadzenie w błąd .
 
 
duch_gdansk 

Wóz: camaro 3gen 86r
Wiek: 49
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 62
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-10-16, 22:26   

A to będzie zdziwko na hamulcowni jak wyjdzie że on teraz ma 260hp ;-) . Dobry stroker nigdy nie jest zły \m/
_________________
Camaro 86r SC
Camaro 87r SC
 
 
bakupno 
Wspierający
...


Wóz: Chevy Impala SS '94
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 305
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-16, 22:43   

duch_gdansk, wtedy by była lipa :lol: :lol: :lol:
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
 
duch_gdansk 

Wóz: camaro 3gen 86r
Wiek: 49
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 62
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-10-17, 14:07   

Bo tak to jest jak się jedzie pierwszy raz na hamownię dopiero po modzeniu. Wyjdzie że odzyskał obiecywane fabryczne habety i tyle ;-) a to tak nie cieszy jak każdy wydłubany QŃ czy niut. I dla pocieszenia dolicza się do RWHP straty żeby sie jakoś podnieść na "duchu" ;-)
_________________
Camaro 86r SC
Camaro 87r SC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group